Hoi allemaal! Ik heb problemen met mijn computer (de muist...) echt drama. Voor ik hier was heeft het me heel wat %$#^@#$&@$% gekost.... Vandaag heb ik bloed geprikt, ze kijken of ik inderdaad een eisprong gehad heb. Morgen heb ik een telefonische afspraak met de gyn over mijn vervolg behandeling. @Wendy, nog gefelciteerd! @Smurfin, apart zo'n accupuncturist! Als jij nou de eerste bent in het rijtje zwanger gaat hij het nog heel druk krijgen ha ha. Dus hij moet extra goed z'n best doen. @Moon, ik had ook last van tepels. Heel gek had ik anders nooit. Tijdens eisprong en paar dagen daarna. Maar het is wat Cath zegt, dat zegt nu nog niks. @Shaartje, ik kan die pagina niet openen. Gek... ik kijk later nog wel! Liefs, Marit
Ik heb de keren dat er een eisprong was ook veel last gehad van zere borsten... een week lang tot ongeveer 4 dagen voor de NOD... de laatste keer zo erg dat ik een week lang een sportbh heb gedragen en dat ze dan nog pijn deden als ik de trap af loop.... Chrizzzy
@ Smurfin Ja die uitslag bedoel ik @ Cath Geeft niks dat je dat zegt. Ik ga er ook helemaal niet van uit hoor. Dan valt alles altijd mee
jeetje meisjes, wat hebben jullie weer veel bij geschreven! hier gaat allemaal rustig, vraag me niet waarom maar denk dat het een verloren ronde is... meiden suc6!
He meiden, ik breek hier even in met een vraagje, aan jullie ervaringsdeskundigen: Vanmorgen naar de HA geweest en daar het hele clomid verhaal aangehoord, maar ze wil het bij mij nog niet starten. Ik zit om CD60 dus ruim 4 weken overtijd. Ik ben al eerder een jaar van de pil afgeweest en NOOIT ongi geweest.. Ben bang dat het weer zo lang gaat duren. Maar ze vond mij te jong om het nu al op te wekken, ik had het wel aan tijd om te ontpillen en daar rekenen ze een jaar voor.. Nu mijn vraag: HOELANG HEBBEN JULLIE GEWACHT VOORDAT JE MET CLOMID ED MOCHT BEGINNEN? hEB JE WEL EISPRONGEN/ONGI'S GEHAD? hOELANG WAS JE OVERTIJD VOOR JE CLOMID KREEG? Alvast bedankt en ik wens jullie allemaal heel veel suc6 en hoop dat jullie gauw zwanger zijn..! Liefs van Lin (die zo graag duidelijkheid wil, dan maar ongi.. beter dan dit)
ik ben naar de dokter gegaan toen ik bijna 4 maanden overtijd was. steeds uitgesteld maar toch maar gegaan en goed ook....ik heb pco.
ik zou een echo eisen. daar kunnen ze het gelijk zien of je pco hebt. je ziet dan een kralenkrans. succes
Hoi Linneke, mij wilden ze ook steeds niet doorsturen, ook omdat ik zo jong ben. Ik was anderhalf jaar van de pil af toen het me eindelijk, na heel veel bezoeken, is gelukt! En toen mocht ik er van mijn HA alleen heen om te horen dat ze er echt niks aan konden doen. Maar het eerste bezoekje werd al PCOS vastgesteld. Mijn klachten waren ook onregelmatig menstrueren. Soms een cyclus van 80 dagen, en soms 2 dagen niet ongesteld en dan de volgende ronde. Mijn record is 3 maanden aaneengesloten ongesteld zijn! Hoe dan ook, eis een doorverwijzing, want als je 1 keer in de MMM zit gaat het allemaal ongelovelijk langzaam! Bij mij is PCOS in juli 2005 vastgesteld. En waar zijn we? Nog op het zelfde punt, alleen met de wetenschap dat een zwangerschap mogelijk is. Hou je ons op de hoogte? Liefs Cath
Hey meiden, Kom ff gauw melden dat ik vanmorgen positief getest heb! Na een jaar medische molen eindelijk ZWANGER! Kan het zelf nog niet zo goed bevatten en ben er helemaal ondersteboven van.. Blijf volhouden meiden! Niks is onmogelijk! Liefs Marjo
Wat een geweldig nieuws! Dus jij bent de eerste die haar naam onder ZWANGER mag zetten! Ik hoop dat er zo velen zullen volgen! Geniet van elke seconde, het is zo bijzonder dat er nieuw leven in je groeit! Je hebt nu al mijn hele dag goed gemaakt!
1E RONDE CLOMID Alies : maart 2006 gestopt met pil. alleen in oktober een menstruatie. dec 2006 diagnose pcos. zwemmers gb. 17/1/7 menstruatie. 19/1/7 start clomid 50 mg 2E RONDE CLOMID Marit : okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 50 mg (1e ronde) slaat niet aan. Zondag 31 dec gestart met 100 mg clomid, 8 jan (CD 11) eitje van 11,5mm, 12 jan (CD 15) 7mm, 17 jan (CD 20) 13 mm en 20 jan (CD 23) 18 mm. 21 jan samenlevingstest is uitstekend!! (CD 24) 20,5mm en 23 januari is mijn ei weg! Eisprong gehad!!!! Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. 27-12 begonnen met ronde 2. Puksem : 5 jan 07 ongesteld, 5 dagen overtijd. Nu 75 clomid. Dieseltje : mei 2006 gestopt met pil, hele lange cylus, start clomid 100 mg op 13 december. start 2e ronde clomid 12 januari. MJ24 : in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. na duphaston op 3e dag ong. begonnen met clomid 50 mg. Maar geen reactie. nu duphaston en daarna 100 mg Wendy : Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. bloed geprikt, eigen eisprong gehad, negatief getest. dinsdag 19/12 beginnen met clomid. zondag 21/1 beginnen met ronde 2. Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari. 20-01 ongi geworden. 22-01 gestart met de tweede ronde clomid 50 mg. 3E RONDE CLOMID Chrizzzzy : jui 2005 gestopt met pil. sept 2006 PCO. 26 dec duivels, nette cyclus en dus meteen door 3e ronde clomid (100mg), zonder tussentijdse controle. 3-1 gyn French : feb 06 gestopt met de pil....pco vastgesteld. zaadonderzoek=uitstekend.....samenlevingtest=goed. clomid 50mg en 100mg werken niet.....nu 150mg clomid Jody : in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. in novem. gestart met clomid 50mg. 20-12 gestart met de 2e ronde. 20-01 start 3e ronde Moon85 : april 06 gestopt pil, geen eisprong, 22-11-06 mk 2ling... 4E RONDE CLOMID Patje20 : 4e ronde clomid, 3 januari duivels gekregen, 3 dagen later als "normaal" heb nog voor deze maand clomid en daarna? Shaartje : 4e ronde, waarvan 3 x Clomid. Na cystes 2 jan. begonnen met 50 mg. Clomid Bengel : PCO: 150 mg ronde 2: start datum 20 jan. 1 februari evaluatie gesprek, waarschijnlijk 3 maanden geen echo's zelf proberen. Esthertje80 : 4eronde clomid dit keer 100 mg, vorige cyclus 35 dagen. 5 februari terug bij gyn komen. 5E RONDE CLOMID Sam mv kylian ;PCO, provera kuur, nu weer clomid, maar verhoogd naar 100mg. en hopen op een eitje 6E RONDE CLOMID Cath : Na eisprong op 9 januari geen menstruatie gekregen. Niet zwanger, dus nu weer een 10-daagse primolutkuur en hopen op de volgende ronde, nummer 6 alweer, meer geluk! 20E RONDE Annika: hormoonpompje NOD Alies : NOD ?!?!?!? afwachten Marjo83 : NOD 30 januari Patje : NOD 2 februari Puksem : NOD 3 Februari Moon85 NOD 3 Februari??? Marit NOD 5 Februari (CD 25) Dieseltje :NOD 7 februari Annika :NOD 8 februari Jody : NOD 20 februari. Smurfin : NOD 22 februari ?!?!? Esthertje : NOD 25 februari ?!?!? EISPRONG Dieseltje : 24 januari Marit: 22 jan (waarschijnlijk) Annika: 26 januari Jody : 4 februari Smurfin : 8 februari ?!?!? VOORSPELLINGEN, wie is het eerst zwanger: Esther: Moon Cath: Esther, Bengel Wendy: Esther, Moon Moon: Marjo ZWANGER Marjo83
Thnx Katrien! Ik wacht op jullie! Hopelijk zie ik jullie allemaal gauw bij de oktobermama's! Ooooo tis zooooo onwerkelijk, moet mezelf echt ff knijpen haha.. kussss
ik was een jaar met de pil gestopt en in die tijd maar twee keer ongesteld geweest toen ik naar de ha ging. meteen doorverwezen toen naar de gyn. pco. chrizzzy
Heb deze vraag al eerder elders gesteld maar geen antwoord gekregen. Misschien kan hier iemand mij helpen? Ik heb clomid gehad (2e keer). Had 1 follikel op vrijdag de 19e die op springen stond. Op zondag was deze waarschijnlijk gesprongen (echo gehad) Op dinsdag zaten er nog 3 die allen op springen stonden. Na een bedenkelijk gezicht van de gyn kregen we toch groen licht om te klussen. Ben nu zo vreselijk misselijk! Wanneer zal ik testen? 14 dagen na de 1e vermoedelijke eisprong? (dat zou zondag zijn)
Je kunt natuurlijk 2 weken na je 1e eisprong testen, maar wanneer je dan een negatief resultaat krijgt kan het zijn dat je toch zwanger bent van eventuele latere eisprongen... het is dus eigenlijk een beetje een kwestie van persoonlijke voorkeur. Ik zou zelf denk ik een paar dagen tot een week langer wachten, maar je moet gewoon kijken waar je jezelf het best bij voelt.... Chrizzzy
Als je nu al misselijk bent denk ik dat het eerder van je eerste eisprong is geweest... dat zou best kunnen. Dan zou ik persoonlijk niet langer wachten dan nodig. Anders kun je een week later altijd nog een test doen!