eerste ronde clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mama lucy, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom mabye3, 6 sterretjes, dat is heftig! Heb je bij de andere 2 zwangerschappen ook hulp gehad? Of lukte het toen via moeder natuur?

@Mama Lucy, nog niets... spannend, morgen 2e test?
    heb ook wel ergens gelezen dat door de clomid de mensturatie een paar dagen later op gang kan komen... :(

Wij zijn bezig voor ons 1e kindje, ik ben 25 en mijn vriend is 28. Vandaag de laatste tabl van de clomid gehad... dus laat de follikel maar groeien ;)

2. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje. ik ben 23 en mijn vriend 25. We wonen bijna 3 jaar samen en zijn afgelopen Juni getrouwd.

vanmorgen nog een test gedaan maar weer negatief dus helaas zal het er wel aan komen vandaag. dat het dan maar opschiet zodat we weer opnieuw kunnen proberen! ;)

@tesselaar: wanneer moet je op controle bij de gyn?

3. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@tesselaar: nee m,n 2 ukkies waren allerbij in de 1e ronde raak..

@mamalucy: balen van je nega test meid..

4. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet dinsdagochtend naar de Gyn voor een follikkel meting.
    Balen zeg van de Neg test.. nu hopelijk snel door naar ronde 2!

@Mabye3, lijkt me frustrerend.. als het de 1e 2x zonder moeite ging, en dan bij de 3e dit..

5. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@tesselaar: is het ook. word er soms echt verdrietig van. alle sterretjes zijn ook van de afgelopen 25 rondes.. Nu hopen dat het met de clomid wel gaat lukken.. Spannend dat jij bijne je meting hebt:) ik duim dat er een mooi ei zichtbaar is. Ik krijg de eerste ronde helemaal geen metingen dus word heel spannend

6. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Hoi allemaal,

Hier nog steeds niks... heel vreemd want afgelopen di/woe had mijn menstruatie eigenlijk moeten beginnen. Het voelt ook niet alsof het eraan zit te komen, heb normaal erg veel last van krampen en stemmingswisselingen maar nu geen van beidde. Heb mezelf voorgenomen om morgen nog een keer te testen als het dan nog niet doorgezet is en anders weet ik het eigenlijk ook niet. dan maar afwachten!

Spannend tesselaar ik hoop voor je dat je een mooi eitje hebt!

Maybe3, werken jullie met ovulatietesten dan? en als je geen metingen krijgt ben je dan niet bang voor overstimulatie?

koesterhoop hoe is het met jou?

7. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@mamalucy: nee zo bang ben ik daar niet voor, en ja gebruik nu inderdaad ovu testen en dus veel klussen deze maand..:)
    Welke cd zit je nu? en weet je wanneer je ei daadwerkelijk is gesprongen?

Vandaag 1e tablet geslikt, en voel me alleen een beetje zweverig maar meer gelukkig niet..

8. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    ik zit nu op dag 32 en mijn ei is gesprongen op dag 16. heb toen een echo gehad waar het eiblaasje nog op te zien was maar met een flinke deuk wat zou betekenen dat ie net gesprongen was. heb die ochtend ook een positieve ovulatie test gehad dus ben er vrij zeker van dat het deze dag is geweest.

9. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Okee spannend meid!!! duim voor je :)

10. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    hier last van zwangerschapverschijnselen maandag spuitje gehad pregnyl 5000 denk dat het daarvan komt .....

ik denk nega want heb niets gevoeld van sprong :(

11. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@koesterhoop: balen meid dat je er z,n naar gevoel overnhebt... Duim toch voor je..

Dames even een vraag... Vandaag 1e tablet maar me ongimlijkt ineens als sneeuw voor de zon verdwenen...

12. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    ja ik heb daar geen last van gehad want aangezien ik clomid pas de 3 de dag van men ongi moest nemen, waren die al gdn bij mij, mijn ongi duurt niet langer dan 3 dagen

13. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Ja bij mij duurt t normaal 8 dagen en ben altijd heel heftig ongi... Dus vind t super vaag

14. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    ik zou maandag bellen naar je gyni wnat dat lijkt me net normaal, lees ook even de bijsluiter zou ik zeggen

15. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ mama Lucy, Spannend allemaal.

@ mabye3, Hier geen last gehad met de clomid. normaal 4-5 dagen ongi, en met de clomid ook.. was alleen de laatste dag van de clomid een beetje duizelig.

@ koesterhoop, moet je je eisprong al hebben gehad dan? Ik dacht dat je dinsdag lab had.

16. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    nee zo
    12/09 ongi
    15/09 clomid
    24/09 gyni controle ei 18mm
    24/09 spuitje 5000pregnyl
    2/10 bloed laten trekken voor te kijken of ie gesprongen is

maar zorgt pregnyl er normaal niet voor dat eitje springt?

17. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke, dan ben je al ff verder als ik dacht :)
    Wat de pregnyl precies doet, weet ik niet. heb ik (nog) niet gehad.
    Spannend... succes op het "wachtbankje" hopelijk klopt je gevoel niet!

18. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Hier is de ellende doorgekomen vandaag... wel een paar dagen later als verwacht. dus morgen weer beginnen met nieuwe ronde clomid.

19. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@mamalucy: balen meid.. maar je weet iig waar je aan toe bent.. mag ik vragen waarom je dan morgen al begint met clomid? want als vandaag echt is doorgebroken moet je toch vandaag als dag 1 rekenen?

hier nog licht ongi alleen knallende koppijn van de clomid, gelukkig verder nergens last van

20. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen.... Ik moest op dag 3beginnen met de clomid.

Deel Deze Pagina