Hoi dames, Al een tijdje kijk ik rond op deze forums en heb me nu toch zelf ook geregistreerd. Ik zal eerst even onze situatie uitleggen. anderhalf jaar geleden ben ik gestopt met de pil, had meteen een regelmatige cyclus dus geen problemen. We deden het nog wel veilig want we wilde wachten met een kindje tot na onze bruiloft. ongeveer 6/7 maanden geleden bleef mijn ongesteldheid uit, waardoor ik dacht dat ik zwanger was. testen bleven negatief, uiteindelijk een bloedonderzoek gehad die ook negatief bleek te zijn. Ondertussen had ik veel last van pijn in mijn onderbuik en ben door dit alles bij de gynecoloog beland. Hier werd al snel pcos vastgesteld. Dit was wel even schrikken want had het absoluut niet aan zien komen. Al vrij snel konden we door naar het vruchtbaarheidscentrum en bij toeval is in die week ook mijn ongesteldheid (na 6 maanden) weer aan komen zetten. weer bloedonderzoek gehad, geen eisprong. Ik ben toen begonnen met clomid 100 gram, en om de dag echo's gehad. Vandaag hebben we te horen gekregen dat mijn eitje gesprongen is! heel goed nieuws dus zeker zo in de eerste ronde al. volgende week bloedprikken om zeker te weten dat het een echte eisprong was. Dus nu vooral veel wachten! (wat veeeeeel te lang duurt!) Er zijn vast meer meiden die in dezelfde situatie zitten en ik zou het gezellig vinden om hier met jullie over te kletsen!
Hoi mama lucy, ik heb me ook al een tijdje terug aangemeld op het forum. zit ongeveer in hetzelfde schuitje als jullie. oktober 2011 gestopt met de pil, en gelijk heel onregelmatig ongesteld. in juli 2012 is er PCO vastgesteld. en vandaag de uitslag gehad dat we mogen gaan starten met clomid 100. ondertussen al HSG lab en zaad onderzoek gehad. dit allemaal was gelukkig goed heb je ondertussen al bloed kunnen prikken? en al uitslag gehad?
Hoi, Leuk eindelijk een reactie heb gisteren de uitslag van het bloedonderzoek gehad. letterlijk geciteerd: een briljante eisprong! Wij zijn hier dus helemaal blij! nu nog een weekje wachten en dan weten we of het ook raak is geweest. Wanneer mogen jullie starten?
hie ook deze maand gestart met clomid 50! maandag controle bij gyni dan weet ik meer hoop dat het helpt
Super dat het bloed zo goed is! Nu een week afwachten, spannend. Ik ben vanmorgen begonnen met de clomid. En moet 2okt naar de gyn om te kijken of er een goed eitje zit..... @koesterhoop, hopelijk heb je maandag een mooi eitje
@koesterhoop, heel veel succes morgen.... ik hoop voor je dat je een mooi eitje hebt. @tesselaar, hoe gaat het daar? vroeg me af hoe jij reageerd op de clomid? ik heb zelf namelijk erg veel last van temperatuur wisselingen, en dan echt van steenkoud naar bloedheet, ook slaap ik slecht de afgelopen dagen. in een ander topic zeiden ze dat dit waarschijnlijk een reactie op de clomid is geweest. heb jij hier ook last van? Wij moeten nog een paar dagen geduld hebben..... word wel steeds moeilijker moet ik zeggen
Ik heb tot nu toe eigenlijk nog niets gemerkt van de clomid. Heb nu 3 dagen 100 mg geslikt, dus nog 2x te gaan. Wel heb ik een iets zurend hoofd. maar dat heb ik wel eens vaker. Niet kunnen slapen, en koud/warm. dat kan volgends mij idd komen door de clomid. Ik heb het al een eerder ergens gelezen. Misschien komen de bijwerkingen nog, maar tot nu toe gelukkig geen last Hoop voor je dat het wachten word beloond. succes nog ff @koesterhoop, hoe was het bij de Gyn vandaag??
vndg dus naar de gyni geweest eitje 18mm zat dus goed... dus vndg ook spuitje pregnyl krijgen (3 dagen) en dan dinsdag bloed laten trekken dan zien we daadwerkelijk of het eitje gesprongen is!! dat w8en is.......
Hallo dames, mag ik met jullie meekletsen? Ik verwacht woensdag mijn ongi en begin dan na 25 rondes eindelijk met m,n eerste ronde clomid
ik moet nog 2 spuitjes krijgen en nog flink klussen.... dan dinsdag bloed trekken dan is het afwachten ik ga er zowizo van uit dat het niet lukt!!!
Hoi! Gezellig dat je komt meekletsen maybe3.... Ik verwacht ook dat het morgen komt, of het moet meteen raak zijn geweest deze maand heb vanochtend al een test gedaan en die was negatief dus ga ervan uit van niet. maar de 25e ronde al... jeetje dat moet zenuwslopend zijn geweest! ik vond deze ene maand al veel te lang duren. @tesselaar en koesterhoop: allebei dinsdag op controle dan? ik hoop op goed nieuws voor jullie! @allemaal: Gaan jullie allemaal voor een eerste kindje?
nou hier is inderdaad vandaag de hell losgebroken dus vrijdag gaat de eerste tablet naar binnen... en nu duimen draaien