eerste ronde clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mama lucy, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    @mama lucy, je hebt helemaal gelijk. Ik slik de clomid ook van dag 3 tot dag 7. Dus 5 dagen in totaal. Was geloof ik al een beetje aan het slapen :) Wat knap ook dat je nog niet getest hebt. Dat maakt de spanning voor woensdag nog groter/leuker! Merk of voel je ook al iets aan je lichaam wat kan duiden op zwanger of aankomende ongie??

@ chantal, wat balen dat je ongie bent geworden! Fijn is wel nu dat de onzekerheid weg is, nu kan je tenminste weer verder. Bij mij werkt een warme kruik tegen de buik ook erg ontspannend. Maar op je werk is dat natuurlijk erg lastig ;) Wat zei de gyn? Mag je vandaag met nieuwe ronde clomid beginnen?

@ seentje Welkom!! Wat knap ook dat je al 13 kilo bent afgevallen! Petje af! Succes deze ronde..

@molly, wat vreemd. Kan me voorstellen dat je hiervan schrikt! Heb je al met de gyn gebeld wat dit zou kunnen zijn? Kan me niet voorstellen dat dit nog van je menstruatie is...Of zou dit ook iets van bijwerkingen clomid kunnen zijn?

Ik moet morgen weer naar de FA. Ben erg benieuwd wat zij te vertellen heeft. Heb me deze keer een beetje verdiept op het internet. Las dat suiker en verhoogd cholesterol vaker voorkomt bij vrouwen met PCOS. En dat hierdoor de vruchtbaarheid nog meer verminderd werd. Weet niet in hoe verre dit klopt. Maar ga het in ieder geval morgen navragen..
    Denk dat mijn arts soms een beetje gek van me wordt ;)
    Fijne dag allemaal! (F)

2. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Er staat in de bijsluiter dat je tussendoor bloedingen kunt krijgen en dat je ook een hevige bloedingen kan krijgen tijdens je menstruatie. Dus ik hoef de gyn hiervoor niet te bellen, dit kan voorkomen.

Ik ga het hem wel melden als ik er vrijdag ben. Ik ben ooit begonnen aan de pil omdat ik vaak bloedarmoede heb. Als deze bloedingen aanhouden, heb ik natuurlijk binnen no time weer bloedarmoede.

3. Chantal86

Chantal86 Actief lid

29 apr 2008
    375
    0
    16
    Vrouw
    IVF - Spreekt voor zich ;)
    M.eppel
    Avda, heel veel succes morgen!

Ik heb contact gehad met de assistente van de gynaecoloog.
    Ik ga vanmiddag de Clomid 50mg halen en Pregnyl. Ik ga deze
    maand spuiten. Hoe en de wat weet ik nog niet precies. Weet ik
    straks meer en op 4 februari moet ik komen voor een FM.

Knuffel! =)

4. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @chantal 86: spannend!

5. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zow, ik ben een paar dagen niet op de site geweest... en er zijn heel wat veranderingen!!

Chantal, Balen dat je weer ongi bent geworden.

Molly, Ik heb ook bij 1 cyclus gehad dat ik de dag na de laatste dag van mijn menstruatie ineen keer heel veel bloedverlies had.
    Ik was niet thuis, en voelde dat het niet goed was, snel naar huis en naar de wc. mijn hele broek was al rood, en op de wc ook heel veel bloed verloren. Daarna kon een maandverband het ook niet bijhouden. Na een uur was alles weer normaal. Ik heb het aan mijn gynaecoloog gevraagd. en die vertelde dat dat vaker gebeurde bij het gebruik van colmid. en dat het niets was waar ik me druk over moest maken.

Mama lucy, Spannend zeg!! hopelijk kun je nog 2 dagen wachten;)

Ik zit momenteel weer halverwege mijn clomid kuur. (nog 2 dagen). Weer last van zweverigheid en nachtelijk zweten.. maarja we weten waar het door komt....

6. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @teselaar: dacht al dat het erbij hoorde hoop dat het wel bij deze ene keer blijft.

7. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Chantal spannend zeg. Hoop dat dit wel werkt voor jullie!

Molly kan me voorstellen dat je daar wel even van schrikt! Heb het zelf nog nooit gehad. Wist ook niet dat het kon door clomid gebruik.

Tesselaar clomid kuur er weer bijna op zitten dan! Krijg je nog metingen?

Hier vroeg naar bed, morgen 1 dag voor nod en denk dat ik een testje ga wagen. Hoop zo dat ie positief is! Vind het echt heel spannend deze keer omdat ik niet weet wat me te wachten staat in het vervolgtraject. Zou dus gewoon heel fijn zijn als het allemaal niet hoeft en we al lekker zwanger blijken te zijn!

8. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Avda veel succes morgen! Laat ons weten hoe het was? :)

Even antwoord op je vraag... Voel van alles maar geen idee of dit symptomen zijn of dat het komt omdat ik al heel de week tegen een griepje aan zit. Ben vooral heel erg moe!! Wat wel typisch is is dat ik sinds de eisprong super veel melk achtige afscheiding heb terwijl het normaal juist in die 2 weken "droog" is daar beneden. Maar geen idee wat dit kan betekenen.

9. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Nou test vanochtend negatief :( nu maar wachten tot de ellende doorbreekt en dan aftellen naar 14 febr. Voor het vervolgtraject.

10. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Wat balen zeg een negatieve test. Dikke knuffel!

11. Chantal86

Chantal86 Actief lid

29 apr 2008
    375
    0
    16
    Vrouw
    M.eppel
    Dat is echt #*@=#*!!! Dikke knuffel!

Ik ben gisteren begonnen met de clomid.
    Helaas lig ik nu plat met de griep!

12. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    oh Tesselaar, BALEN!! Maar zou het niet zo kunnen zijn dat je te vroeg getest hebt? Misschien morgen wel positief?

Hier valt ook iedereen met de bosjes neer met de griep. Ik en manlief gelukkig nog niet. Chantal: beterschap!

molly, geen bloeding meer gehad? Wist niet dat dat ook een bijwerking van de clomid was. Erg vervelend allemaal..

Ik ben vanmorgen weer bij de FA geweest. Mag weer beginnen met provera en erna 150 mg clomid. Als deze niet aanslaat dan toch spuiten of de operatie. Hoop eigenlijk dat het zover niet hoeft te komen. Heb ook vanmorgen op suiker en cholesterol kunnen prikken. Morgen krijg ik de uitslag.

13. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Heb verder gelukkig geen bloedingen meer gehad.

@avda: spannend, hopen dat het dit keer aanslaat.

14. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ mamma lucy, BALEN zeg!! is de ellende ondertussen al doorgebroken?. Ik ben heel erg benieuwd wat de arts nu te zeggen heeft over een evt vervolgtraject. Spannend zeg, Succes!

Hier vanmorgen de laatst clomid weer naar binnen... dus volgende week weer aan de klus.

15. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Hier gisteren idd ongesteld geworden. Morgen beginnen met de laatste clomid kuur. En dan afwachten tot de 14e.

16. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @mama lucy: toch ongi geworden dus, balen! Veel succes de laatste clomid kuur.

17. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Vandaag fm meting gehad. Was teleurgesteld want er zat nog niks bij. Was nog te vroeg. Nu maandag weer terug

18. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen, op naar de volgende ronde maar weer dames...

Gisteren was er bij mij ook nog niets te zien bij de meting. Ze zei ook dat het misschien nog te vroeg was en moet ook maandag terug. Ik heb eigenlijk het idee dat de clomid toch een eirijping moet stimuleren? Dus ik heb zoiets van, als er gisteren niets te zien was, is er maandag waarschijnlijk ook niets te zien... hier meiden die daar ervaring mee hebben? Dat er op 9/10 cyclusdag nog niets was en later toch wel?

19. Chantal86

Chantal86 Actief lid

29 apr 2008
    375
    0
    16
    Vrouw
    M.eppel
    Ik ben vandaag op de 9-de dag geweest voor een FM.
    Er was één wat grotere follikel, en veel kleine.
    Moet nu donderdag weer komen voor een FM.

20. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    @molly; en, vandaag wel al iets te zien op de fm. Ik weet hoe het is om steeds te gaan en er is niks te zien. Maar.. volhouden!

@mama lucy: voor jou nu dus ook laatste clomid kuur. Hopen dat hij nu WEL goed aanslaat en dat het raak is.

@seentjuh: helaas heb ik de ervaring niet dat er op latere fm wel rijpende eitjes te zien zijn. Maar.. het kan wel!! Anders zouden ze je ook niet steeds terug laten komen voor een fm. Houd de moed erin!

Ik vandaag begonnen met eerste tablet provera. Volgens mijn berekeningen rond 17 feb ongie. Dus heb het komende 3 weken rustig..

Deel Deze Pagina