eerste ronde clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mama lucy, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is super maybe!!

2. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Tof maybe! Hoop voor jullie dat je daar beter geholpen word want zeker voor jullie duurt het inmiddels allemaal wel erg lang!

3. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Maybe dat is goed nieuws. Ga je nu naar 100mg of deze ronde nog 50?
    Ik heb nog 20 tabletten Clomid thuis haha.. Ga ze maar terug brengen naar de apotheek denk ik.

4. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Thanx meiden.. Ben zo blij dat k 2 weken eerder kan..

Ja moet van madame weer aan de 50. Maar heb nog wel voor 100 liggen maar stel dat t langer duur in utrecht zit ik dalijk een ronde zonder als ik hem stiekem toch ophoog. En dat risico durf ik niet te nemen om een maand zonder clomid te zitten.. Maar aangezienm,n cyclus nu langer was als zonder clomid blijf ik toch twijfelen

5. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Maybe ik wil je gerust 5 tabletten Clomid opsturen ;)

6. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Hebje even een pb gestuurd

7. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ mabye, ik zou denk voor de clomid 100 gaan. dan is er alleen kans op overstimulatie, maar dan heb je in ieder geval niet hetzelfde als deze ronde..

@Sasjuh, ik zou als ik jou was even naar de houdbaarheidsdatum van de clomid kijken, en ze evt bewaren (misschien wil je nog een 3e?) bij de apotheek moeten ze ze weggooien. dus dat is ook zonde.

8. Eryn

Eryn Lid

14 aug 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik lees zo af en toe al mee dus vandaar dat ik me ook maar een keer geregistreerd heb!
    Ik ben namelijk ook afgelopen maand begonnen met Clomid 50 mg na een primolut kuurtje omdat ik, nadat ik gestopt ben met de pil, niet ongesteld ben geworden... Dan is zwanger worden niet heel gemakkelijk natuurlijk :) Helaas is de 50 mg niet aangeslagen (meerdere echo's gehad) en ben ik intussen weer aan de primolut en mag ik nu voor de 100 mg.

Waar ik vooral even benieuwd naar ben is hoe doen jullie dat met werk (als jullie werken uiteraard) ivm ziekenhuis bezoekjes? Ik werk fulltime en kan gelukkig m'n agenda redelijk zelf indelen, maar ik vind het heel lastig om het een beetje subtiel in te plannen! Het werkt daarnaast niet echt mee dat het ziekenhuis totaal niet in de richting van m'n werk ligt... Hebben jullie iets verteld of juist niet?

9. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Welkom eryn! :)

balen dat de 50mg niet werkt voor jullie, hopen dat de 100mg beter gaat.
    Om op je vraag terug te komen... Ik werk op het moment even niet. Maar tijdens mijn ziekenhuisbezoekjes werkte ik nog in de thuiszorg. Ik kon hier ook redelijk goed zelf mijn uren plannen en gelukkig werkte het zh bij ons erg mee! Kon vaak nog savonds komen of zelfs op za/zo. Ik heb wel op mijn werk aangegeven dat ik op dat moment veel ziekenhuisbezoekjes had maar dat ik het zoveel mogelijk in mijn eigen tijd zou plannen. Zodat ze toch enigszins op de hoogte waren.

10. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Eryn,

Ik heb het niet op mijn werk verteld, maar ik werk maar 24 uur. dus kan de zkh bezoeken redelijk om mijn werk heen plannen. als het niet helemaal lukt, dan ruil ik met een collega.

Soms vind ik het best wel lastig dat we het niet aan de buitenwereld hebben verteld. maar mijn vriend wil het niet vertellen. hij wil het liever niet aan de grote klok hangen dat we er mee bezig zijn. Maar daardoor krijg je wel regelmatig rare opmerkingen naar je hoofd geslingerd zoals: jullie nog geen kinderen? oid...

11. Eryn

Eryn Lid

14 aug 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad balen dat de 50 mg niet aanslaat. Was voor mezelf toch ook wel confronterend hoor.. Behoor nu toch wel heel erg officieel tot de MMM. Ik heb het op m'n werk al wel aan één collega verteld, wat overigens toch wel erg fijn is.
    Nu eerst maar eens duimen dat de 100 mg wel aanslaat!

12. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik kom net uit het zkh. Heb een FM gehad. Grootste follikel was 15mm. Moet nu zondag weer terug komen....

13. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@tesselaar: ik duim voor je meid..

Hier na. 2,5 dag ongi weg... Hmmm normaal duurt t altijd minimaal 6 dagen..

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Tesselaar dat is mooi!
    Maybe door Clomid kan je ongi korter duren, had ik ook altijd.

15. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@sasjuh: oke beter... Vind ik namelijk helemaaaaal niet erg :D

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Nee haha idd ;) Liever voorlopig helemaal geen ongi meer he!

Ik heb nog weer getest vandaag haha.. Echt een knaller!

17. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@sasjuh: super meid.. Lekker genieten jij:)

18. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    hoi allemaal!

Spannend tesselaar! ik ga voor je duimen :)

sasjuh goed zo! en inderdaad lekker genieten! weet je al wanneer je een echo krijgt?

maybe mijn ongi is door de clomid ook korter. 3/4 dagen ongeveer. voordat ik clomid gebruikte duurde het meestal 6/7 dagen!

Eryn krijg je deze ronde ook weer FM? hoop voor je dat de 100mg aanslaat.

Hier op het moment even rustig aan..... morgen de laatste clomid erin en dan op naar de eisprong :p pfff wat duurt een maand zo toch lang he... alleen maar wachten wachten wachten.

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik heb 23-11 mn 1e echo bij de gyn.
    Op 5-12 heb ik intake en echo bij de verloskundige. Spannend hoor!

Bekijk bijlage 284099
    Test van vanmorgen!

7-11 komt MvM langs dus dan nog een x testen, jeuh!

20. Eryn

Eryn Lid

14 aug 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mama lucy Ja over een week of drie mag ik weer voor een FM

@Sasjuh Geniet er van!

@Tesselaar Hopelijk groeit ie lekker verder!

Deel Deze Pagina