@ chantal: spannend! Weet je al iets? @ avda: laatste ronde clomid nu? Hopelijk snel grote eitjes!! @ dames die nu starten: succes in de nieuwe rondes! Ik heb vandaag met de gyn gebeld, ze vond t raar dat ik geen menstruatie heb gehad nog. Nu een echo op donderdagmorgen en dan verder kijken...ben benieuwd
Nee! Mijn vriend moet tot 2 uur werken en dan gaan we snel een test halen. Maar heb nu last van wat bruin slijm. Heb wel een raar gevoel maar dat kan ook omdat ik het zo graag wil. Leuk die hersenen Haha Ik wil uit de onzekerheid en haal denk ik toch een test als het niet doorzet. Baal enorm! Weer dat ziekenhuis bezoek, de Clomid slikken, de Pregnyl spuiten en dan WEER DAT WACHTEN! Kan wel janken... Pfff..
Och meid toch..klote had je er maar meer over te zeggen, dan ging t anders... Hopelijk meer geluk voor je de volgende keer!
Klopt, we waren ook de eerst 2 in dit topic Hopelijk kunnen we er nu gauw uit vandaan... Spannend nog 5 dgn. hoop voor je dat je het vol houd om niet te testen! Chantal, Balen!!
Tesselaar ja wij zijn er inderdaad al vanaf het begin, word tijd dat we plek maken voor nieuwe dames he
@chantal: Balen meid! Knuf voor jou! Kan me heel goed voorstellen dat je er even helemaal door heen zit!
he meiden.... In nov 2012 is er pco's bij mij vastgesteld. Nu mijn eerste ronde clomid gehad...en morgen een fm-meting. Spannend! Hadden jullie last van bij werkingen????
@miss me, welkom. Is inderdaad spannend. Vooral nu in het begin. Zelf heb ik wel wat last van de clomid. Denk aan opvliegers, hoofdpijn en slecht slapen. Maar goed, we weten waar we het voor doen Heb je morgen je eerste fm? Succes
Welkom miss me spannend morgen meting! Qua bijwerkingen... Ik heb last van opvliegers, slecht slapen, soms hoofdpijn en een rothumeur. Maar wel allemaal goed te doen. Volgens de arts zijn dit symptomen die je krijgt van lichaamseigen hormonen (die dus worden aangemaakt door clomid gebruik) dus mensen met een eigen cyclus hebben dit ook en voelt het daarom voor mij als nieuw en lijken het bijwerkingen
Welkom Miss me, Ik heb ook opvliegers vooral s'nachts.. en ik ben een beetje zweverig. verder gelukkig geen klachten van mijn humeur oid. Spannend, morgen een meting! op welke dag zit je? Succes
He meiden... Heb dus geen klachten alleen soms wat zweverig lijkt het.... Temp ligt gem. wel wat hoger....zegt dit iets?? Ik zit op cd 10. Jullie horen het...
Net naar het zh geweest. Er zaten eitjes, maar waren (nog) wel klein. De ene eierstok kon ze moeilijk vinden met de inwendige echo. Volgens de gyn kunnen ze nu nog niets zeggen en is het (weer!) even afwachten. Zaterdag moet ik teruggkomen. Dus tis weer afwachten, maar eerlijk gezegd heb ik er nu niet zo'n fijn gevoel bij....
Hi Missy Me... Ik zou me nu nog niet te veel erover stressen. Ik had op dag 10 ook allemaal kleintjes, en op dag 16 opeens een eitje van 21mm! Ik was ook erg down maar gelukkig zeiden de meiden dat ik me niet zo zorgen hoefde te maken,, en ze hadden gelijk!! Dus ik wilde je dat even laten weten..wat helpt is ontspannen, warme bad enzo..misschien is het psychisch maar bij mij heeft het iig geholpen. liefs.
Miss me ik snap dat je enigszins teleurgesteld bent maar kan best nog allemaal goed komen hoor! Bij mij was ook pas later een groter eitje te zien dus wie weet!
Bedankt voor jullie reactie, dat doet me goed! Je hoop zo dat ze met die echo zeggen: oh..hier zit een mooi eitje. Maarja... Het baarmoederslijmvlies was ook dun zei ze. Hadden jullie dat ook?? Kga ma ontspannend (proberen althans..)...en we hopen dat het zaterdag beter nieuws is!
Miss me, baarmoederslijmvlies weet ik eigenlijk niet meer . Maar probeer inderdaad lekker te ontspannen, ga ik ook proberen (nog 3 dagen wachten pffff) en alvast heel veel succes zaterdag!
Bij mij kwam het ook allemaal wat later op gang dan dat de gyn dacht. Ik had eerst ook niks te zien (de eerste 3 echo's) en op dag 16 had ik 2 eitjes van ruim 2 cm. Mijn bms was ook dun, maar tegen de tijd dat ik die 2 eitjes had was hij gewoon normaal goed dik. Het is meer een probleem als je al wel een goed eitje hebt en je bms is te dun. Nu lijkt het er meer op dat de echo nog een beetje vroeg was.