oke, zo gaat het ook overal anders maar waarvoor is de tarwekiem olie? Mmm 16 dagen.. we wachten het nog maar even af... maar als ie weg blijft vind ik het ook helemaal niet erg
hier is het rustig heb wat pijn in mijn onderbuik, morgen heb ik afspraak bij gyni ze wilt me vroger zien dan normaal omdat ik al eens een mk heb gehad dus spannend afw8en
Ik heb een kruis! Alleen weet niet of t klopt, heb mn twijfels bij mn thermometer. Verder vannacht weer 2u wakker gelegen dus tempen is niet echt betrouwbaar denk ik. Half 7 getempt, lag toen al uur wakker. 36.7. Meteen daarna weer, 37 en toen nog 2 keer 37. Ik hoop dat die 37 juist is haha!
mamalucy, tempen is wel heel betrouwbaar, maar de stijging zie je dus pas NA je eisprong. een gedoe is het niet, het went supersnel. tesselaar, we duimen voor je! sasjuh, ziet er wel goed uit, die kaart, als je het mij vraagt koesterhoop, fijn dat ze je xtra in de gaten houden. hoop dat je btje kan genieten en hier: lekker vage test, is ie nou positief of niet?? Hoe dan ook, doet mijn lichaam nog een poging!!!!
die 2 streepjes zien er het zelfde uit dus.... het is supergoed geweest bij de gyni we hebben onze kleintje al kunnen zien en het zal er goed uit volgens de gyni dus hopen dat het zo blijft! kijk uit naar 5/11 om het hartje te horen
@ koesterhoop, wat heerlijk dat het goed was bij de Gyn!!! hier nog steeds niet ongi, ik wacht het weekend nog af, en anders maandag weer testen (hoop zo dat ik nu nog te weinig hormonen heb aangemaakt). als de test maandag weer neg is, dan ga ik denk naar de gyn bellen.
Ik ben blij voor je koesterhoop!! heel fijn dat je nu wat meer zekerheid hebt! tesselaar ik hoop ook echt voor je dat het gewoon raak is en dat alleen je hormoongehalte nog te laag is. spannend zeg! tarwekiem bevat veel vitamine E. Wat bevordelijk zou zijn voor de innesteling en de kans op een miskraam verminderd. Las gisteren dat het voor mannen ook geschikt is en dat het zou zorgen voor beter zaad. Ik ga vanaf de volgende ronde ook maar temperaturen, gewoon in combinatie met de ovulatietesten. Al hoop ik natuurlijk dat er geen volgende ronde komt!
@ teselaar ik zou ook gyni bellen dan heb je wat duidelijkheid @mama lucy ik hoop het ook voor jou echt waar
@koesterhoop: super meid hopelijk snel een mooi kloppend hartje.. Hoemis huet emt e rest..?? Hier stijgt m,n temp nog lekker door
Goede berichten, Koesterhoop! Maybe je temp gaat super! Hier nog steeds onzeker. Of mn thermometer is niet goed haha. Vanmorgen 36.7. Toen direct daarna 36.1 en daarna 35.9. Wacht mn bloeduitslag maar af want hier kan ik ook niets mee.
mmm, die tarwekiemolie misschien ook maar s aanschaffen... maybe3, ziet er idd goed uit, houden zo sasjuh, wat vaag zeg, 35.9.... Nog btje vroeg voor innestelingsdip? tesselaar, ja, gewoon ff bellen maandag, hopelijk is t niet nodig (want mooi testje ) koesterhoop, leuk hoor, die banner En hier vandaag een hele lage temp. Na de positieve ovutest gisteren, zal m'n ei dan vandaag wel zijn. Of kan het ook nog morgen? Ik zie bij jullie kaartjes het kruis steeds de dag ná de temp daling staan... Heb vandaag en gister geklust en vraag me nu af of we morgen nog eens zullen proberen? of hangt dat er vanaf of mijn temp gestegen is?
mooi maybe3! welke dag zit je nu? volgens mij al een keer gevraagt maar ik weet het niet meer sorry. krijg je ook nog een bloedtest ofzo? saar ik zou zoiezo het zekere voor het onzekere nemen en gewoon nog een keertje klussen sasjuh ik hoop dat je bloeduitslag goed is! wanneer krijg je die? tesselaar hoe is het met jou? hopelijk nog steeds niet ongesteld geworden en heb je maandag een positieve test! Hier 9 dagen voordat ik kan testen en heb nu al geen geduld meer! koesterhoop wat waren jou eerste zwangerschapverschijnselen en vanaf wanneer kreeg je die?
ik ben vanmiddag ongesteld geworden. Dus 't beetje hoop wat er nog was is nu weg . Nu opweg naar de 2e ronde met clomid. Sasjuh, balen dat je thermometer niet goed is. Snel een nieuwe halen Mabye mooi dat ie bij jou nog stijgt!!
@mama lucy ik weet niet juist wnnr het begon maar bij mij begon het met misselijkheid en vermoeidheid je besefte het pas als ik overtijd was omdat ik er niet meer op rekende, nadat de gyni had gezet dat de kans op zwangerschap klein was na een bloedonderzoek.
@ tesselaar: wat klote zeg meid.. dikke knuff...!!!! Mamalucy: volfens ff 6dpo maar naar mijn eigen idee 8
tesselaar balen zeg!! maybe ik ben nog niet zo thuis in de termen kan je me uitleggen wat ff en dpo is? wachten jullie allemaal tot je nod met testen? ik heb namelijk nu al geen geduld meer! al heeft het nu nog geen zin natuurlijk maar wil het zo snel mogelijk weten