Jaaaaaaaaaaaaaa koesterhoop, super!!! Ik had ook al zo'n gevoel Ik duim dat alles goed voor je mag gaan
ik hoop het ook! want echt de schrik zit er goed in bij elke steek die ik nu voel denk ik oh nee het zal toch niet!
Mijn humeur is nu al naar de klote.. Had vandaag wel een tempstijging verwacht.. Zonder clomid had ik die namelijk ook dag 19. Maar nee hoor geen tempstijging..
ik zou niet echt zo letten op die temp stijgingen enz ik denk dat je gewoon echt geluk moet hebben! tegen mij zei de gyni ook de kans is zeeeer klein dat je zwanger bent na bloedonderzoek maar ik heb toch wel het geluk gehad om in die kleine kans te zitten! dus ik zou gwn lkkr klussen ook al is je temp niet hoog wie weet.....
@koesterhoop: we blijven ook nog doorklussen.. Maarndeze maand is t klussen gewoon niet leuk meer.. Heel de lol is er vanaf.. Morgen FA bellen want moest progesteron priken maar dat heb dus weinig nut. Maarnga wel even een echo eissen
ja dat is ook zo want je voelt toch wel een druk voor tijdens en na het klussen van "het moet lukken" en dan is idd de pret er van af!
Ja en nu al vanaf dag 8 en op dag 9 zeimdenFA natuurlijk al dat volgens haar ,n ei al geweest was.. Maar ik vertrouw dat gewoon nietnzeker niet zonder tempstijging. Maar nu word m,n cyclus gewoon langer met gebruik van clomid. En daar had ik dus niet op gerekend.
komt goed kop op echt waar ik d8 ook zo negatief nu nog steeds "dat deze zwangerschap mij miss ook niet gegund zou zijn" maar ik probeer toch daar van af te stappen en positief te denken!
Ben benieuwd wat de FA morgen zegt en wat ze besluit voor m,n volgende cyclus.. pijn is ook weer keihard terug..
Hopelijk geen cyste oid maybe. Hier ook nog geen ei. Maar had gelezen dat ze met clomid meestal iets groter zijn voor ze,springen. En heb t eitje gezien op de echo dus heb er wel vertrouwen in.
@sasjuh: heb geen idee.. Maarnheb vreselijke pijn in m,n buik.. Ken geen spijkerbroek aan want dat kneltnwcht. Rechtop zitten doet zeer.. En nu ook pijn in m,n onderrug.. Verdraag amper eten.. Ga zowat geljk over me nek als k gegeten heb.. Ben t ff helemaal zat gewoon.. Mooi dat je ehtbeitje gezien hebt. Dan weet je in ieder geval datbdiener zit.. Hoop voor jendat ie snel springt meid
Dan zou ik echt even een echo/fm eisen want dit klinkt niet gezond. Straks heb je hartstikke overstimulatie en worden het cystes. Wil je niet bang maken maar dat kan wel gebeuren met Clomid. Koesterhoop al weer een beetje bekomen van dit goede nieuws?
@sasjuh: ja k ga morgen ook bellen.. Duurt nu al ruim een week.. Dusnlijkt me niet van gewoon een eisprong te komen..
Nee dat lijkt me ook niet dat je daar zoveel last van zou hebben! Hier blij.. eindelijk een positieve ovutest! Vrijdag en gisteren geklust, maar we gaan dus vandaag en morgen nog maar ff door