Wauw maybe, op dag 33 een ei... dat duurde lang... maar gelukkig kun je nu aan de klus succes! @ Sarah, dat was een groot ei!. ik heb wel gehoord van 22 mm.. maar 25 kon ik nog niet. Hopelijk heeft de pregnyl goed zijn werk gedaan @Saar, spannend! @Eryn, wat naar dat huiswerk . wel een fijne gedachte dat je bloedonderzoek krijgt om te kijken of het ei werkelijk is gesprongen. ik ga er ook om vragen. Moet woensdag weer voor een FM (dag 14)
Sarah, lekker groot inderdaad. Zal wel goed zijn . Hoop dat ie raak is!! tesselaar, ben benieuwd, hopelijk zijn ze lekker aan t groeien daarbinnen... maybe3, laat zeg! Maar goed, er is weer een kans! Hoe lang is bij jou meestal de luteale fase? Ik moet morgen naar ziekenhuis voor controle (fijn is dat altijd, benen wijd en zo'n enorm ding naar binnen om 8 uur 's ochtends ), mag ik daarna denk ik gaan spuiten...
Maybe3, heel veel succes, hopelijk wordt je geduld beloond Hoi Saar81, hoe is het geweest vandaag? Tesselaar, succes morgen met je FM, hopelijk zijn ze mooi gegroeid Eryn, ik hoop dat je volgende week goed nieuws krijgt dat je ei is gesprongen! Sarah, wauw, dat is best een groot ei Hopelijk lukt het voor je Ik kan EINDELIJK aan ronde 2 beginnen na een cyclus van 75 dagen, wat heeft dat geduurd zeg, maar ik ben superblij. Overmorgen beginnen aan 150 en de afspraak voor een FM ligt al vast voor 17 december, nu maar hopen dat ze mooi groeien
Maybe3, duurt lang hè? Nathje, fijn zeg, kun je in ieder geval aan de slag en heb je in ieder geval het gevoel dat je ermee bezig bent Hier alles goed gegaan vandaag bij de controle . Vandaag eerste injectie, spannend best wel!
Hoi dames! Ik ben even niet op het forum geweest want de laatste ronde was stiekem toch wel een tegenvaller! Dus heb er even afstand van genomen omdat ik er teveel mee bezig was naar mijn idee. Maar de clomid zit er weer in voor deze ronde. wel een paar dagen later begonnen als vorige rondes omdat mijn hormoonwaarde nog veel te hoog was. is dus nog even spannend geweest of ik ubperhaupt wel mocht beginnen maar gelukkig uiteindelijk dus wel maar wat later zodat het nog kon zakken. nu op zoek naar ons ei! @maybe: gelukkig toch nog een ei! beter laat dan nooit zullen we maar zeggen! nog 10 dagen ongeveer wachten dan? hoop het voor je @saar: spannend zeg... moet je nu nog vaker spuiten deze week? succes met klussen! @natje: jeeeetje wat heb je dan lang moeten wachten zeg. en ik maar klagen met mijn cyclus van 32. fijn dat je door kan naar volgende ronde. hopen dat de 150 aanslaat en dat er de 17e een mooi ei te zien is. @sara: dat is inderdaad een groot ei! had ik ook de eerste keer haha niet verwacht dat zo'n blaasje echt 2 cm ofzo was. voor jou ook aftellen nu dan? zal voor je duimen dat het raak is. @eryn: altijd leuk dat huiswerk heb je je bloedonderzoek al gehad? hoop dat je een goede eisprong had en al helemaal dat het gelukt is natuurlijk! @tesselaar: vandaag fm dacht ik toch? hoop ook voor jou een mooi ei! kan je lekker aan de klus.
Hoi dames, Thanks voor alle succeswensen! Huiswerk was inderdaad niet vervelend . Maandag bloedonderzoek en dinsdag uitslag... Maar m'n temp is omhoog dus dat biedt hoop!! @mama lucy; succes met het wachten op je nieuwe ei! Ik merk dat ik er af en toe ook veel te veel mee bezig ben, dus ik snap het helemaal als je er af en toe wat afstand van neemt (wat ik ook wel weer best knap vind!)
Hier vanmiddag weer een fm gehad. Had 1groot ei van 23mm en een kleinere van 18mm... Dus nu aan de klus na deze rondes krijg ik geen fm meer, maar moeten we het zonder controles doen hopelijk is 't snel raak
Mamalucy, ik moet nu elke dag puregon spuiten, totdat eitje gegroeid is. Nog niet klussen dus. Eigenlijk ben ik hier illegaal, want geen clomid meer . En heel begrijpelijk dat je wat afstand neemt af en toe. Heb ik ook wel eens gedaan. Daarna stond ik er weer veel rustiger in. Eryn, mooi dat die temp omhoog is, ziet er goed uit Tesselaar, succes! Misschien springen ze allebei, dubbel kans
Meiden, een vraag; waarschijnlijk is dit zo'n beetje m'n eerste eisprong sinds een jaar of 10 (jeej ) Ik heb dus ook echt geen idee hoe m'n cyclus eruit ziet en dus ook niet hoe lang m'n LF is... Wanneer zouden jullie er een testje tegenaan gooien?
Eryn, ik gebruik ovulatie testen. ben op dag 13 begonnen (1dag voor mijn FM) en had gister en vandaag een positieve test. Dus dat is op dag 15 en 16... Ik vind het wel fijn om te testen. dan kun je een beetje inzicht krijgen in je cyclus.
En wat betreft zwangerschapstesten... Ik heb geen idee wanneer m'n NOD is! Wanneer is het een beetje betrouwbaar als je niet weet wanneer je overtijd bent?
Mmm, normaal gesproken is je NOD zo'n 2 weken na je eisprong. Weet je wel wanneer je je eisprong hebt gehad?
Jep, een week geleden, althans, volgens de ovutest en temperatuur (overigens ook een FM gehad, 19.5 mm); aanstaande maandag bloedonderzoek om te checken of het ook echt zo is... Ben gewoon benieuwd wanneer het ongeveer betrouwbaar zou kunnen zijn om een test te doen! Als het überhaupt te bepalen is wanneer het betrouwbaar is...
Ik zou 16 dagen aanhouden, dan is het onwaarschijnlijk dat je een negatieve test krijgt doordat je te vroeg bent. Maar als je het zo lang niet volhoudt, kun je met 14 dgn natuurlijk al een testje wagen .
Thanks voor de reacties! Langer kan ik denk ik ook niet wachten Vandaag bloedgeprikt; morgen uitslag of ik überhaupt een eisprong heb gehad!
Lijkt me wel, Eryn, als je temp omhoog is gegaan, maar hoop met je mee dat je bloed het ook zegt! Ik morgen op ei-controle, kijken of mijn puregon zn werk al een beetje doet
Bloedonderzoek is inderdaad voor mij dé bevestiging dat de Clomid z'n werk heeft gedaan en is iets wat ik zelf niet kan beïnvloeden; dus als m'n bloed het zegt moet het wel zo zijn Succes morgen met je ei-controle Hopelijk werkt het bij jou ook!