Chantal ik heb dat ook een paar keer gehad. En dat komt door de clomid zei de gyn. Maar als het niet te doen is of je vertrouwt het niet zou ik gewoon even bellen!!
Ik verwacht morgen ongesteld te worden. En heb al 2 dagen krampen gehad, verder alleen kwaaltjes die ik tot nu toe steeds heb gehad dus heb weinig hoop meer voor deze ronde. Enige wat anders is is dat ik last heb van zere boobies en dat heb ik normaal niet zo erg.
Molly klopt is ook meer een voorgevoel... Niet negatief bedoeld hoor maar denk gewoon dat het deze maand nog niet zover is voor ons. Ben ook super emotioneel sinds gisteren en dat is normaal ook wel een teken dat het eraan zit te komen... Wel heel lief trouwens, ik was gaan zwemmen met mijn neefje van 5 en die zei ineens: tante, zou jij al een baby willen hebben? Want jij zou echt een lieve mama zijn! Tranen in me ogen!
Chantal.....als jr het niet vertroywd...gewoon belken hoor. Dat kan nooit geen kwaad! Lucy: ohhhhh spannend he. Een voorgevoel heb je altijd.....en nu maar afwachten tot morgen. Spannend....duim,duim,duim! Hier in afwachting voir morgen wat de fm-meting doet. Je hoopt op iets positiefs dat er wat groeit. Woensdag was dag 10 en kleine eitjes te zien.....hopelijk groeit er nu 1! We duimen en hopen maar!!
@chantal, en? gebeld naar zh? Hoe voel je je? @mamalucy, blijft toch spannend zo'n NOD. Lief van je neefje. Dan smelt je toch he! Nu maa hopen dat je hem binnenkort kan verassen @miss me; zie dat jij morgen ook weer een fm hebt. We lopen gelijk op. Ik morgen ook een fm. Ik zit op dag 14 vandaag. Jij 12?
zitten jullie bij een speciaal vertiliteitscentrum of zo. ik zit gewoon bij ons ziekenhuis en daar doen ze in het weekend niks
@molly, ik ben gewoon in het ziekenhuis. En daar doen ze in het weekend ook gewoon de echo's. @miss me, helaas heb ik de vooraf gaande cyclussen nog geen groeiende eitjes gehad. Ik heb er steeds heel veel kleintjes.. Dit is nu ook mijn laatste poging clomid..
Molly.....ik zit wel bij een fertiliteitskliniek. Daar gaat het het weekend ook door Avda.....ah...das niet leuk. Heb je deze ronde op dag 10 ook echo gehad? Of wordt dit je eerste van deze ronde??? Spannend meid.....succes!! Bij mij waren er dus woensdag (op de 10) kleintjes te zien....dus tis afwachten aangezien dag 10 ook te vroeg kan zijn.......
Hallo, de test was negatief. Ben wel blij dat ik het nu zeker weet. Buikpijn is nu ook zo goed als weg. Denk dat het gewoon door de medicatie is gekomen. Woensdag weer heen en dan gelijk maar even vragen. Lucy, spannend! En wat lief van je neefje *smelt Ik ga ook naar het ziekenhuis en daar doen ze ook in het weekend een echo.
Bij ons doen ze ook echo's in het weekend. Ik zit bij een fertiliteitkliniek maar die zit wel in het ziekenhuis hier.
Avda....hoe was de fm-meting bij jou??? Bij mij begint er een mooi eitje te groeien....baarmoeder zag er ook goed uit. We zijn zo blij hiermee...ookal zijn we er wellicht nog lang niet!
Goed nieuws miss me! Wanneer moet je weer terugkomen? Jullie gaan de klus periode in dus, succes en veel plezier Avda hoe was het bij jou?
Lucy.....ik moet dinsdag terugkomen.... Ze verwachten nog niet dat die voor dinsdag springt...dus nog niet echt de klusperiode... Lucy...hoest bij jou?? Spannend!
Alvast oefenen dan. Hoop op een eitje dat op springen staat dinsdag voor jullie! Hier nog niks maar heb nog steeds van die krampen die me iets te bekend voorkomen. Dus ik denk dat het vandaag komt. Zo niet dan test kk morgen ochtend.
@miss me, goed nieuws dus voor jou! @mama lucy, ongie al doorgezet? Hoop van niet Ik heb deze ronde op dag 10, 13 en vandaag dag 15 een echo gehad. Helaas vandaag weer niks te zien. Ook baarmoederslijmvlies was nog dun en niet gegroeid. Ik moet nu dinsdag weer terug. Als dan nog steeds niks te zien is, dan weer afspraak bij gynaecoloog Vervolg traject bespreken...
Ooohw avda balen zeg hopen dat er volgende meting iets te zien is! Weet je al wat het eventuele vervolgtraject zou zijn? Hier weer een nieuwe ronde in... Ben toenstraks ongesteld worden. Wel jammer maar had het wel aan zien komen, alle symptomen zeiden al genoeg dus was erop voorbereid en heb me baalmoment dus al gehad. Straks een feestje van vrienden dus ik ga een lekker wijntje pakken vanavond!!
Avda.......ach wat naar zeg. Was er helemaal geen eitje gegroeid??? Dus jij mag dinsdag ook weer?!?! Ah.....jammer lucy! . Hopelijk lukt de volgende ronde wel meid!!!