Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    balen esthertje!
    ik had echt gedacht goed nieuws te zien maar geen bloed geeft moed!
    maandag (als je nog niet ongi bent) ff de dokter bellen en vragen voor een bloedtest.

2. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Hoi hoi,

ik kwam net tot een ontdekking dat mijn maansteen kapot is... Weten jullie wat dit betekend? ;)

Liefs Cath

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

dat het zn werk gedaan heeft cath?

@moon.... nou jah weet niet eigenlijk...heb het er wel vaak over... ik zei van de week..ik wil trouwen, toen zeidie...nou zo lijkt het net een zakelijk voorstel.... jah uhh dat bedoel ik niet zo..
    Hij zegt iedere keer...als je wilt, moet je op je knieen.... nou dat dacht ik dus ff niet! hij moet ;) en dan zegt hij lekker... nou in dat geval trouwen we niet...

4. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Wendy; ik hoop dat je gelijk hebt....

Wat het trouwen betreft, hij wil dus wel... maar durft je niet te vragen, bang voor een afwijzing....? ;)

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

jah zoiets.... een paar jaar geleden zou die ook trouwen met zn ex.. is toen op het laatste moment niet doorgegaan en zn ouders zijn ook uit elkaar... dusse hij heeft zoiets trouwen nee dat hoeft niet van mij.... maarre ik vraag hem niet uit principe... dat hoort een man te doen toch?

Heb trouwens van mn zusje een foto geplaatst in mn album... ben echt zo trots op haar! Ze had laatst een foto sessie laten doen bij een fotograaf... ze is 15!

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Even een vraagje:

Ik zit nu op de 4e dag van het slikken van clomid en sinds vanmiddag heb ik behoorlijk last van mijn buik (aan beide zijkanten) ik heb een groot vermoeden dat dit mijn eierstokken zijn herkent iemand dit?

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ wendy

Ja dat snap ik dan wel een beetje van zijn kant.
    Wie weet vraagt hij je wel is ;)
    Mijne wilde eerst ook niet.. maar deed het voor mij nu vindt ie het toch wel heel leuk.

@ vruchtje

Ja dat heb ik ook.
    Ze gaan nu hard aan het werk en dat voel je soms ;)

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ cath

Hihi dat is een goed teken zeggen ze he!

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    hartstikke bedankt voor je snelle antwoord. Als je erop drukt voelt het ook gewoon beurs maar ja is voor een goed doel natuurlijk.

Hoop dat we allemaal snel een kleintje in onze armen mogen sluiten.

10. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Graag gedaan ;)
    Met je eisprong kan het ook erg pijnlijk zijn.
    Ja daar doen we het voor :D hopelijk kunnen we snel allemaal weg

11. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    @ Wendy: ik hoop dat je vriend je gaat vragen! Maar jij kan hem toch ook op een originele manier vragen? Dat is volgens mij net zo leuk (voorpret enzo)... Maar misschien moet ie nog even aan het idee wennen?

Ik heb juist het tegenovergestelde: ik moet trouwen, maar ik wil niet! Om alles (zakelijk en prive) goed te regelen is het het beste om te gaan trouwen, maar bij het idee al krijg ik het benauwd...

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    ja ik ben het na 2 jaar nu wel zat. Gisteravond had ik een verjaardag mijn schoonzusje is zwanger 19 weken en ander kennisje ook (per ongeluk) en merk gewoon als het gesprek daarover gaat dat het pijn doet van binnen, misschien ben ik wel gewoon beetje jaloers ook wel logisch denk ik.

Ik ben ook heel benieuwd wanneer ik mijn eisprong kan verwachten denk je dat het rond dag 15 is ongeveer? en wat is beter elke dag of om de dag vrijen?

sorry voor al die vragen hoor :)

13. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ Simba

Ja soms is dat handiger maar als je het niet ziet zitten en het er nu al benauwd van krijgt?

@ Vruchtje

Ik had eerste ronde op dag 17 (ook zwanger geraakt) en nu eerste ronde na mk op dag 20.
    Dus kan wel verschillend zijn.
    Krijg je geen echo's?
    Het maakt niet uit kwa vrijen.
    Om de dag is zaad beter zeggen ze maar het verschil is heel weinig.
    Elke dag 33% kans en om de dag 35%.

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    nee ik word helemaal niet in de gaten gehouden en vind dat ook beetje vreemd. Het enige wat ik moet doen is dag 21 bloedprikken zodat ze kunnen zien of ik eisprong heb gehad.

Misschien domme vraag maar kan je met clomid ook overstimulatie krijgen? anders is het raar dat het niet gecontroleerd wordt. Aan de ene kant ben ik wel blij dat ik niet elke keer naar het ziekenhuis hoef aangezien ik ook met me werk zit etc.

Heel vervelend dat je een miskraam hebt gehad zeg! ik ga extra hard voor je duimen dat het deze keer wel goed gaat.

15. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja das wel jammer dat je niet in de gaten wordt gehouden.

Ja je kunt er wel overstimulatie van krijgen.

Thnx.. Hoop ook voor jou dat het snel raak is.

Ik ga nu naar me bedje ;) doeiiii

16. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Slaap lekker! en thanks voor je antwoorden:)

17. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Daar ben ik weer.....
    Nou aan mijn banner kunnen jullie wel genoeg zien denk ik :evil: :evil: :evil: WEL BLOED IS NIET GOED!
    Heb mijn banner nu ook maar aangepast naar 30 dagen.

Helaas, maarja heb nu wel zekerheid.
    Ik ga zowiezo maandag even bellen hoor, wil toch weten of ik niet beter naar 100 mg kan gaan, en of ik tussentijdse controles mag weer.

Wat hebben jullie een hoop geschreven zeg...

@dieseltje, zaad blijf toch 3 dagen leven, dat zei mijn gyn laatst.
    @Katrien... jij ook een maansteen? Ik ook! Maar idd ik heb ook wel eens gehoord en gelezen dat als een maansteen kapot is dat ie z'n werk heeft gedaan
    @ all... Allemaal superbedankt voor het meeleven, het steunen en de opbeurende worden... heb echt een hoop aan jullie!
    Toen ik vanmiddag ongesteld werd, dacht ik na dat ik !@#(#*#&^$*%@@ dacht als eerste aan jullie, ik had geen pc in de buurt op dat moment dus dat ging niet.

Ik ga lekker slapen, tot morgen allemaal

Liefs Esther

18. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    esther meid.,. balen.. dikke knuf hoor.. ik had erg veel hoop voor je.

Ik ben alweer in Nederland hoor.. heerlijk Rome. 2 nachtjes geslapen, koste me incl vlucht en hotel 160 euro dat zijn nou leuke prijsjes he.. nu kan het nog moet je maar denken.. straks minder(hoop ik)

19. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    heerlijk zo'n weekendje weg toch, en erg goedkoop inderdaad... hoe heb je dat gedaan?

thanks voor de knuf...

20. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    transavia en via bookings.nl een hotel gezocht.. heerlijk

Deel Deze Pagina