eerste ronde clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mama lucy, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    @mamavanmenno, welkom bij de club!
    @ tesselaar, 2 weken duren nu indd erg lang. Ik herken het.
    @ chantal, ik heb geen ervaring met draderige afscheiding. Hoop niet dat het de eisprong is geweest. Heb je afgelopen dagen wel nog wat kunnen klussen?

hier bij mij nu rustig. Gister de laatste clomid geslikt. Woensdag heb ik een fm. Ik hoop zo dat er nu wel een groeiende follikel te zien is. Maar wil me ook niet er te veel op verheugen. Vorige maand was ik ook erg teleurgesteld erdoor!
    Ik merk ook dat in mijn omgeving iedereen zwanger wordt. Ze stoppen met de pil en de maand erop huup-huup-barbatruuk: zwanger. Zo frustrerend!!

Succes meiden!

2. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Hoi allemaal!

Mamavanmenno welkom!

Avda ik merk dat ook.... Iedereen raakt zwanger. Ben tegelijk met mijn nichtje begonnen met proberen zwanger te worden en die is 2 dagen geleden bevallen van haar zoontje! Even heel erg confronterend maar ook heel leuk natuurlijk zo'n klein kereltje. Ben normaal niet zo'n emotioneel type maar heb toch emotionele momenten gehad afgelopen dagen! Dus ik snap je helemaal!

3. Eryn

Eryn Lid

14 aug 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mama van menno; leuk dat je mee schrijft!

Mama lucyl; hoe was je weekendje weg? Lekker kunnen ontspannen?

En hoe staat het met de wachtende meiden? Nog ontwikkelingen?

Dat van die emotionele momenten herken ik... Ook op onverwachte momenten. Was vrijdagavond gewoon een film aan het kijken; komt er een leuk gezinnetje voorbij, alleen maar tranen, pfff... die had ik echt niet aan zien/voelen komen :(.

Hier weinig nieuws; ik moet wachten tot vrijdag voordat ik weer aan de primolut mag met een nieuwe ronde Clomid (150mg) of tot ik ongi word (maar daar ziet het echt niet naar uit)!

Weten jullie tot hoe ver Clomid in jullie ziekenhuis opgehoogd kan worden? Ik geloof dat de meeste ziekenhuizen 150 mg aanhouden, maar lees af en toe ook gevallen van 200 of zelf 250 mg..

4. Eryn

Eryn Lid

14 aug 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maybe; ik lees in een ander topic dat het spannend is voor je met je hoge progesteron! Ik duim voor je :)

5. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Hoi dames! Weekendje was heerlijk, lekker bijgekomen met ze 2-tjes. En vanochtend een positieve ovutest :)

Bij ons in t ziekenhuis hogen ze op tot 200mg. Max. Hoeveel maanden mogen jullie slikken? Ik heb namelijk voor 6 maanden meegekregen en heb nu nog voor 1 ronde liggen. Moet 14 febr. Terug naar de arts maar ben benieuwd wat jk kan verwachten. Kunnen ze nog een herhaling geven of moet ik me voorbereiden op iets anders?

6. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@mamalucy: ja m,n progesteren was echt super hoog.. en had gister avond een licht streepje.. maar dat heb ik al zo vaak gehad dat ik nergens meer vanuit ga...

fijn dat jullie een leuk weekendje hebben gehad meid, en hier mag je ook max 6 maanden de clomid slikken en soms tot een jaar

7. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mama lucy: super, een positieve ovu test :)

Ik moet in totaal 7 rondes clomid slikken. Als het dan niet is gelukt, dan moeten we weer terug naar de Gyneacoloog.
    Ik zit nu in ronde 4. hopelijk geen 3 rondes meer te gaan ;)

Hier is alles rustig. volgende week di/woe mijn NOD... dus nog een week in spanning:(

Vorrige week is bij ons in de vriendengroep de 9e baby geboren, 't is zo lief en klein, maar zo frustrerend.......

8. Chantal86

Chantal86 Actief lid

29 apr 2008
    375
    0
    16
    Vrouw
    IVF - Spreekt voor zich ;)
    M.eppel
    Avda, heb wel geklust maar dat is normaal hier haha

Maybe, zie ook een tweede streepje op je test! Hoop het zo
    voor je dat het raak is.

Mama Lucy, fijn dat je het leuk hebt gehad.

Ik weet niet tot hoever ze gaan met Clomid bij ons in het ziekenhuis.
    Zou ik mogen vragen welke reden iedereen heeft om het te gebruiken?
    Ik heb namelijk geen eispong gehad en de dienstdoende gynaecoloog
    begon gelijk over spuiten. Dit was mijn eerste ronde met het medicijn.

9. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    de reden voor clomid is dat ik geen eisprong heb, heb wel voldoende eitjes nog maar ze rijpen niet vanzelf... luie eileiders :(
    maar gelukkig had ik toen in 2008 met clomid steeds eisprong... hoop dat dit deze keer ook zo gaat zijn

ik ben morgen dagje thuis, donderdag werken en dan na het werk naar de gyn. Ben zo benieuwd!!!

10. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Maybe ik zie ook een licht streepje! Wanneer ga je weer testen? En wanneer is je nod? Spannend joh ik duim voor je!

Ik gebruik ook clomid omdat ik geen goede eisprong heb. Wel eitjes (had er 30! Toen ik bij de gyn. Aankwam met buikpijn) maar ze groeien niet door.

Wij gaan nog even klussen de komende dagen en dan word t ook hier afwachten weer!

11. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Ik ben aan de Clomid omdat ik geen eisprong heb. Wel veel follikels, maar groeien helaas niet!
    Morgen weer afspraak in ziekenhuis voor fm dus hoop dat er wat te zien is!
    Maar tot welke dosis of hoe lang ze door gaan met de clomid in mijn ziekenhuis weet ik niet. Zal morgen een navragen ;)

12. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Vanmorgen fm gehad. Helaas weer niets te zien. Ja, heel veel mini's. Maar niks het bekijken/volgen waard. Zaterdag mag ik weer terug komen. Kijken of er dan wat te zien is.
    Baal hier ontzettend van! Had zo gehoopt dat er nu in ieder geval iets te zien was!! Gelukkig heb ik vandaag vrij. Alle tijd dus voor een baaldag.:(

Ik had even gevraagd. Bij mij in het Zh gaan ze tot 150mg clomid. Daarna gaan ze over op spuiten.

13. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Avda, Wat balen dat er vandaag weer 'bijna' niets te zien was....
    Ik zal voor je duimen, en hoop dat degene die er nu zitten zaterdag zijn gegroeid! Er is nog hoop!

14. Chantal86

Chantal86 Actief lid

29 apr 2008
    375
    0
    16
    Vrouw
    M.eppel
    Avda, wat rot zeg! Mijn ei-tjes groeien wel en als ze denken
    dat ik een ei-sprong krijg, krijg ik hem juist niet. Ook ik heb toen
    flink lopen balen. Sommige mensen zijn zo zwanger, en andere moeten
    zoveel doorstaan!

Ben wel blij dat onze familie weet dat we onder behandeling staan want
    de vraag "Wanneer komt die van jou?" kan ik er nu echt niet bij hebben.
    Soms is het echt oneerlijk verdeelt!

Sterkte meid! *knuf*

15. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Avda wat jammer zeg! Welke dag zit je nu? Hopen dat er zaterdag wat te zien is!
    Hier overduidelijk vandaag mijn eisprong! Steken in onderbuik en een humeur om op te schieten!

16. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    @ tesselaar, chantal en mama lucy: bedankt voor jullie steun.. erg fijn om dit met jullie te delen en wetend dat jullie dezelfde problemen en verdriet hebben! Af en toe voel ik me ook tamelijk alleen en niet zwanger. Naaste collega en mijn zus zijn beide zwanger. Wordt dus dagelijks geconfronteerd met mijn niet zwanger zijn..

Maargoed, vanmorgen weer met goede moed opgestaan en de dag begonnen. Zit nu op dag 12. Zaterdag dag 14 dus hoop er maar weer op dat er dan wel goed nieuws is. En anders....... dat zien we dan wel.

Mama Lucy, ik hoop dan dat jullie gister RAAK geschoten hebben :)
    Chantal en Tesselaar.. jullie nog op het wachtbankje en de ongie aan het afwachten? Wanneer is jullie NOD?

17. Eryn

Eryn Lid

14 aug 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Avda, ik krijg Clomid omdat ik ook geen eisprong van mezelf heb. Ik ben ruim een jaar geleden gestopt met de pil, maar toen gebeurde er echt helemaal niks. Ben 10 jaar geleden ook aan de pil gegaan omdat het extreem onregelmatig was met een erg lange cyclus.. Het hoeft niet verkeerd te zijn als je op dag 10/11 nog niet echt iets bijzonders ziet; kan ook gewoon nog even duren voordat ze gaan groeien. Ik hoop het voor je!

Mama lucy; go for it girl ;)

Maybe; ik duim nog voor je! (al zien de signalen die ik lees in het andere topic er niet super uit)

18. Chantal86

Chantal86 Actief lid

29 apr 2008
    375
    0
    16
    Vrouw
    M.eppel
    Mijn NOD is zaterdag maar mijn cyclus is niet altijd goed.
    Ik heb wel hele gevoelige tepels, donkerder van kleur ook.
    Veel witte afscheiding, na een hoogtepunt buikkramp - meer zeurende
    dan pijnlijke - en heb iets roze bloed verloren. Ik ga er niet vanuit
    dat het héél misschien dan toch raak kan zijn... Maar toch!

Erg onzeker! Inderdaad wel fijn dat we elkaar hier kunnen
    steunen. Dat doet goed omdat we hetzelfde meemaken.

19. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Avda je zit nog vrij vroeg in je cyclus dus geef de moed niet op! Succes morgen

Chantal spannend! Wanneer kan je testen?

Hier nog 2 weken geduld hebben!

20. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    @avda, Mijn eitjes waren op dag 10 ook nog veel te klein. en op dag 14 mooi van formaat. ik heb rond dag 15 mijn eisprong. Succes morgen, Spannend!

@Chantal, heb je al stiekem getest? Ik kan het iedere keer niet afwachten tot mijn NOD... maarja met als gevolg constant witte testen :( Hopelijk blijft je menstruatie morgen uit!

@Mama Lucy, hopelijk raakgeschoten! nu maar weer afwachten....

Ik heb woensdag mijn NOD... Nu nog geen verschijnselen. Tja alleen wat gerommel in m'n buik, maar dat heb ik eigenlijk iedere ronde... Dus het is echt nog ff afwachten.

Deel Deze Pagina