Misselijk... af en toe heel licht, maar ben zo bang dat dat tussen m'n oren zit. En dat ik het alleen maar wil voelen en meemaken....
Ja, jij ook zag ik. Hij staat je echt heel mooi. En wat een twee verschillende koppies heb je joh. Een echte Feyenoord-fan dus, hou je het wel een beetje knap,
Ik hoop voor je dat het raak is Esther, dan is die smile er de eerste 9 maanden niet meer af te krijgen Maaruhh, morgenochtend hè, hoe laat spreken we af....
@ smurfin Ja als ik kijk naar al me foto's veranderd ik best vaak kwa uiterlijk. Vaak een ander gezichtje en dan lopen mensen je ook zo voorbij.. dat vind ik altijd wel lachen. Ja m'n man is heel erg feyenoord fan en heeft me aangestoken. Nou gaat zijn vriend niet mee en mocht ik. @ es Pff 8 uur pas haha. Dan lig ik al weer in me bedje. Dan kijk ik daarna wel meteen! Ze zitten hier tiesto te luisteren ... lawaai aan me kop.. hou niet van die muziek
als ik eerder wakker ben test ik dan, maar ik zet mijn wekker op 8 uur. Hoe laat moet je weg smurfin? Heb jij nachtdienst ofzo Moon?
Nee werk elke dag snachts van 4 tot 7 en smiddags van half 5 tot 6 ongeveer. Zitten in de distributsie...
Oke, in etappes slapen en werken dus. Ja het zal best wennen. Ik denk dat ik er ook maar vroeg in ga vandaag.. des te eerder is het morgen haha.
Alvast welterusten allemaal.. Ik ga maar bij de boys zitten. Liefsss En Esther sterkte morgen en probeer lekker te slapen hihi.
Wat een leuke foto's allemaal! Ik heb er ook 2 in mijn album gezet, al zijn het niet echt de leukste. Ik ben niet zo fotogeniek als jullie (schaam, schaam)! @ Dieseltje: leuke katten, ik heb er ook 2. Ben helemaal weg van ze (net als van mijn 2 honden) @ Esthertje: morgen om 08.00 uur ga ik meteen kijken! @ Marit: klopt, ik ben diegene zonder controles! Maar nu 50mg niet meer aanslaat hoop ik die wel te gaan krijgen in de volgende ronde. Zo heeft elk nadeel z'n voordeel . @ French: haha... geinig plaatje! @ Smurfin: jij hebt een drukke week voor de boeg. Leuk hoor! @ Moon: mag ik als Ajax-supporter nu nog wel met je praten? Slaap lekker allemaal! Morgen is het "Esther is zwanger-dag"!
hahhahahahahaha Leuke dag morgen! Ik heb er zin in! Het zal toch zo zijn hee.... pfffffffffffffffffff
@ simba Tuurlijk mag je dat hihi. Zo erg ben ik ook weer niet.. m'n pa is ook voor ajax. Volgende week wordt het spannend .. dan gaan wij winnen