eerste ronde clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mama lucy, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    @mama lucy, balen dat je weer ongie bent geworden. Drink vanavond maar een lekker wijntje.. Nu mag het nog! ;)

Vervolgtraject zou een leo operatie kunnen zijn of spuiten zetten..

2. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg

Nee, alleen een heleboel kleintjes. Jup, dinsdag ochtend weer een fm

3. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Spannend avda ik duim voor je op goed nieuws dinsdag.

Heeft iemand van jullie ervaring met etos zwanger worden capsules? Ik had eerst die van kruitvat maar wil misschien overgaan op etos omdat ik daar goede verhalen over hoor. En slikken jullie nog meer vitamines?

4. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Ik slik ''alleen'' de foliumzuur van de etos en Vitex agnus castus. En die koop ik online.

5. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Avda is dat niet hetzelfe als monnikspeper? Ik mocht dat namelijk niet samen met clomid gebruiken. Slikte het niet hoor maar dat is me wel verteld door de gyn.

6. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Vitex agnus castus extract:
    - Bevordert een normale, regelmatige en evenwichtige menstruatie;
    - Helpt bij menstruatie gerelateerde ongemakken, waaronder wisselende stemmingen. Al sinds de tijd van Hippocrates wordt Vitex agnus castus aanbevolen voor een normale menstruatie. Dit inzicht is inmiddels ook in de praktijk gebleken. Na inname van Vitex agnus castus bemerkte 90% van de vrouwen een bevordering van een normale en regelmatige menstruatie. Vitex agnus castus extract is momenteel het meest gebruikte kruid bij ongemakken rondom de menstruatie; veranderingen die in het lichaam plaatsvinden tijdens de menstruatie kunnen zich ook uiten via de huid. Ook in deze gevallen kan Vitex agnus castus extract uitkomst bieden;
    - Ondersteunt de vruchtbaarheid van de vrouw;
    - Biedt ondersteuning wanneer de eerste overgangsverschijnselen zich aandienen. Vitex agnus castus helpt het lichaam in balans te brengen en zo deze ongemakken te verlichten. Het middel is met name toepasbaar in de eerste stadia van de menopauze;
    - Ondersteunt de borstvoeding. In de geschiedenis wordt Vitex agnus castus al lange tijd gebruikt door zogende vrouwen ter bevordering van een gezonde melkproductie. In de praktijk blijkt dat Vitex agnus castus veilig kan worden toegepast bij vrouwen die borstvoeding geven, al kan het weken duren voordat de invloed merkbaar wordt;

Dat staat online ;)
    Ik weet niet wat monnikspeper is

7. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Ooh nee dan is het iets anders. Had het even snel gegoogled en toen zag iets staat over monnikspeper vandaar. Maar was maar snel snel dus waarschijnlijk niet goed gekeken.

Fijne zondag nog allemaal!

8. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een druk weekend gehad. We zaten samen in de organisatie van een groot feest. Dus zaterdag opbouwen en savonds/snachts feest. Vanmorgen om 7.30 uur in bed gekropen, en vanmiddag weer opruimen. Dus nu brak op de bank ;)

@mama lucy, Balen zeg!! Hopelijk heb je een gezellige avond gehad gister. ff wat afleiding ;)

@Miss me & avda, Succes dinsdag! Hoop voor jullie op mooie eitjes!

9. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @mama lucy: wat balen zeg, hoop dat je nog een leuk feestje gehad hebt met wat afleiding. Ik heb geen ervaring met etos zwanger worden pillen, ik gebruik alleen foliumzuur.

@hier: heb morgen mijn eerste fm van deze cyclus. Ben benieuwd. Ik verwacht er aan de ene kant niet veel van, was vorige maand ook pas op dag 16 iets te zien. Aan de andere kant heb ik sinds gister wel ongi buikkrampen, dus voelt het wel of er iets aan het gebeuren is. Ik ben benieuwd.

Ik zie dat er meer zijn die morgen naar het ziekenhuis moeten, grappig

10. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik gebruik trouwens ook alleen foliumzuur... dus met andere vitamines geen ervaring :)

11. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Spannende dag morgen voor een aantal dames zie ik. Hoop op goed nieuws!

Molly welke dag zit je nu? En dit is de eerste maand met clomid100 dan?
    (sorry ik kan het moeilijk uit elkaar houden van iedereen en vergeet het ook steeds weer)

Ik begin vandaag weer aan de clomid. Nieuwe ronde nieuwe kansen :)
    Ben nu begonnen met die etos tabletten, hoor er goede verhalen over dus ben benieuwd. Kan nooit kwaad denk ik zo.

Gebruiken jullie wel ovulatie testen?

12. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik wel ovulatietesten. (van 123ovulatietest.nl) deze zijn een stuk goedkoper dan in de winkel, en werken prima ;)

Ik zit nu op CD 10.. nog 6 dagen tot m'n eisprong...

alle 3 succes morgen bij de gyn!! Grappig dat jullie allemaal op dezelfde dag moeten.

13. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Ik gebruik geen ovulatietesten. Heb ook nog geen eisprong gehad, dus ook geen testen nodig gehad..

Iedereen die morgen naar het ziekenhuis moet: Succes!

14. Miss me

Miss me Actief lid

30 okt 2012
    250
    10
    18
    NULL
    NULL
    He dames!!

Ik slik alleen foliumzuur.

Ik gebruik geen ovulatietesten...schijnt niet te werken bij pco!;)

Allen succes morgen!!;) hopelijk krijgen we allemaal goed nieuws!! ;)

15. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Morgen is cd 11. En het is voor mij tweede ronde met 50 mg. Vorige maand twee mooie eitjes mee gekregen.

16. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Miss me ik gebruik ze wel en werkt prima hoor! Maar het kan inderdaad dat ze niet optimaal werken als je clomid gebruikt. Molly blijf je controle houden dan? Ik had dat alleen de eerste maand. Wel fijn als dat zo is!

17. Miss me

Miss me Actief lid

30 okt 2012
    250
    10
    18
    NULL
    NULL
    He meiden...
    En....hoe wast bij jullie????
    Bij mij groeit een mooi eitje. Is nu 15 cm...dus staat nog niet
    helemaal op springen. Ze waren tevreden..gelukkig.
    Donderdag moet ik weerkomen....

Lucy: ik heb in het verleden ovulatietesten gebruikt...ma ik had
    heel vaak een positieve uitslag. Vlgns gyn. komt dat omdat bij pco
    er wel veel eitjes zijn....dus de lh-waarde wel in de urine zit...

Kben benieuwd naar de uitslag van jullie meiden!!;)

18. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    #778 molly27, 5 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2013
    Ik hou controle. Ze hebben aangegeven dat ik elke maand weer anders kan reageren op de clomid. Als ik 4 eitjes zou hebben dan mag ik die maand niet klussen want dan is het gevaarlijk voor mezelf en als ik geen eitjes meer heb dan weten ze of ik misschien resistent geworden ben of dat toch de dosis omhoog moet.

Het blijkt nu wel dat elke maand weer anders kan zijn. Vorige maand was er voor het eerst op dag 16 iets te zien. Ik had dus niet verwacht nu al iets te zien op cd 11. Maar er zijn al 3 eitjes die ruim 2cm zijn!!:$

Dit klinkt op zich goed, alleen is mijn bms er nog niet klaar voor. Die is pas 4 cm. Nu moet ik donderdag weer voor een echo en dan hoop ik dat de eitjes er nog zitten en dat mijn bms een stuk dikker is. Ik probeer mijn ei dus nog even in te houden :).

@miss me: mooi dat er al een eitje te zien was, ik hoop dat hij donderdag mooi is doorgegroeid

19. Miss me

Miss me Actief lid

30 okt 2012
    250
    10
    18
    NULL
    NULL
    Oh...molly das spannend. En idd wat een verschil dan.
    Dus jij mag donderdag ook weer?!;)
    Hopelijk ziet het bms er dan idd beter uit!
    We duimen!!! ;)

20. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    ja inderdaad ook donderdag weer. Wordt weer een spannende dag voor ons

Deel Deze Pagina