oke dankje! en wanneer gaan jullie een testje wagen? of hebben jullie het geduld om te wachten tot nod?
Dank jullie wel allemaal! Morgen weer starten met clomid. @mama lucy, ik kon ook niet wachten tot mij NOD, heb 3 dagen ervoor getest.
Tesselaar, balen, meis... Vandaag dus weer aan de Clomid. Ik duim voor dat die goed aanslaat deze ronde. En nee, hier geen enkele stijging in temperatuur. Oftewel: geen eisprong. Blegh, dat heb ik dit jaar al zo vaak gehad: een posi test en mooi geen eisprong, ik word er gek van. Misschien moet ik deze ronde vergeten en de afspraak met gyn afwachten (over 1 maand nu ). Net verpleegkundige gebeld en die zei: loslaten en om de dag sex. Maar voor ons is om de dag sex best veel, dus dat is alsnog krampachtig. Echt frustrerend, zolang ik ermee bezig ben, voelt het wel ok, maar als er niks gebeurt zoals nu word ik er echt niet goed van. Wat een teleurstelling....
Saar balen zeg! En loslaten is natuurlijk makkelijk gezegd, een maand duurt zo erg lang! Is er geen mogelijkheid dat je eerder terecht kan?
Hallo toekomstige mama's. Ik wil me graag aanmelden bij dit clubje. ben afgelopen donderdag bij de gyn geweest, eierstokken en baarmoeder zag er goed uit. Ben in maart bevallen van een zoontje Kyano* die is overleden. Sinds dien ben ik pas 4x (in bijna 8 mnd) ongesteld geweest. Heb 23 nov een afspraak bij de fertilliteitsarts voor onderzoek van mijzelf en manlief. er is oligomonorroe vastgesteld, de oorzaak is wss een hormoonstoornis. als uit de onderzoeken blijkt dat dat idd zo is, mag ik ook aan de clomid beginnen. Ik wil me vast voorbereiden op wat me te wachten staat. Veel succes allemaal! Liefs Kim.
@Saar, Balen!! en nu een maand wachten:x Wachten duurt veel te lang! Sterke XX @XKiim, Welkom, Wat een heftig verhaal! Heb je bij Kyano een voldragen zwangerschap gehad? en heeft hij wel geleefd? Hoop voor je dat je nu snel ongesteld gaat worden, zodat je kunt starten met de clomid!!
Nee ik was 23,2 weken zwanger, hij is tijdens het persen overleden. Hij is gestorven omdat ik het Hellp-syndroom kreeg, waarbij ik om mijn eigen leven te redden MOEST bevallen. En daarbij had hij (door een slecht doorbloedde placenta) ook een groeiachterstand van 3 weken, dus hij was te klein om zelf te kunnen overleven buiten mijn buik. ik zit nu op cd 31, moet eerst nog wat onderzoekjes ondergaan over 4 weken, om zeker te weten dat mijn onregelmatige cyclus door de hormomen komen. Dan nog 2 weken af wachten op de uitslag ben ik bang, dus dat word voor mij op zn vroegst pas in december starten met clomid ben ik bang. Maar ik wil me vast voorbereiden xxx
Xkim welkom hier! Saar he wat balen.. maar die ovutest die jij van de week liet zien vond ik ook niet positief hoor.. Zou sowieso een ander merk halen, vind deze zo onduidelijk met die dunne lijntjes.. Maybe hoe is t?? Zag in een ander topic dat jij een twijfeltest had, spannend! Ik heb gisteren progesteron geprikt. Ben benieuwd. Mn temperatuur doet eindelijk wat ie moet doen na een eisprong haha.
Bedankt voor jullie lieve reacties. Heb er gister ff flink van gebaald en erom gehuild en nu gaat het wel weer goed en zie ik het weer positief in Goed, Sasjuh, van je temp! xkiim, welkom . wat een heftig verhaal. spannend wat er uit je onderzoek komt
hoi dames, xkiim welkom, wat een heftig verhaal inderdaad! en spannend wat er uit je onderzoeken gaat komen. Ik hoop voor je dat je snel aan de slag kan. saar fijn dat je het wat positiever inziet nu. af en toe een baaldag moet ook kunnen he! sasjuh wanneer krijg je de uitslag? ik ga nog proberen te wachten tot het weekend en dan ga ik denk ik alvast een testje doen.
Hallo dames, ik heb hier al een paar keer meegelezen en zal me nu maar eens voorstellen. Mijn man en ik zijn april 2012 gestopt met de pil. Omdat ik altijd een zeer onregelmatige cyclus heb gehad en mijn zus kinderen heeft gekregen met behulp van clomid, ben ik na twee maanden naar de dokter gegaan om te vragen of hij wel wat tips en adviezen had. Hij gaaf toen meteen aan dat hij PCO vermoedde en zei dat hij het ons niet aan zou doen om ons eerst een jaar te laten proberen en dat we in september een verwijsbrief mochten halen. Dat was superfijn. Dus inmiddels zitten we in de MMM. Inwendige echo waren wel tekenen van PCO, maar niet genoeg om er een daadwerkelijke diagnose van te maken. Zaad was wat traag, maar het zijn er zoveel dat we ons daar niet druk over hoeven te maken. We moesten uiteraard beiden stoppen met roken en dat hebben we dan ook gedaan. Ik bijna 4 weken en mijn man bijna 1 week. Vorige week maandag begonnen met 1e ronde chlomid en gisteren inwendige echo gehad. Geen ei. Moet vrijdag weer voor echo. Ben benieuwd. Fijn om vergelijkbare verhalen te lezen. Soms bekruipt me dat angstige gevoel dat ik gewoon niet zwanger kan worden. Heel idioot, weer zijn amper begonnen, maar dat nare stemmetje af en toe. Grrrr. Nou ik ga hier lekker mee beppen, als jullie dat goed vinden!!!
Hoi Argert! Tuurlijk mag je gezellig mee kletsen! leuk Hoop voor je dat je vrijdag wel een ei hebt zitten. Hier ook een (ex)roker. lukt me nog niet helemaal om volledig te stoppen. heb het wel een week of 5 volgehouden maar toen de eerste ronde mislukte min of meer weer begonnen. probeer nu weer te stoppen maar lukt niet helemaal. hoe gaat dat bij jou?
Allereerst welkom nieuwe meiden.. helaas moeten jullie je bij dit topic aanmelden.. maar zo kunnen we elkar iig steunen hier licht aan het stuiteren en hopen hopen hopen... kon me niet meer beheersen en getest.. zondag al heeeeel licht.. en vandaag iets donkerder.. duim duim duim duim...
Wauw maybe!! Ik duim hard voor je mee hoor!! Wel vroeg getest dan? Nu heb ik al helemaal geen geduld meer als ik hoor dat jij al een licht streepje hebt! Maar klinkt positief, zeker als je test nu al wat donkerder is. Spannend hou ons op de hoogte!
ik vind dat best duidelijke strepen hoor! zeker de CB! alvast voorzichtig gefeliciteerd! ga je nog een digitale doen? omdat je niet helemaal zeker weet wanneer je ei was? ik ga morgen denk ik vast een testje doen. heb alleen nog maar dipsticks liggen van sensitest. iemand hier ervaring mee?
@mama lucy: helaas geen ervaring met de dipsticks van sensi.. zaterdag doen manlief en ik samen een digi test..