@mama lucy: benieuwd wat de arts zegt meid.. Hier heb ik ovu testen die minder gevoelig zijn als die ik normaal heb.. Kwam ik ook gister pas achter.. Lekker slim dus... Maar die andere knallen al niet bij mij dus denk nietdat k op me ovu testen ken vertrouwen deze maand.. Verder denk ik vandaag m,n ei te hebben.. Tempmwas vanmorgen omlaag en had gister heel demtijd licht roze slijm bij afvegen..
nou was me het dagje wel gisteren.... arts belde smiddags terug met de boodschap kijk het maar even aan en bel maandag nog een keer terug. 'savonds werd het zo erg dat het niet meer uit te houden was, migraine aanval erboven op gekregen (waarschijnlijk doordat ik mezelf te druk heb gemaakt) dus naar de huisartsenpost. heb nu dyclofinac mee gekregen (geen idee hoe je dat schrijft). en moet maandag komen voor een echo. vandaag voel ik me eigen eigenlijk weer prima. verwacht morgen of maandag mijn ei te hebben maar vind het wel spannend om nu te gaan klussen. aangezien er volgens de arts een grote kans is dat die pijn komt van overstimulatie weet ik niet zo goed wat ik ermee moet. wat denken jullie?
ok, maybe3, heb je op tijd kunnen klussen? mama lucy, ik heb geen idee... Waarom vind je het spannend, omdat je bang voor een 6-ling ivm die overstimulatie? Ja, daar zit je ook niet echt op te wachten... Gaan ze nog kijken dan, of het inderdaad komt door overstimulatie, of...? Irritant dat het onduidelijk is.
@Mamalucy: wat vervelend zeg Die onduidelijkheid..!!! @saar: woensdag en gister zowieso en vandaag ook nog maar... En hopen dat t inderdaad m,n ei is want dan is die lekker vroeg
ze gaan maandag kijken of het daardoor kwam. als dat dan nog te zien is? ik vind het allemaal een beetje vaag eigenlijk. en inderdaad spannend omdat we úiteindelijk graag een groot gezin willen maar het liefste 1 voor 1
maybe fijn dat je waarschijnlijk een vroeg ei hebt! krijg je nog een bloedonderzoek? dacht me even te herinneren dat je dat voortaan zou krijgen maar weet het niet meer zeker.
Inderdaad Hier ook nog altijd niets nieuw te melden, nog altijd niet ongi geworden en het begint nu eindelijk wel tijd te worden zodat ik met een nieuwe ronde kan beginnen. Morgen eens naar de gyn bellen en eens kijken wat zij zegt. Hopelijk komt het snel dat we aan de volgende ronde kunnen beginnen Voor de rest, iedereen veel succes deze ronde!!!
Ik mag morgen weer beginnen met Clomid! Nu 100 mg. Ik ben benieuwd hoe het valt. Ik had namelijk bij 50 mg al wel last van bijwerkingen (hoofdpijn, beetje misselijk, vaak plassen). We gaan het zien! Tis voor een goed doel he
Hey meiden.. Hier volgende week weer afspraak met de aets... Ovu testen zijn nognsteeds posi en intussen zit k met 100mg op dag 17 nog zonder ei... Bah
Hoi meiden Vandaag mijn ongi dag' en niets te bespeuren' deze week had ik enorm last van menstruatieklachten en vandaag zijn deze plots weg' enkel barstende hoofdpijn! Dus heb er 2testen tegen aangegooid eentje smorgens & eentje ergens namiddag en beiden spierwit' dus verwacht mijn menstruatie wel, enkel voel ik me niet zo'
Jup deze nacht is De Bozé heks toch gekomen' Dus op naar ronde 2! Yakkkk:x haha Veel succ6 meiden met jullie ronde"s /wachtbankjes! xxjés sarah
Het blijft hier rustig!! Ik heb morgen mijn NOD. maar denk ook dat ik ongi ga worden. zo voelt het iig. En alfgelopen zondag een test gedaan (misschien wel erg vroeg, maar ik kon me niet inhouden). Die test was omo wit!! Nog ff een dagje afwachten dus Hoe is het bij jullie?
Vrijdag weer een FM! Ben benieuwd of er dan wat te zien is en of de Clomid 100 zn werk heeft gedaan..!
Hier vanmorgen mijn ongi doorgebroken Eryn, hoop dat de clomid nu goed is aangeslagen! Succes vrijdag!
Tesselaar en sarah balen!! Eryn ik hoop op een mooi eitje voor je vrijdag. Welke dag zit je dan? Hier nu 6 dagen voor nod en de zenuwen beginnen weer toe te slaan. Had steeds het gevoel dat het wel eens raak kon zijn deze keer maar heb niet echt kwaaltjes. Alleen een hele lichte zeurderige buikpijn en een rommelende buik. En sinds vandaag wat gevoelige borsten maar dat heb ik altijd. Voorgevoel wisselt dus ongeveer met de minuut. Hoop maar dat we snel een week verder zijn.
Spannend hoor Mama Lucy! Ik zit dan (pas) op dag 11, dus ik neem aan dat ik die week er na ook nog wel een echo krijg.. Tesselaar en Sarah, balen, hopelijk volgende ronde meer geluk!
Ik ga heel onbeleefd even inhaken Ik mag vrijdag (eindelijk!) beginnen met 50mg, en ben er doodzenuwachtig voor vandaar ws dat mn laatste cyclus 2.5 week langer duurde.. Ben nogal zenuwachtig voor eventuele bijwerkingen, en die stomme prik voor bloed (ben echt een watje wat dat betreft). Maar goed alles voor t goede doel! Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn