Hoi, mag ik erbij? Ook wij zijn vorig jaar sept / okt begonnen. Van de zomer diagnose PCO, nu eerste ronde Clomid, zit rond de eisprong. Ik temperatuur om zekerheid te hebben over de eisprong. Volgens mij was ie een beetje vroeger dan gepland, waardoor we maar 1 kans hebben, maar als die eisprong er maar is, zijn we een heel eind toch?
Welkom saar81! We zijn hier allemaal bezig met de eerste of net tweede ronde. Heb je geen meting oid bij.de gyn om te kijken wanneer je eisprong precies is? Spannend allemaal!
Hoi Tesselaar, ik heb alleen een telefonische afspraak om het temperatuurkaartje te bespreken. Hebben jullie allemaal wel een afspraak in t ziekenhuis?
pregnyl dient om het eitje te laten springen. ik ben bij de gyni geweest ze zei dat eitje 18mm was dus dat ik spuitje mocht krijgen om het eitje te helpen springen. @saar81 normaal moet je idd afspraak hebben bij gyni om te kijken of clomid heeft gewerkt, maar iedereen doet het idd anders ps: nog steeds aan het wachten
@ Sasjuh: jullie zijn best snel met weer proberen! Is dat omdat het de vorige keer lang heeft geduurd? Of gewoon omdat jullie meteen nog eentje willen ? @ koesterhoop: als ik je goed begrijp zit je te wachten op je eisprong? Irritant dat ie niet komt.... En maar om de dag blijven 'proberen'. Houd je het bij met temperaturen? (Hup, eitje, hup!) Weten jullie of je twee eisprongen een paar dagen na elkaar kunt krijgen? Dat opperde mijn zus toen ik haar mijn temp kaartje liet zien; temp ging ineens omhoog, omlaag, omhoog, omlaag.
Saar ja beide redenen eigenlijk. Ik houd er rekening mee dat het wel weer even duurt voor ik zwanger ben (al was ik vorig jaar in ronde 1 Clomid zwanger) en ook hebben we een hele grote wens voor nog een kindje! Vond het zwanger zijn, het bevallen enz echt heel bijzonder en zou het graag allemaal nog eens mee maken. Geen idee of je 2 eisprongen kan hebben.. heb je je temp kaartje ergens staan?
mijn ei zou normaal gezien gesprongen moeten zijn vorige week, nu moet ik bloed laten trekken om te kijken of ie wel gesprongen is woensdag weet ik meer ps: succes verder iedereen
@sasjuh: nee je hebt maar 1 eisprong per cyclus. ht kan dat er toen 2 gesprongen zijn maar dan precies tegelijk. maar daar kan niet een paar dagen tussen zitten.. @koesterhoop: spannend meid..!! hier vandaag de 4e tablet naar binnen.. begin denk ik vanaf dag 10 ongeveer met de ovu testen.. want heb echt geen flauw idee wanneer ik m,n ei nu kan verwachten
de gyni had gezeg tegen mij dat je na 5 dagen clomid 5 dagen er na het eitje zou moeten zien want bij mij viel de 10de dag op weekend en ze was bang dat het te laat was... en nee het eitje was e nog op 18mm dus ik wou idd beginnen te testen 5dagen na einde van clomid
Hallo allemaal Leuk nog twee dames erbij! hoe gaat het met jullie? ik ben gisteren begonnen met de tweede ronde clomid. vorige keer heb ik mijn eisprong op dag 16 gehad. vanaf welke dag zal ik deze keer met ovulatietesten gaan checken? heb nu geen afspraken meer in het ziekenhuis, heb voor 6 rondes clomid meegekregen en hoef pas terug naar het zh als ze op zijn of als ik zwanger ben.
Mama Lucy bij mij hetzelfde, ik heb ook voor een half jaar meegekregen. Zit nu op dag 8 en ga denk ik vanaf dag 12 testen. Vorige ronde eisprong op dag 17.
@ maybe3: dankjewel voor je antwoord over de eisprongen (was mijn vraag ) @ Sasjuh: ik ga s kijken of ik dat temp kaartje kan koppelen... Voorlopig denk ik dat ik toch geen eisprong heb gehad. Temp is al 2 dagen weer laag en ik denk dat ie eerder zo hoog was door medicijnen op die dagen! Echt ff wennen, dit. Nu dag 18 en aan mijn afscheiding denk ik een naderende eisprong te zien! Morgen toch maar gaan testen. @ mamalucy: ik zou net als sasjuh op dag 12 beginnen, dan ben je zeker op tijd
Hier voor de 3e en intussen 6 vlindertjes. Vandaga laatste clomid tablet geslikt.. ben benieuwd... ga ook vanaf dag 10 testen.. baal er wel van dat ik geen fm-en krijg..
Bah naar al die vlindertjes.. Hopelijk straks allemaal goed nieuws! Ik zit vandaag op dag 9. Echt het schiet voor mijn gevoel zo niet op zeg.. Ik vind het ook wel lastig, geen fm'en. Maar ook wel makkelijk ivm baby en werk.