eerste ronde clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mama lucy, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Welkom pluizje! Vanuit mijn ervaringen met clomid50 kan ik je misschien wat gerust stellen. Mijn langste cyclus zonder clomid was 6 maanden en achteraf bleek dat ik toen niet eens een eisprong heb gehad. Sinds ik de clomid gebruik heb ik netjes op dag 16/17 een eisprong en de enige bijwerkingen die ik heb is dat ik wat last heb van opvliegers en pukkeltjes. Dus valt allemaal mee! Hoelang zijn jullie al bezig? En is het voor jullie eerste kindje?

Eryn succes morgen! Hoop op een mooi eitje :)

2. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    En Eryn, is de clomid 100 aangeslagen??

@pluizje, Welkom lekker mee praten, en vandaag de eerste Clomid gehad?
    Ik heb er de afgelopen keren niet veel last van gehad. Alleen was ik af en toe een beetje duizelig.

3. Eryn

Eryn Lid

14 aug 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er was in ieder geval iets te zien, dus daar ben ik blij om :)! Was nu bijna 11 mm, mag dinsdag terugkomen..

4. Eryn

Eryn Lid

14 aug 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pluizje; Bij Clomid 50 had ik meer last dan bij Clomid 100, raar maar waar, of te wel; niet te druk maken, je weet toch niet hoe het loopt! Succes!

5. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    mamalucy, spannuuuuund, keep us posted ;)

pluizje, heel veel mensen hebben niet veel last van de clomid, hoor. en als je dat wel hebt (zoals ik), kun je er altijd weer mee stoppen. Hopen dat het aanslaat bij je!

Tesselaar en Sarah, jammer dat da afgelopen ronde niet raak was... Veel geluk in de eniuwe ronde :)

En ik ben dan EIN-DE-LIJK naar de neuroloog geweest. Nu aan de provera, dan hormonen gaan injecteren. Best spannend, het scheelt wel dat ik gewend ben mezelf te injecteren. Ook wel gek, al die ziekenhuisbezoeken die er nu aankomen de mmm begint voor mijn gevoel nu pas echt.

Gelukkig is onze neuroloog heel positief, daar krijgt een mens goede moed van.

6. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ eryn, fijn dat er vrijdag een follikel te zien was. Hopelijk is ie morgen gegroeid, en kun je aan de slag ;)

@ Saar: Wat super dat de neuroloog zo positief was!! Maar wel raar om jezelf te injecteren. (had ik igg met de ovitrelle). maar 't is voor een goed doel ;)

@mamma Lucy: Spannend.... Wanneer ga je testen? voel je al iets?

7. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Eryn spannend morgen! Hoop dat je eitje mooi gegroeid is.

Saar fijn dat de arts zo positief was! Krijg je inderdaad weer goede hoop van :)

Hier morgen nod en voel eigenlijk niks. Geen kwaaltjes ofzo maar ook nog niks wat op menstruatie klachten lijkt. Eergisteren getest en die was hartstikke negatief. Denk dat we dus gewoon naar ronde 5 gaan....

8. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan zo te horen nog alle kanten op, mamalucy. We zullen zien!

Tesselaar, het is inderdaad voor het goede doel. even doorbijten ;)

9. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ mama lucy, ik zal voor je duimen!!

10. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    en, Mamalucy, ......?
    (voorlopig is geen nieuws goed nieuws, denk ik maar)

11. Nathje

Nathje Actief lid

18 sep 2012
    112
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Saar81, mag ik wat vragen?
    Ik zie aan je cycli dat je eerst rond de 30 dagen schommelde en nu plots 90 en dan 70.
    Is dat sinds je met clomid bezig bent?
    Mijn cyclus duurt nu ook plots veel langer als afgelopen maanden.
    Ik ben in september begonnen aan mijn eerste ronde, het is bijna december en ben sindsdien nog steeds niet ongi.

12. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Nathje, wat irritant, zeg, dat voelt alsof je van de regen in de drup belandt!

Bij mij had het niet te maken met de Clomid, ben pas daarna met de Clomid begonnen. Die zes regelmatige maanden waren voor het eerst in mijn leven, heb altijd een onreglematige en lange cyclus gehad.

13. maybe3

maybe3 Niet meer actief

hey meiden,

sorry van mijn afwezigheid,

van kastje naar de muur gestuurd, wel ei geen ei wel ei geen ei... uiteindelijk dus toch een ei!! zit nu 7 dpo... verder veel discussie gehad met de FA... zat op 100mg en heb m,n ei dus pas gehad op dag 23 en dus cyclus van 36 dagen dus nog later als met 50 mg. Nu wil ze dat ik volgende ronde toch weer 50 ga slikken maar krijg wel eindelijk m,n follikel metingen waar ik al maanden om zeur..

14. Eryn

Eryn Lid

14 aug 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,
    Ben dinsdag dus ook weer voor een FM geweest. Vorige keer was de follikel 11 mm, nu 14 mm.. Maar hij was niet mooi rond. Volgens de verpleegkundige is er een kans dat ie vlak daarvoor gesprongen was, maar om het zeker te weten morgen weer voor een FM. Als er niks meer te zien is, dan krijg ik een bloedonderzoek om te testen of m'n ei daadwerkelijk al gesprongen is. Vandaag wel wat kramp af en toe..
    Ik ben benieuwd!

Maybe; wel fijn dat je iig een ei hebt gehad! En top dat je ook FM krijgt.

15. Eryn

Eryn Lid

14 aug 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iemand overigens ervaring met temperaturen? M'n temperatuur zat tot en met afgelopen zondag zo rond de 36.8/36.9 en is sinds maandag opeens zo rond de 36.6/36.7. Oftewel; dat lijkt niet echt op een eisprong...

16. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maybe3, wat een geëmmer kan het nog zijn, hè? Hopelijk is het niet meer nodig, maar mooi dat je het nu krijgt zoals je wil.

Eryn, dat lijkt inderdaad niet op een eisprong!!! Heb je t iin het ziekenhuis ook over die temp gehad?

Ik zit vol met pukkels van de Provera! Ik zie er NIET uit ;)

17. Eryn

Eryn Lid

14 aug 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een follikel van 19,5mm :)! Nu dus 'huiswerk' meegekregen vanuit het ziekenhuis. Over een dikke week bloedonderzoek om te kijken of er daadwerkelijk een ei gesprongen is...

18. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn, Erin, succes :)

Bij heeft de Provera z'n werk gedaan: nu menstruatie en maandag ziekenhuis bellen voor een controleafspraak, waarna ik kan beginnen met spuiten. Voel me positief :)

19. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    Hoi Meiden!!

Vorige week woensdag Fm meting gehad & toen was er 1 folikel van 18 'dacht ik'

En gisteren weer fm meting toen was ie ineens 25:(
    Dus meteen mijn pregnyl gehad

is dat normaal 25?:(
    had nog er nog 2 van 10 Vorige week woensdag
    maar die zijn helaas gestopt met groeien';)

20. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@eryn: succes meid..!!!

@saar: m,n duimen gaan draaien voor je meid,,

hier op dag 33 EINDELIJK m,n ei gehad.. na 2 dagen eraf knallende povu testen vanmorgen een mooie tempstijging... had het niet meer verwacht dat hij nu nog zou komen maar tja... beter laat als nooit:p

Deel Deze Pagina