eerste ronde clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mama lucy, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@sasjuh: dit is jou 2e ronde toch? heb je de eerste ronde wel fm-en gehad?

2. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Dit is mijn 2e ronde ja. En 1e ronde heb ik ook geen fm's gehad.
    Vorig jaar heb ik wel fm's gehad en toen was ik zwanger na die 1e ronde. Als ik toen niet zwanger was geweest had ik ook daarna een half jaar Clomid meegekregen en het zelf moeten proberen. Vandaar nu ook geen fm's, gyn vond het niet nodig..

Ik ben alleen zo bang dat Clomid op een gegeven moment niets meer doet zeg maar..

3. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@sasjuh: ik hoop voor je dat het dan snel raak mag zijn meid..!! Ik zit nu dan in de 1e clomi..d ronde en vind het super dingen whuhaha.. ik ben veel gezellig juist ipv sago...

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik heb er ook geen last van hoor, merk er niets van.

Net mn bestelling van 50 ovu testen en 10 zwangerschapstesten binnengekregen haha. Kan even vooruit.

5. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sasjuh83 Dan kun je even vooruit ;) ik heb hier ook zo'n pakket liggen.

Hier ook voor het 1e kindje,
    Vanmorgen voor een FM geweest. Zat een mooi ei :)
    Dus nu klussen en afwachten...
    Ovulatietesten geven nog negatief aan..ben nu 2 dgn aan het testen.

@ Koestehoop, vandaag bloed geprikt? heb je al uitslag of komt dat morgen?

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Tesselaar fijn dat er een eitje groeit! Krijg je ook nog een samenlevingstest?
    En ben jij meteen met Clomid100 begonnen eigenlijk?

7. Nathje

Nathje Actief lid

18 sep 2012
    112
    0
    16
    NULL
    NULL
    Eindelijk mijn weg naar hier gevonden :)
    Hier ook 1ste ronde clomid, 1ste kindje.
    20 september ongi geworden, 22 september met clomid (100mg) begonnen, mijn regels zijn ook wel meteen een pak minder geworden en veel korter, anders 7-8 dagen, nu 3-4.
    Gisteren FM gehad maar ze waren allemaal veel te klein, grootste was 10mm, had toch rond 18mm moeten zitten, daarom vrijdag nog eens terug en hopen dat ze ondertussen toch nog mooi gegroeid zijn :)

Ben echt blij dat hier allemaal meiden zitten die net begonnen zijn met clomid, kunnen we elkaar wat steun geven ;)
    Dat we deze ronde allemaal succesjes krijgen :)

8. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Hoi allemaal,

Hier ook gelukkig een stuk vrolijker door de clomid! haha was erg bang dat ik er chagerijnig van zou worden (werd ik van de pil heel erg namelijk ben er daarom ook mee gestopt) Ik heb trouwens de eerste ronde clomid wel steeds metingen gehad. maar omdat ik meteen goed reageerde hoeft dat nu dus niet meer.

Nahtje hopen dat je vrijdag een mooi eitje hebt!

tesselaar, goed nieuws dus! en nu maar klussen ;)

koesterhoop ik ben benieuwd naar de uitslag van je bloedonderzoek, wanneer krijg je die?

9. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die succesjes, daar ben ik ook voor :D
    En fijn, al die vrolijkers ;)

Nathje, jammer dat er nog geen groot ei zat.... Naja, hopen inderdaad maar dat er nu eentje goed groeit!

Tesselaar, stond je ei al op springen, dus?

Wat is fm?? (zit te denken... follikelmeting?)

Ik heb dus helemaal geen onderzoeken, alleen een telefonische afspraak... Zou ook wel eillen weten hoe mn eitjes het doen ;). Ik heb het gevoel dat er een sprong aan zit te komen, maar test is ook hier nog negatievvv

10. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Hoi allemaal,

Hier ook gelukkig een stuk vrolijker door de clomid! haha was erg bang dat ik er chagerijnig van zou worden (werd ik van de pil heel erg namelijk ben er daarom ook mee gestopt) Ik heb trouwens de eerste ronde clomid wel steeds metingen gehad. maar omdat ik meteen goed reageerde hoeft dat nu dus niet meer.

Nahtje hopen dat je vrijdag een mooi eitje hebt!

tesselaar, goed nieuws dus! en nu maar klussen ;)

koesterhoop ik ben benieuwd naar de uitslag van je bloedonderzoek, wanneer krijg je die?

11. Barbulet

Barbulet Lid

18 aug 2011
    80
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

ik wil me ook graag aansluiten hier, ben blij dat ik een topic heb gevonden met meiden die ook bezig zijn momenteel.

Korte introductie: 3,5 jaar geleden gestopt anticonceptie met het idee: we zien wel. Helaas duurde het maar. tot begin 2011, toen was ik zwanger, heel blij natuurlijk. helaas een vlindertje geworden. Nu eindelijk begin met clomid (eind sept) nadat in juli PCO geconstateerd is. Ik ben helaas ook nog chronisch ziek, en dat maakt alles wat ingewikkelder.

Vanavond moet ik mijn laatste tablet nemen en ben erg hoopvol. Ik heb 8okt een FM, spannend dus!
    Gisteren erg ziek geweest, dat kan door clomid zijn, maar ook door mijn ziek zijn in het algemeen. Ik neem het zoals het komt, het is voor een goed doel!!

12. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Barbulet en Nathje!

@Saar81 de FM is idd de follikelmeting. ik had een mooi ei en de gyn dacht dat hij morgen zal springen... spannend dus.

13. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    vndg bloed gaan laten prikken, en heb resultaat :( de gyni zei dat het niet zo goed was dus dat de kans heel klein dat ik zwanger zou zijn :(

geen goed nieuws dus zoals ik dacht

dit is echt balennnn ben echt teleurgesteld maar had er niet echt op gerekend dat het zou lukken!!

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Waar heb je op moeten prikken dan, progesteron?

15. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    ik weet het echt niet meer :( was zo teleurgesteld dat ik het niet meer weet :( er was een waarde die te laag was dan dat ze verwachten maar pff vraag me niet welke :(

16. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    das balen!! Dan maar snel op naar ronde 2, en hopen op meer geluk:)

17. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ koesterhoop: getver, wat rot. Wat een teleurstelling kan het soms ook zijn. Even flink uithuilen en dan gelukkig weer nieuwe ronde met nieuwe kansen. Sterkte

Zal dan inderdaad wel progesteron geweest zijn...

@ barbulet: ik heb ook veel last van de clomid: 2 weken migraine... Laat het maar snel raak zijn, haha. Jij ook succes!

18. Nathje

Nathje Actief lid

18 sep 2012
    112
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je wel, ik hoop het natuurlijk ook, dat er vrijdag maar een mooi groot ei klaar staat :)

@Saar, is raar eigenlijk dat je geen fm krijgt, kan je er niet naar vragen? Misschien dat ze het dan wel doen, dan weet je toch meteen iets ;)
    Raar eigenlijk dat er zoveel verschil is, ik lees heel vaak bij de nederlandse vrouwen dat er geen fm wordt gedaan en bij de belgische vrouwen wel, ik dacht altijd dat dat moest gedaan worden vanwege het risico op cysten?

@mama Lucy, wees maar blij hihi, ik had het al wel verwacht en mijn man verwittigd maar ben 2 dagen echt zo ontzettend chagrijnig geweest (en huilen en dat gebeurt nochtans niet vaak ;)) dat hij toch niet wist wat hem overkwam :) Vanaf toen heb ik het een beetje kunnen intomen en sedert de pillen op zijn ben ik ook wel meer happy als anders ^^ De gyn vroeg naar de bijwerkingen en was op dat moment aan het opschrijven, toen ik het zei begon ze meteen te lachen en ja te knikken dus ik ben precies toch niet de enige haha.

En Barbulet, welkom, het is inderdaad fijn te weten dat je allemaal in hetzelfde schuitje zit he, nu ja fijn, ik wou dat we er allemaal niet in zaten, dat het vanzelf ging maar nu dat het wel zo is, doet het deugd te weten dat je niet alleen staat en dat je je een beetje kan optrekken aan elkaar ;)

@Tesselaar, succes meid, is inderdaad heel spannend, ik hoop dat je prijs hebt, zet hem op! :)

@koesterhoop, wat jammer meid :( misschien dat het plots toch nog goed komt deze maand, het zou niet de eerste zijn waar het mee gebeurt, maar zo niet wens ik je heel veel succes voor de volgende ronde, zoals je naam het al zegt, de hoop blijven koesteren ;)

Dat we allemaal snel "prijs" mogen hebben :p

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Progesteron te laag wijst op een niet goede eisprong toch? Gaan ze daar nu verder nog wat mee doen?

Tesselaar druk aan de klus dan! Temp je er ook bij?

20. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    ik moet gewoon weer opnieuw clomid gebruiken omdat ik wel een ei heb!

is echt wel balen ik sta echt op springen :( ben zo ......... kan het zelfs niet verwoorden

Deel Deze Pagina