Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

@patje...mn duimen draaien ook!

@moon.... zat zo naar je bruidsfoto te kijken... maarre weet je op wie je wel een beetje lijkt op die foto... op liv tyler in lord of the rings.... hihi.. mn vriendje vond het ook ;)

2. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

Oct 16, 2006
    1,578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @Marjo: Wat geweldig nieuws! Gefeliciteerd en geniet ervan....
    Hehe, eindelijk iemand zwanger... Hoop dat er meer volgen!

@Patje, wat spannend zeg, misschien ben jij wel de volgende!

@Kreeftje: welkom hier... veel succes.

@Katrien: vreemd hoor.... succes met testen en laat je het ons weten? Het is in ieder geval een hele geruststelling dat de primolut geen kwaad kan....

Voor iedereen die ik vergeten ben... succes maar weer (kan het niet bijhouden hoor, jullie babbelen zo veel!)

3. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

Oct 16, 2006
    1,578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Ik denk dat de clomid deze maand niet heeft aangeslagen... Ik heb op dag 18 en 19 wel veel buikpijn (lijkt op ovulatiepijn) gehad en 1 avond een keer of 5 echt korte heftige pijn... Ondanks dat is mijn temp op dag 22 nog steeds tussen 36,5 en 36,7 (dit is ongeveer mijn basale temp). In de vorige cyclus was mijn basale temp 36,6 en steeg hij na ovulatie naar 37,1 tot 37,3....

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Donderdag progesteron prikken. 13 feb de uitslag..... Ik denk dat mijn kansen deze maand 0 zijn.... helaas :(

4. Simba

Simba Fanatiek lid

Jun 21, 2006
    1,129
    19
    38
    Marjo: wat een FANTASTISCH nieuws! GEFELICITEERD! :whistle:

5. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    @ wendy

Haha wat grappig!
    Wou dat ik ook haar lijntje dan had ;)

Trouwens mooie foto van je zusje.
    Ze kan echt een modelletje wezen.

6. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

Oct 31, 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    @ kreeftje: welkom hier

7. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Thanxx meiden! Zal het hier zeker in de gaten houden allemaal...heb net mijn 1ste provera pil ingenomen ik hoop echt van Harte dat het allemaal zal aanslaan.

8. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    ik hoop het een heel klein beetje, maar ga er gewoon vanuit dat ik een griepje heb... (schoonmaakwoede hoord dat ook bij griepverschijnselen?) hihi weird maar ik denk helemaal niets!

9. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    hmmm patje.... spannend hoor
    Wanneer ga je testen?

10. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    Marjo, ondanks pb'tje hier nog een keer: GEFELICITEERD met jullie zwangerschap!

Marjo, jij bent ons grote voorbeeld!

Ik heb vandaag gebeld met de gyn. De uitslag van het bloed was binnen. Mijn progesteron gehalte was 61, wat mooi hoog was zei hij. Duidelijk dat ik een eisprong heb gehad! Mooi.
    Ik start volgende keer weer met 100mg, maar dan met controles. Daar baal ik wel een beetje van als ik jullie zo hoor... je weet nooit zeker of je een eisprong hebt gehad...

Liefs, Marit

11. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    1E RONDE CLOMID
    Alies : maart 2006 gestopt met pil. alleen in oktober een menstruatie. dec 2006 diagnose pcos. zwemmers gb. 17/1/7 menstruatie. 19/1/7 start clomid 50 mg
    Cindy: 1e ronde clomid
    Kreeftje: 15 januari 07 PCO geconstateerd. 30 jan gestart met Provera.

2E RONDE CLOMID
    Marit : okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 50 mg (1e ronde) slaat niet aan. Zondag 31 dec gestart met 100 mg clomid, 8 jan (CD 11) eitje van 11,5mm, 12 jan (CD 15) 7mm, 17 jan (CD 20) 13 mm en 20 jan (CD 23) 18 mm. 21 jan samenlevingstest is uitstekend!! (CD 24) 20,5mm en 23 januari is mijn ei weg! Eisprong gehad!!!! Progestronwaarde was 61.
    Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. 27-12 begonnen met ronde 2.
    Puksem : 5 jan 07 ongesteld, 5 dagen overtijd.
    Nu 75 clomid.
    Dieseltje : mei 2006 gestopt met pil, hele lange cylus, start clomid 100 mg op 13 december. start 2e ronde clomid 12 januari.
    MJ24 : in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. na duphaston op 3e dag ong. begonnen met clomid 50 mg. Maar geen reactie. nu duphaston en daarna 100 mg
    Wendy : Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. bloed geprikt, eigen eisprong gehad, negatief getest. dinsdag 19/12 beginnen met clomid. zondag 21/1 beginnen met ronde 2.
    Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari. 20-01 ongi geworden. 22-01 gestart met de tweede ronde clomid 50 mg.

3E RONDE CLOMID
    Chrizzzzy : jui 2005 gestopt met pil. sept 2006 PCO. 26 dec duivels, nette cyclus en dus meteen door 3e ronde clomid (100mg), zonder tussentijdse controle. 3-1 gyn
    French : feb 06 gestopt met de pil....pco vastgesteld.
    zaadonderzoek=uitstekend.....samenlevingtest=goed.
    clomid 50mg en 100mg werken niet.....nu 150mg clomid
    Jody : in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. in novem. gestart met clomid 50mg. 20-12 gestart met de 2e ronde. 20-01 start 3e ronde
    Moon85 : april 06 gestopt pil, geen eisprong, 22-11-06 mk 2ling...

4E RONDE CLOMID
    Patje20 : 4e ronde clomid, 3 januari duivels gekregen, 3 dagen later als "normaal" heb nog voor deze maand clomid en daarna?
    Shaartje : 4e ronde, waarvan 3 x Clomid. Na cystes 2 jan. begonnen met 50 mg. Clomid
    Bengel : PCO: 150 mg ronde 2: start datum 20 jan. 1 februari evaluatie gesprek, waarschijnlijk 3 maanden geen echo's zelf proberen.
    Esthertje80 : 4eronde clomid dit keer 100 mg, vorige cyclus 35 dagen. 5 februari terug bij gyn komen.

5E RONDE CLOMID

Sam mv kylian ;PCO, provera kuur, nu weer clomid, maar verhoogd naar 100mg. en hopen op een eitje

6E RONDE CLOMID
    Cath : Na eisprong op 9 januari geen menstruatie gekregen. Niet zwanger, dus nu weer een 10-daagse primolutkuur en hopen op de volgende ronde, nummer 6 alweer, meer geluk!

20E RONDE
    Annika: hormoonpompje

NOD
    Alies : NOD ?!?!?!? afwachten
    Marjo83 : NOD 30 januari
    Patje : NOD 2 februari
    Puksem : NOD 3 Februari
    Moon85 NOD 3 Februari???
    Marit NOD 5 Februari (CD 25)
    Dieseltje :NOD 7 februari
    Annika :NOD 8 februari
    Jody : NOD 20 februari.
    Smurfin : NOD 22 februari ?!?!?
    Esthertje : NOD 25 februari ?!?!?

EISPRONG
    Dieseltje : 24 januari
    Marit: 22 jan (waarschijnlijk)
    Annika: 26 januari
    Jody : 4 februari
    Smurfin : 8 februari ?!?!?

VOORSPELLINGEN, wie is het eerst zwanger:
    Esther: Moon
    Cath: Esther, Bengel
    Wendy: Esther, Moon
    Moon: Marjo

ZWANGER
    Marjo83

12. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    Oh ja, kijken jullie even in mijn album?

13. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    hahaha leuk plaatje!

Mooie trouwfoto's ook!

14. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    hahaha leuk plaatje, mooie foto's trouwens ook!

@esthertje ik zou het niet weten, heb er eigenlijk nog niet echt over na gedacht, en ga nog even 3 dagen gezellig op het wachtbankje zitten... daarna zie ik wel, wil nl niet weeerr teleurgesteld worden

15. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Kan ik me ook wel voorstellen.
    Wel spannend hoor!
    Ik hou je in de gaten! ;)

16. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    @ marit

Hihi ook feyenoord fans? ;)
    Mooie jurk & foto's

Waarom baal je van controles?
    Dan weet je toch juist zkr dat je een eisprong hebt gehad.
    Zonder controles juist niet.

@ patje

Jeetje lekker verdacht ;) :)

17. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    @Moon, inderdaad ook Feyenoord fans. Speciaal voor jou erop gezet ha ha.
    Typfoutje dan denk ik. Ik krijg geen controles meer en daar baal ik van. Want als ik de verhalen van de andere zo lees, is dat echt irritant. Denk je een eisprong gehad te hebben, wachten op je NOD... komt je ongesteldheid niet.... hopen hopen hopen. Blijk je geen eisprong gehad te hebben....

18. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    @ marit

Jeetje das wel balen dan :(
    En wat voor rede hebben ze daar voor dan dat ze het niet meer doen?

19. Linneke

Linneke Actief lid

Dec 28, 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    He Famkes (fries voor meiden)

Bedankt voor jullie antwoorden. Ik had al een afspraak bij de gyn staan en ik ga er gewoon heen, heb dan wel geen verwijsbrief, maar ben wel blond..( haha dus doe net of ik onozel ben en niet weet dat ik die brief nodig heb hihi) dan zie ik wel wat ze zegt.. En ik kan dus een echo vragen waar ze eventueel dat PCO ofzo op kunnen vaststellen?

En ze kunnen dus ook op echo zien op er eitjes aan het rijpen zijn e.d.?

Oke ik ga gewoon naar de afspraak..
    Hier iedereen héél veel suc6 en nogmaals bedankt voor de antwoorden: wil het van iedereen wel graag weten; DUS ALS JE MIJ WILT VERTELLEN HOE LANG JE HEBT GEWACHT VOOR JE NAAR DE HA GING/MOCHT..

Liefs Lin

20. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

Oct 16, 2006
    1,578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @Linneke: Wat een goed plan! Hij zal je vast niet wegsturen.. Kreeg je geen verwijzing van je huisarts dan?
    Wij waren 7 maanden 'bezig' voor we een verwijzing kregen van de huisarts... Ik kan heel goed met hem overweg... was 2 keer ongesteld geweest in die 7 maanden.

He meiden, ik liet net m'n temperatuurkaart aan m'n ventje zien... Mijn 2 temeratuurstaatjes staan in mijn album.... Hier zie je duidelijk op een gegeven moment een stijging bij mijn 1e cyclus (vorige maand). Deze maand zie je dat duidelijk niet... (vrij vlak).. Ik had geen idee wat het kon zijn maar weet zeker: geen eisprong....(willen jullie aub even kijken of jullie het ook zien?)
    Zegt mijn liefje: ik denk dat die eierstok niet goed werkt.... Had ik niet aan gedacht, maar hij kan zeker gelijk hebben, wat denken jullie?
    Mocht dat zo zijn, zal daar ook wel weer onderzoek naar komen, maar hebben we misschien volgende maand wel een kans!

Share This Page