Kon niet meer wachten.. Toch maar een testje gedaan, maar helaas erg wit! Afgelopen dagen wel af en toe wat roze afscheiding gehad en een klein beetje 'oud bloed'... Pff, lastig hoor als je geen idee hebt wat je lichaam gaat doen
Hoi allemaal, even snel een update van mij. Zit nu op dag 18 en nog steeds geen positieve ovulatietest. Heb normaal op dag 15 een knaller dus ben bang dat me cyclus van slag is omdat ik later ben begonnen met de clomid. Ben begonnen met testen op dag 13 en die was bijna positief. Daarna alleen maar lichte en witte testen gehad. Zou ik hem gemist hebben dan? Iemand hier ervaring mee? Zou wel erg vroeg zijn geweest en vreemd omdat ik dus juist later begonnen ben.
En nu ineens een knaller! Heel vreemd maar toch echt duidelijk positief. Toch nog aan de klus dus dit weekend.
Mooi, eryn. En ja, het wachten blijft elke keer veel te lang duren. Mama Lucy, ook mooi! Gelukkig toch duidelijke test. Hop aan het werk! En hier: ik heb een goed groeiend eitje. Maandag weer fm, ik hoop dat ie dan groot genoeg is. Dan pregnyl en aan de slag. Ik hoop het zo, mijn laatste eisprong is alweer maaaanden geleden.
Pfff eryn, lastig he, als je niet weet wat je lichaam aan het doen is. Heb je ondertussen nog een keer getest, of ben je ongi geworden? Mama Lucy, Super dat je nu een knaller had! dan begint nu het lange wachten weer :S Saar, Succes morgen! hopelijk kan je starten met de pregnyl spannend Hier as vrijdag mijn NOD... maak mezelf nu gek, heb constant het gevoel van krampen in m'n buik.. maarja dat heb ik eigenlijk iedere cyclus. Nu heb ik alleen extreem veel afscheiding.. Nog ff afwachten dus.
Gewoon ongi geworden... Maar opzich ook wel fijn om te weten dat mn LF gewoon een dag of 14 is (van de positieve kant bekijken he ). Nu weer beginnen met Clomid 100 en ook deze ronde krijg ik FM-en, wel fijn. Tesselaar; succes nog eventjes met wachten en Mama Lucy, succes met het nog iets langere wachten! Saar; ben benieuwd hoe het is gegaan vandaag!
Vandaag ook weer voor een FM geweest. Omdat de clomid dus volledig geen effect op me heeft, heb ik vandaag de keuze gekregen om nog een volgende ronde met 200mg te doen of meteen naar de vruchtbaarheidskliniek te gaan. Ik heb dus voor het laatste gekozen omdat de gyn toch dacht dat het niets uithaalt en dan is het weer een volledige cyclus voor niets en die rondes duren al zo lang Dus 16 januari hebben we een afspraak en worden we allebei weer onderzocht en dan kunnen we weer beginnen. Vanaf dan waarschijnlijk dus met spuitjes tenzij de dr anders beslist. Was dus weer een moeilijke dag vandaag maar aan de andere kant ook wel weer vernieuwde hoop, alleen dat het wachten altijd lang duurt. Gelukkig heb ik nu toch al een voorschriftje duphaston gekregen dus ik hoef geen 75 dagen meer te wachten op mijn ongi Ik kom nog wel geregeld kijken hier ondanks dat ik waarschijnlijk dus geen clomid meer hoef te nemen maar ik hoop dat iedereen hier zijn wens mag uitkomen en dat we dus binnenkort allemaal een lief kleintje mogen krijgen! Iedereen nog heel veel succes in elk geval!
hey meiden, ik wil eigenlijk even ertussen springen met een vraag waar jullie vast antwoord op hebben volgende week maandag ga ik weer terug naar de gyn, nadat er in augustus PCO is vastgesteld. Toevallig ben ik nu net ongesteld (wat bij mij zo'n 4x per jaar voorkomt). De gyn zei dat ik 10 kilo af moest vallen en dan terug moest komen als er nog niets gaande was omtrent een menstruatiecyclus. Maar goed, ze had het dus de vorige keer al over clomid. Maar hoe werkt dit nu precies? Moet je bijvoorbeeld een menstruatie afwachten? en als je het dan neemt, moet je dan na een aantal dagen terug voor een meting en bloedprikken of je daadwerkelijk een eisprong hebt gehad? Eigenlijk is mijn vraag dus: hoe gaat dat nu precies? Ik vind het reuzespannend en kan er bijna niet van slapen Wij hebben natuurlijk al een kereltje rondlopen, maar ik ga me steeds meer beseffen dat hij echt een super lucky shot was en een wondertje is voor ons. Ik hoop dat iemand een antwoord wil geven op mijn vraag en ik wens jullie allemaal natuurlijk heel veel succes en sterkte! Ik duim voor iedereen!
Eryn, Balen!! idd wel van de goeie kant blijven bekijken, maar dat blijft lastig... Succes met de volgende ronde! Nathje, Balen dat de clomid niet aanslaat. ik geef je groot gelijk dat je nu naar een vruchtbaarheidskliniek gaat. Hopelijk kun je na de eerste afspraak in januari snel aan de gang met alle onderzoeken, en daarna met spuiten. Seentjuh, Welkom hier bij ons Je kleine mannetje is dan idd een lucy shot geweest. Hopelijk is het nu ook snel raak. Ben je ondertussen al zoveel afgevallen? of ga je eerder terug naar het zkh? Met de clomid hoor je normaal gesproken van dag 3 tot 7 van de cyclus tabletten slikken. hierdoor kunnen de eitjes gaan groeien. Daarna ga je dan vanaf ongeveer de 10e dag van de cyclus voor Follikelmetingen om na te gaan wanneer je ei op de juiste formaat is om te springen. rond deze tijd word er geadviseerd om om de dag sex te hebben. Bij sommige word er na een week nog bloedgeprikt om te kijken of er idd een eisprong is geweest. (dat heb ik niet gehad). Hopelijk heb je zo genoeg info, Succes maandag bij de Gyn
dank je tesselaar! Misschien dat de gyn dan volgende week al wel kan zien of er een eitje groeit? ben zeer benieuwd, zou wel mooi zijn natuurlijk als het zo zou gaan... Ik ben ondertussen 13 kilo afgevallen, dus vandaar dat ik een nieuwe afspraak heb gemaakt nu. Maar ja, je zal altijd zien dat als je naar de dokter moet (ongeveer) dat dan de menstruatie komt waar je al zo lang op wacht in ieder geval bedankt voor je antwoord!!
Wauw, wat super dat je zoveel bent afgevallen. Dat vind ik knap. Ik heb het zelf gelukkig niet nodig, maar zal het je niet snel na doen. Tja, dan is het nu ff balen dat je net nu ongesteld bent geworden. Maar hopelijk doet de natuur zijn werk!
Eryn, jammer zeg . wel fijn dat je weer fm krijgt, ik vind het zelf ook heel prettig. Nathje, wat vervelend dat die clomid niks doet. Ik ben na een ronde clomid al begonnen met de spuitjes. Dat is even wennen, maar ik vind het best ok. Het nadeel is dat je vaak je eites moet laten controleren, maar ikzelf vind dat een voordeel, je weet tenminste hoe het ervoor staat. Laat je ons weten wat het wordt? (o, en ik ben hier ook nog steeds zonder clomid, vind het spuiten-topic zo groot, ik kijk er wel op, misschien toch eens meedoen?) Seentjuh, je hoeft vaak geen ongi af te wachten, maar krijgt dan een middel om je cyclus af te breken, je krijgt dan een soort menstruatie, zodat je met de clomid kan beginnen. Spannend allemaal, he? Als je eenmaal bezig bent, valt het meestal reuze mee Tesselaar, nog drie daagjes... Ik heb de pregnyl gespoten, dus eisprong kan nu elk moment zijn, ben helemaal blij. eindelijk niet dat geëmmer van komt er nou wel of geen eisprong...
Hoi Saar, Hoe lang heb je al spuitjes en krijg je nu wel iedere keer een follikel dat groot genoeg is? En hoeveel dagen moet je spuiten? Heb je veel last van bijwerkingen? Sorry dat ik zoveel vraag maar mijn gyn zei al dat ik waarschijnlijk niet veel aan de dr kon vragen omdat hij weinig tijd heeft. Hij boekt heel goede resultaten maar daarom heeft hij dus ook veel patiënten en het moet daar allemaal heel snel gaan. Je hebt daar om de 10 minuten een afspraak Ik kan voor mijn vragen wel bij de assistente terecht maar ik ben benieuwd naar jou ervaring Gelukkig heb ik een hele lieve tante die verpleegster is en die toevallig in dat zelfde ziekenhuis werkt om mij de spuitjes toe te dienen als het nodig is. En ik zal hier zeker nog komen om jullie op de hoogte te houden Gisteren was ik er niet helemaal bij toen ik hier postte. Het nieuws om dan te horen dat de clomid niet aanslaat om dan toch al met het volgende te moeten beginnen en dat terwijl ik in mijn naaste omgeving al zoveel mensen heb die zonder moeite zwanger geraken, hier is een ware babyboom bezig en ik ben zo ontzettend blij voor hun en ik gun het van ganser harte maar ik gun het mezelf ook, ach ja, daarom was ik gisteren een beetje mismoedig maar vandaag gaat het al weer helemaal beter en kijk ik weer uit naar de volgende stap, het kan voor mij nu niet snel genoeg de 16de zijn, nu maar hopen dat de dr genoeg heeft aan hetgeen mijn gyn doorstuurt naar hem zodat ik meteen kan beginnen de volgende cyclus, anders moet ik het weer uitstellen en ik word daar zo zenuwachtig van ^^ Ik heb anders veel geduld maar hiervoor ben ik ongelooflijk ongeduldig En fijn trouwens dat je nu zeker weet dat je een eisprong krijgt, geeft je ook wel rust en moed he, dan hoef je het je tenminste niet de hele tijd af te vragen, hopelijk lukt het deze keer, wanneer mag je testen, binnen 14 daagjes?
Nathje, dit is mijn eerste ronde Puregon spuiten. Ik heb het bijna twee weken gedaan, toen had ik een goed eitje en mocht ik Pregnyl spuiten. Het gaat niet bij iedereen zo snel, soms moet bijv. de Puregon nog opgehoogd worden. Het verschilt dus per persoon. Ik heb in totaal vier controles gehad: 1 keer voordat ik begon en 3 keer eitjes meten. Ik heb bijna geen bijwerkingen. Nu van de Pregnyl wat moe, beetje hormonaal humeur en obstipatie. Van de Clomid had ik veel meer last. Je mag me alles vragen, hoor, maar ben dus ook nog niet zo'n expert . Ik heb hele fijne prikinstructie gehad, misschien kun je die ook krijgen? Ik was er heel blij mee, heb zelfs bij de verpleegkundige een keer geprobeerd met die naald, want dat vond ik super eng, hihi. Toen vond ik het thuis wel goed te doen. De verpleegkundige zei dat ik 16 dagen na de pregnyl kon gaan testen. Dus daar wacht ik braaf op. Ben zo blij om eindelijk weer eens op het wachtbankje te zitten!!! Hopelijk kun je na de 16e ook meteen weer aan de slag, dat voelt meteen een stuk beter.
Whaa, ik dacht zal het dan toch..... Gister mijn NOD. maar de hele dag geen spoortje van een menstruatie te zien. ik had 4 dagen voor mijn NOD negatief getest. dus durfde niet gelijk weer te testen. Vanmorgen nog niks, dus de spanning begon op te lopen. Maar helaas, net naar de wc geweest en er zat een beetje bloed op het wc papier, dus de bom gaat straks los barsten Saar, fijn dat je weer in de molen zit! Hoe is het verder met iedereen? 't is hier rustig
Aaaaah, Tesselaar, wat ontzettend jammer!!! Ik ken het gevoel, dat je ineens denkt, zal het dan toch....?. Balen. Ik verloor gister, 3 dpo, een flinke slijmprop, op internet opgezocht (waarom toch altijd ), en las dat dat komt als je eitje is afgestorven.