Hallo dames, fijn Molly en Miss me dat jullie weer goed nieuws hadden vandaag! Bij mij helaas niet. Nog steeds geen eitjes. Ik moet nu vrijdag terug voor een laatste echo. Omdat ik nu de hoogste dosis clomid hebben willen ze het zekere voor het onzekere nemen. Maar de verpleegkundige gaf al aan dat ik daar nu niet meer op moest hopen.. Hoop dat ik volgende week weer gauw terecht kan bij de fertiliteitarts..
Miss me en molly spannende dag donderdag! Wel fijn dat er al eitjes te zien waren. Molly zo zie je maar weer dat ieder zh anders is. Bij ons heb ik 1 maand controle gehad en toen clomid meegekregen voor 6 maanden. En nu weer voor 6 erachter aan zonder controles! Avda balen meid weet je al een beetje wat de volgende stap word als er volgende keer nog niks te zien is?
@Avda: wat balen zeg Avda. Ik hoop dat er vrijdag wel wat te zien is, maar ik snap dat de kans klein is. Ik hoop dat je dan snel in het vervolgtraject kan. @mama lucy: ja elk ziekenhuis doet weer wat anders. Ik vind het wel raar dat daar geen algemene regels over zijn.
Avda: wat naar zeg dat het niet aanslaat. Spannend om het verdere traject in te gaan. Weet je nbeetje hoe of wat er gaat gebeuren? Sterkte meid!! Hoe gaat het met de rest van de dames??
Hier gaat het goed, vanavond derde tabletje clomid erin. Ben nu aan het oppassen op mijn neefje, een heerlijk frummeltje van 6 weken! Dus de babykriebels gaan weer op volle toeren!
Avda, wat balen! Weet je al wat het vervolg traject wordt? Wat een goed nieuws voor de andere meiden. Spannende week voor jullie! Duim voor grote en gezonde eitjes! Mama Lucy, ah wat lief! Ik ben ook altijd gelijk verliefd op dat kleine spul. Hoop dat de Clomid voor jou nu wel aanslaat. Ik ben vandaag voor een echo geweest. In de ene zaten kleintjes, wat ik ook had verwacht, dit is dag 10. In de andere wat een grote! Deze was 21 bij 20 dus vanmiddag weer een Pregnyl injectie gehad. Heb besloten hier wel mee te lezen en het forum verder niet meer door te lezen. Ik voel me telkens verdrietig als er weer iemand zwanger is, de lieve foto's en noem maar op. Ook doe ik niet eerder een test een dag na mijn nod. Ik vreet mezelf nu alleen maar op.
Dankjewel voor jullie lieve reacties! Het vervolg traject zal spuiten zetten, een leo operatie worden of een combinatie van beide. Ga dit de volgende keer met mijn FA bespreken.. @chantal86, wat fijn dat je op dag 10 al zo'n groot ei had! Was je bms ook al dikker aan het worden? Eitje moet natuurlijk op een goed bedje terecht komen
Adva, toch ook wel spannend! Ben benieuwd wat het vervolg zal zijn. Ja, dat was allemaal goed, gelukkig. Had er alleen niet op gerekend haha
@chantal 86: dat is goed nieuws zeg. @hier: waarschijnlijk zijn er twee van de drie eitjes gesprongen tussen dinsdag en vanmorgen. Ik heb het deze maand jammergenoeg niet gevoeld. Mijn mbs was ook dikker geworden gelukkig, dus dat zit ook wel goed. Ik had een weer eens een andere gyn en ze was zo enthausiast dat ik dat zelf ook werd. Zit dus nu weer vol goede moed dat het deze maand wel eens raak kan zijn. Grappig hoe zo'n gesprek met een gyn je gevoel kan veranderen. Ze heeft wel aangegeven dat er nog een kans is dat het derde eitje ook gesprongen is en dat ik er dan een reele kans is op een drieling. Hoe daar mee om te gaan wordt dan besproken als ik zwanger blijk te zijn.
@molly: wat spannend! ( Kans op )Een drieling! Hoe staan jullie er tegenover? Ook fijn dat je weer wat hoop hebt gekregen op deze ronde van je gynacoloog. Ik moet eerlijk bekennen dat ik met mijn fertiliteitsarts totaal geen klik heb. Vind haar ook totaal niet sympathiek. Maar heb niet veel keus... Miss me, hoe was jouw fm gegaan?
Molly: ohhhhhh wat ontzettend spannend zeg!! Moet je nu ook weer terug??? Duim....duim.....duim!! @ hier: mn eitje was ruim 20 mm..dus staat op springen... Hopelijk springt tie ook! Zaterdag moet ik weerkomen..... Avda: jij moet morgen weer he?! Spannend meid!! Succes!!!
Nee, ik hoef niet meer terug deze cyclus. Ik heb begrepen dat er bij een drieling gekeken wordt wat het beste is. Soms is het dan beter om één van de vruchtjes weg te laten halen omdat een drieling gevaarlijk kan zijn voor je lichaam. En soms valt dat wel mee. Ik denk daar nu nog niet over na, is denk ik een moeilijke keuze om dan te maken.
Spannende ontwikkelingen dames! En molly jeetje een drieling! Dat word wel even spannend deze maand! Hoe was het vandag bij de andere dames? Miss me lekker aan de klus? Avda ik hoop voor jou echt op goed nieuws vandaag! Over artsen en een klik, ik heb nog nooit dezelfde arts gehad dus kan er weinig over zeggen. Heb wel een vaste arts maar controles enzo en nu met dat onderzoek word door andere gedaan. Niet altijd fijn als je vragen hebt die je liever met je vaste arts zou bespreken maja. Ik sta hier bijna klaar met mijn koffer, weekendje weg met vriendinnen even lekker ontspannen en 3 dagen lang meidengepraat!
Ik denk echt niet dat het een drieling (of tweeling) wordt, ik zie het meer als drie keer kans dat er één zaadje één van de eitjes bevrucht. Lekker een weekendje weg met vriendinnen. Geniet ervan!
@ Molly, dat vind ik een hele goede manier om naar de situatie te kijken! Over twee weken zullen we het weten fingers crossed!! @mama lucy, heel veel plezier dit weekend! Lekker 72 uur meiden praat. @ Miss me. Mooi nieuws weer! Vanavond dus aan de klus en morgen kijken of hij gesprongen is? Ik vanmorgen weer fm gehad. Zoals verwacht nog steeds niks te zien. Volgens de verpleegkundige kan dit betekenen dat ik clomid resistent ben. Zoiets verwachte ik al. Afspraak gemaakt bij arts: 28 maart. Dit vond ik veeeeel te laat. Dus ben even boos geworden. Dus nu mag ik dinsdag terug komen hihi Maar ben nu wel heel benieuwd wat dinsdag gaat komen. Hoop wel dat er nu wat vooruitgang in gaat komen.. Fijne avond!!!
He meiden.... Net weer geweest...en het eitje is nog verder gegroeid! Tis nu ong 23 mm. Bms was nstuk dikjer geworden. Heb flink gerommel in de buik en pijn in de rug....dus het zit er ws wel aan te komen... Maandag weer terug!! Avda....goed dat je van je afbekt hoor!! En met resultaar!! Spannend dinsdag!! Alvast veel succes!! Fijn weekend!!
Avda, wat balen dat de clomid weer niet aanslaat :S maar gelukkig kun je dinsdag terecht voor het vervolgtraject! Spannend.. Miss me, super dat het eitje en bms er zo goed uit zag! Nu druk aan de klus Mamma Lucy, fijn weekend! Geniet ervan.. Ik heb volgens mijn berekening zo/ ma mijn eisprong.. Gister gestart met ovu testen. Maar die van vandaag was lichter dan die van gister heb om dezelfde. Tijd getest.. Hopelijk morgen weer donkerder. Ook nog geen afscheiding gezien..
@ miss me, hoe voel je je? Denk je dat je eitje al is gesprongen? @tesselaar, zie dat je vandaag of morgen je eisprong hebt. Al een positieve ovulatie test gehad? Hier verder alles rustig. Voel me alleen al een paar dagen echt niet lekker. Misselijk, hoofdpijn en hartstikke moe.. En de spanning voor dinsdag loopt op...