Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

Thnx meiden!

Voel me echt ouhoud haha.... 25...ga alweer richting 30!

@esthertje...echt kut joh! dat je alsnog ong bent geworden...

@cath... enne? hoestie ermee?

2. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Moet je Clomid voor of na het eten slikken?

3. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
    Hey, zit nog in Berlijn, maar was zo mega nieuwsgierig!
    Jammer Eshter! Balen, maar op naar de volgende ronde.
    Cath, jij houdt ons ook maar in spanning....
    Was er echt van overtuigd dat ik een eisprong heb gehad, na temp stijging, echter is ie vanmorgen weer gedaald als een baksteen!
    Al 3 zondagen achter elkaar 35.9, zo laag steeds!
    Morgen maar weer afwachten. Mannetje is toch weg voor een week.
    Ik zal ook foto's in mijn album zetten. Ik ben ook te zien op www.julliefotograaf.nl bij Roger en Sharon. Onze trouwfotograaf. Heb je ons meteen allebei!

Leuk om jullie allemaal te zien!

Tot dinsdag denk....
    Tsjuus!

4. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    WAUW wat een ontzettend mooie foto's zeg!
    krijg helemaal zin om te trouwen als ik dat zie!

5. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
    Dank je, ben ook zo blij met ons boek, anders dan anders. Was gewoon ook een super dag! weekend eigenlijk, zou het zo over doen, op de zelfde manier, weer in Italie, heb daar gewoond!

Vooral doen zoals je het zelf graag wilt is leuk, dan is het echt jouw dag.....

x

6. jody

jody Bekend lid

May 13, 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Goede morgen dames,

@Esthertje: Balen meis! Ik had echt gedacht dat je goed nieuws zou hebben.
    @WendyP: Nog gefeliciteerd... En 25 hahaha dat ligt nog een heel eind van de 30 af hoor!
    @Cath: Hoe is het met jou? Heb jij al nieuws? Ga je vandaag opnieuw bloed laten prikken of zelf testen?
    @Cindy31: Ik geloof dat in de bijsluiter na het eten vermeld staat, en gelijk de dag van het vloeien tellen.
    @All: Sorry maar heb alleen ff de laatste pagina's snel bij gelezen. Er is zoveel verteld dat ik het niet allemaal nu kan lezen. Maar ik ga weer snel eens bij lezen.

Hier nog geen nieuws. Eind deze week zou ei moeten springen, mogen vrijdag weer naar gyno voor afspraak te maken vruchtbaarheidsonderzoeken.

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    Gefeliciteerd Wendy.

8. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Nog gefeliciteerd Wendy!

Hier nog geen nieuws, vandaag met arts gebeld, gaan overleggen en bellen mij dan terug! Spannend. ;)

99% zeker dat ik niet zwanger ben en geen eisprong heb gehad. Maar toch nog 1 % hoop!

9. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Ook ik heb vanmorgen gebeld!
    Word vandaag nog terug gebeld omdat ik vandaag weer moet beginnen met clomid.
    Heb gevraagd of ik met 100 verder moet gaan, en gezegd dat ik weer tussentijdse controle wil.
    Ze begreep dat harstikke goed, en zou het met de arts overleggen.

Katrien, ook spannend! Weer een goeie rede om deze site vandaag in de gaten te houden!

10. Katrien Duck

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Net teruggebeld.... moet weer aan de primolut.... Pfffff......

11. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Shit hee!

Wat klote! Maarja, toch denk ik elke keer na zoiets, het is goed dat er iets bestaat om ons te helpen, door naar de volgende ronde! Ik hoop dat jij het ook een beetje zo kan zien!

12. Simba

Simba Fanatiek lid

Jun 21, 2006
    1,129
    19
    38
    @ Shaartje: wow, wat een prachtige foto's! (en een hele mooie trouwjurk!). Wij twijfelen nog over het gaan trouwen... Maar eerst ben ik ceremoniemeester van de bruiloft van een vriendin van mij. Iemand tips om de bruiloft (vooral 's avonds én het vrijgezellenfeest) een beetje op te leuken?

@ Katrien: weer aan de primolut, pff... Weten ze dan zeker dat je geen eisprong hebt gehad?

@ Esthertje: fijn dat je de volgende ronde wel controles krijgt!

@ Cindy: ik slik Clomid altijd voor het eten, maar ik weet niet meer waarom ik dat doe. Misschien dat de apotheker dat tegen mij heeft gezegd.

13. Katrien Duck

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Ze hadden het erover dat ik wel op 9-1 een eisprong gehad zou hebben maar dat het baarmoederslijmvlies niet vanzelf afgebroken wordt.... raar verhaal... snap er niks meer van!

14. Simba

Simba Fanatiek lid

Jun 21, 2006
    1,129
    19
    38
    :confused: Kan dat ook al? Mijn god, ons lichaam kan er echt een potje van maken, zeg! Het lijkt me dat ze de volgende ronde je beter in de gaten gaan houden?

15. Katrien Duck

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Ik weet het niet... vorige keren werd ik wel gewoon ongesteld. Denk niet dat ze dit kunnen zien aankomen. Heb wel 3 keer een FM gehad, en daarna de Pregnyl. Alles leek dus goed te komen...

Ik overweeg serieus een tijdje pauze te nemen, krijg eigenlijk een beetje moeite met het feit dat mijn vorige zwangerschap na 11 weken misgegaan is. Misschien moet ik dat eerst wel een beetje proberen te 'verwerken' ...

Hoop dat ik morgen alles weer wat positiever zie! ;)

16. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Dat kan ik me best voorstellen Katrien, dat is ook niet niks. Misschien doe je er wel goed aan.

Ik werd net terug gebeld, en moet inderdaad vandaag starten met 100 mg.
    En volgende week weer ovulatieecho... ben ik wel blij mee.

Sterkte Katrien!

17. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    @ shaartje

Gave foto's en hele mooie jurk!

@ cath

Snap je gevoel wel.
    Ik ben ook heel bang aan de ene kant en aan de andere kant wil ik het heel graag.

18. Katrien Duck

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    De wens is inderdaad te groot om te stoppen... maar ik weet zeker dat je me bij een volgende miskraam kunt opvegen! Dat zou ik echt niet aan kunnen, maar de kans is net zo groot als de vorige keer...

Manlief is het er alleen nog niet mee eens... :rolleyes:

19. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Ja ik weet ook niet of ik dat nog een keer aan kan.
    Tis zo pijnlijk.. en het verdriet slijt heel langzaam.
    En hier is de kans ook weer even groot, helaas.
    M'n moeder zegt dat ook telkens tegen me dat ik daar wel goed aan moet denken.
    Maar goed... zie wel hoe het loopt .. deze maand zie ik niet zo positief in.

20. Katrien Duck

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Het voelt soms heel onrechtvaardig... maar dat is het leven eigenlijk ook wel. Het heeft inderdaad tijd nodig. En eerst dacht ik dat snel weer zwanger zijn het enige was wat mij kon troosten... Nu vraag ik me af of dat wel zo is...

Vanmiddag maar naar de apotheek en dan maar kijken wanneer ik weer met de primolut begin. Het frustrerende vind ik gewoon dat het nu gewoon nog een maand duurt voordat ik weer een eisprong zou kunnen hebben. Je bent iedere keer zoveel tijd kwijt... wachten, wachten en nog eens wachten. En geduld is nu net hetgene wat ik niet heb! ;)

Share This Page