Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Simba

Simba Fanatiek lid

Jun 21, 2006
    1,129
    19
    38
    O nee, he... niet nog meer van die 010-lovers, he! ;)

@ Linneke: ik was ongeveer 4 maanden gestopt met de pil toen ik naar de gyn mocht. Ik had één ongi toen gehad. Wat bij mij ook wel mee speelde was dat ik voordat ik aan de pil ging ook erg onregelmatig was. Daarom heeft de HA mij zo snel doorgestuurd. Ik kreeg toen een echo, en daar was PCO op te zien.

2. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    dieseltje ik zie deze maand idd geen eisprong. balen..

marit, jammer van 010 ;) maar mooie trouwfoto's..

3. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Hey meiden,

ik heb getest, en zoals ik verwacht had: NEGATIEF.

Kan nu met een gerust hart aan de primolut! ;)

Liefs Cath

4. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Katrien.... maar toch was dat even klote denk ik.
    Nu maar hopen dat je snel ongesteld word, dan kan je weer lekker door!
    En dan gaan we maar voor NOVEMBER mama's

Liefs, Esther

5. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Hai jullie allen die in hetzelfde schuitje zitten!

Heb de lijst van alle lotgenoten bekeken. Doet me zo goed te weten dat ik niet alleen ben.

Heb net de 2e ronde clomid (100 mg) achter de rug en ben in afwachting van de grote testdag! (positieve benadering....) Ik hoop zo dat het dit keer gaat lukken. Ben 2 jaar geleden gestopt met de pil. Heb geen eisprong. En nog een heel medisch verhaal. Zaadjes zwemmen goed dus hopelijk zijn ze nu de goeie kant op gegaan!

En als het niet gaat lukken dan zal het volgende maand waarschijnlijk IUI gaan worden.

Met spanning afwachten dus!

@ :p Marjo :p Jij heeeeeeel erg gefeliciteerd. Geniet ervan meid. Je bent idd ons grote voorbeeld! Wij gaan je allemaal achterna!

6. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    meiden.. nog een paar dagen en dan weet ik of de clomid nu wel werkt.. mijn huid is een heuvel landschap, maar goed, hoepelijk betekend dit een ei.... vind het echt spannend

ik heb vandaag ook geen zin om te werken

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

@moon.. jah lekker ding he ;) (mn zusje)

@dieseltje.... het gaat wel alle kanten op met je temp... kan er niets wijzer uit worden!

@cath....klote joh! !

@esthertje november is toch ook best een mooie maand...daar ga ik ook voor hoor! zijn we ook niet hoogzwanger in de zomer. (dat maakt me trouwens op dit punt helemaal niets meer uit)

@maritt... mooie jurk joh! en dat plaatje.... kwam niet meer bij!

@mj....heej meid hoe staatie ervoor daarzo in adam? haha was net dit bericht aan het schrijven, toen ik zag dat er een nieuwe mail van lotte was...ik zie al hoe het ervoor staat... ;)

@linneke...iets van 7 maanden ofzo?

Ik denk dat de clomid hier ook zn werk doet... heb me toch opvliegers daar word je gek van!

8. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    @Linneke, bij mij duurde het een jaar nadat ik gestopt was met de pil (en 3 huisartsbezoekjes verder...) voor ik een verwijzing kreeg naar de gyn! Dat is wel balen, want ik had dus veel eerder kunnen weten dat het PCO was!

Succes!

@Cath, balen meid. Vol goede moed verder!

9. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    wendy, bij opvliegers, krijg je het dan in een keer ontzettend warm?

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

uhu... enne zweten snachts vooral! had ik vorige ronde ook heeeeeeeeeeel erg last van..... dekens van je af...brrrr het is toch wel heel erg koud.. (heb boven de verwarming nooit aanstaan)

11. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

Oct 16, 2006
    1,578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @katrien: balen hoor.... Hopenlijk lukt het deze maand!

@Wendy: Ja vorige maand was mijn temperatuurstaatje zo mooi :cry: :cry:
    Nu is er geen pijl op te trekken.....
    Zou het zo kunnen zijn dat er 1 eierstok niet werkt?

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

het zou kunnen.... ik heb er geen verstand van.... heb je wel tussentijdse controles? Je hebt er namelijk wel 2 uithalen op (hoge temp) miss een eitje die wel groot genoeg is, maar niet kan springen? (miss hoogtevrees? ;) ) nee dit was ff mn fantasie erop los laten... heb echt geeeeeeeen idee!

13. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

Oct 16, 2006
    1,578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Nee, ik heb geen FM maar wel progesteron prikken. Vorige maand was dit hoog en heb zeker weten een eisprong gehad (1e in mijn leven!)
    Ok, ik zal het de gyn vragen de 13e. Het zou inderdaad ook kunnen dat het eitje niet kan springen....

14. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    he dat heb ik ook.. heb het 's avonds zo warm in bed.. ik hoop het ik hoop het

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

\:D/ ik duim voor je meid!

16. bloemetje23

bloemetje23 Actief lid

Sep 1, 2006
    138
    0
    0
    he meiden,

ik zou af en toe even inbreken in jullie topic en bij deze doe ik dat dan ook!
    Ik heb even snel gelezen en volgens mij nog geen zwangere deze maand?

Ik slik deze maand voor het eerst clomid en ik zit nu op dag 16, en nog steeds geen ei! Moet ik de hoop al opgeven deze maand?

Ik ben ook aan het tempen en mn temp lijkt wel een jojo, geen pijl op te trekken, komt dit ook van de clomid?

Liefs Bloemetje

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

heej bloemetje.. vorige maand had ik pas op dag 19 een eisprong. dus niet de hoop opgeven!

Enne we hebben 1 zwangere deze mnd. marjo83

18. bloemetje23

bloemetje23 Actief lid

Sep 1, 2006
    138
    0
    0
    Jaaaa ik las het net, wat goed! marjo gefeliciteerd!

je antwoord geeft me weer een beetje moed, thanks, ik begon het al somber in te zien. Dan wacht ik het nog maar een paar daagjes af (hoe moeilijk dat ook is.....)

19. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    pff het is wel lastig die opvliegers.. heb soms ook een steen in mijn zij.. heb het gevoel dat 100 mg gaat aanslaan

20. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    niet de moet opgeven bloemetje en anders volgende maand gewoon een dosering hoger

Share This Page