Ik ben bang dat ik mijn eisprong heb gemist.. Vrijdag een vrij donkere ovu test, en zat/zon was hij alweer lichter. Vrijdag wel geklust, maar de week ervoor niet want vriendlief had een week cursus. Had verwacht vandaag m'n eisprong te hebben, maar dat is dus waarschijnlijk ff eerder geweest. Nu maar hopen! Avda, zeker spannend! Ben benieuwd wat ze dinsdag gaan zeggen. Miss me, succes morgen met je fm! Mamma Lucy, fijn weekend gehad?
hallo allemaal! ik ben weer terug! heerlijk weekendje vol chaos gehad (10 meiden in 1 huis) haha. Was weer super gezellig! maar toch ook altijd fijn om weer lekker thuis te zijn. nu wachten op me ei, ga vanaf woensdag weer ovutestjes doen en hoop in het weekend te kunnen gaan klussen. sta er weer een stuk meer ontspannen in nu, even ertussen uit heeft me echt goed gedaan. hoe is het met jullie allemaal? Molly wat is het spannend voor jou zeg! zijn natuurlijk wel hele goede kansen met 3 eitjes. miss me hoe was de controle? eitje gesprongen? en heb je goed kunnen klussen het weekend? avda echt balen zeg dat er weer niks te zien was, ook al had je het verwacht het blijft toch sh*t! goed dat je boos bent geworden en dat je nu morgen terecht kan. succes! tesselaar dat zou balen zijn als je je ei gemist hebt! blijf je nog wel ovutesten gebruiken? wie weet komt je ei nog, zeker als je nog geen slijm hebt gezien. welke dag zit je nu? ik had dat een paar maanden geleden ook, ik dacht hem gemist te hebben omdat de testen lichter werden en een paar dagen later had ik ineens een knaller! dus zou zoiezo blijven klussen voor de zekerheid als ik jou was.
He meiden... Lucy: welkom terug!! Ontspanning kan nooit geen kwaad... Tesselaar: hopelijk heb je je ei niet gemist. Nu afwachten meid..... Avda: spannend morgen....succes!!! @ hier: vanmorgen weer fm..meting gehad. En het eitje lijkt gesprongen.... Moet nog wel npaar x bloedprikken vd week om te kijken of het een goede eisprong is..... Ik denk dat ik zaterdag of zondag mn ei heb gehad.... Wanneer zou ik evt kunnen testen?? We wachten rt nu ma af.....
spanned Miss me. Voor het testen zou ik zondag aanhouden dat je je ei gehad hebt. Dan 14 dagen erbij en dan zit je op zondag 24 maart dat je kan testen. Er zijn natuurlijk altijd mensen die eerder testen, maar daar begin ik niet aan. Ik hou me altijd aan de regels en wacht soms zelfs wel nog een paar dagen extra.
Miss me ik zou ook 14 dagen na je vermoedelijke ei aanhouden. Beste is inderdaad om niet te vroeg te testen, maar ben daar zelf erg slecht in
@miss me, weet niet hoe ''hip'' je telefoon is, maar ik heb een app; mijn biologische klok. Als je daar je laatste menstruatie, aantal dagen van je cyclus ingeeft. Zegt de app wat je vruchtbaarste dagen ( dat is natuurlijk niet geheel betrouwbaar) EN wanneer je NOD is en dus wanneer je kan testen @ mama lucy, wat fijn dat je weer even helemaal opgeladen bent en er tegen aan kunt! Op welke cyclus dag zit je? Ik zie aan je pendels dat het binnen nu en 3 maanden zo ver kan zijn Lets hope so!! @tesselaar, jammer als je hem gemist hebt, maar laten we hopen dat jullie vaak genoeg geklust hebben!! Misschien een brutale vraag; maar hoe was de zaadkwaliteit van jullie mannen? Niet geheel onbelangrijk lijkt mij Die van mijn manlief gelukkig erg goed. Hij was ook erg blij. Als de dokter er niet bij was geweest had die geloof ik TSJAKAAAA geroepen hihihi
Avda: ik zit op cyclus dag 10. Omdat de etos tabletten je cyclus kunnen verkorten begin ik morgen of overmorgen met ovulatietesten zodat ik hem zeker niet mis als me ei eerder komt. Normaal heb ik op dag 15/16 een positieve test. Vind het vanaf nu ook echt extra spannend vanwege die pendels haha. Is echt maar voor de leukigheid ik sta daar vrij nuchter in maar ben wel heel benieuwd! Zaad van manlief was goed. Score 5 dacht ik maar weet niet precies hoe dat zit. Was ruim voldoende om een baby mee te maken volgens de arts
Mijn man en ik zijn een apart verhaal. Wij hebben alle onderzoeken gehad tot en met een laparascopie voor mij. Alle onderzoeken waren goed, dus ook het zaad. Wij zijn dus onverklaarbaar onverminderd vruchtbaar. Aan de ene kant lekker dat er niks mis is met onze lichamen. Aan de andere kant is het ook zo dat als je weet wat er mis is, je dan gericht een oplossing kan zoeken. Wij zijn dus nu met clomid bezig om per maand meer kans te hebben dan dat ene eitje wat ik van mezelf als heb. Of meer kans omdat de kwaliteit van het eitje dan nu beter is of omdat ik meer eitjes per maand heb.
Ik heb vanmorgen afspraak gehad met de fertiliteits arts. Weet niet hoe het kwam, maar ze was erg aardig. Gelukkig. Ze gaf ons twee opties; opereren of spuiten gaan. Zij gaf aan dat ze het liefste meteen deden opereren. Tijdens de operatie worden dan gaatjes gebrand in je eierstokken. Hierdoor zou je wel een normale cyclus krijgen. Nadeel is dat deze ''gaatjes'' binnen 6 tot 10 maanden weer dicht groeien en het probleem weer terug is. Na wat wikken en wegen hebben we toch besloten om voor de spuiten te gaan. Op mijn werk is het nu zo roerig, dat ik me het op dit moment niet kan en wil permiteren om een paar weken eruit te liggen. Daarom hebben we afgesproken dat ik een maand ga proberen. Reageer ik dan nog steeds nergens op, dan gaan we toch over op de operatie. Poehpoeh wat een pil.. Morgen krijg ik de spuitinstructie. Ben eens benieuwd hoe me dat gaat bevallen.. Ben eigenlijk niet zo'n held met spuiten en naalden
Same here.. Na een jaar proberen & het uitblijven van de menstruatie ook beland bij de vruchtbaarheidscentrum. 22 februari zijn we gestart met de eerste kuur Clomid 50 mg. Afgelopen maandag heb ik echt gehad & was mijn eitje 10mm (boven de verwachtingen van de arts) & moet ik donderdag weer.. Het is echt spannend & het duurt voor mijn gevoel eeuwen!
He meiden..... Avda...oh wat ontzettend spannend meid! Wat fijn dat jullie morgen alweer heen kunnen. Succes weer!!! BySan...welkom! Hoeveelste dag was het maandag??? Hopelijk groeit er nmooi eitje!! @ hier....is het vrij rustig. We moeten (WEER) afwachten en das spannend... Kvoel niet echt wat....maar dat kan/hoeft ook niet....
Bysan welkom hier Avda spannend zeg! Ik hoop echt dat het aanslaat voor jullie! Hoe waren de spuitinstructies? Miss me waar zit je ergens in je cyclus? Hier weer opzoek naar me ei heb er op 1 of andere manier vertrouwen in voor komende ronde. Gisteren van me zus een fertiliy beeldje gehad uit thailand, zag het ineens op tafel staan met een briefje: dat jullie wens maar snel mag uitkomen. Zo lief!!
Molly hoe gaat het met jou? Nog een ruime week wachten zie ik! Merk je al iets? Het komt over alsof je er heel rustig onder bent, wat ik erg knap vind als dat ook echt zo is! Maar kan natuurlijk een verkeerde indruk zijn haha.
Haha. Ik heb het nu erg druk op mijn werk, waardoor de dagen voorbij vliegen. Dus dat is wel erg fijn. Opzich ben ik er wel rustig onder, alleen heb ik ook wel zo mijn momenten dat ik aan niks anders kan denken. Wat betreft mijn klachten: Ik heb pijnlijke borsten (dit gaat normaal bij mij altijd weg nadat mijn ei is gesprongen) en elke keer als ik iets kleins eet zit ook zo vol, helemaal opgeblazen en een beetje misselijk. En ik voel steekjes in mijn buik aan de onderkant. Maar ik wil niet meer naar klachten kijken, mijn lichaam heeft me wel vaker voor de gek gehouden de afgelopen 19 maanden.
@molly, ik kan me heel goed voorstellen dat het fijn is dat het op je werk zo druk is. Dan ben je tenminste niet de hele tijd met een eventuele zwangerschap ( of het uitblijven ervan) bezig. Ik merk toch wel aan mezelf dat ik er de hele dag mee bezig ben. Ik zou het wat minder mee bezig moeten zijn. Maarja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan @mama lucy, hoe gaat het bij jou? Ei al gevonden @bysan, welkom! Morgen weer een fm lees ik. Spannend! @ de rest, hoe is het bij jullie?? Ik heb dus vandaag de spuitinstructie gehad. Viel op zich allemaal wel mee. Heb nu eerst weer provera gekregen voor een menstruatie. Deze zal ik binnen 10 tot 15 dagen dan krijgen. Dan op dag 3 van de cyclus krijg ik een echo om te kijken wanneer ik met spuiten mag beginnen. Ik vind het echt spannend allemaal!!
Spannend avda! Gelukkig viel het mee en hopelijk slaat het goed aan! Ik duim voor jullie. Ik ben er ook veel mee bezig hoor. Vind het ook erg lastig om los te laten. Ei nog niet gevonden maar zou ook vrij vroeg zijn. Hoop het weekend!
Herkent iemand van jullie dit? Normaal eet ik iets kleins gezonds om 10.30 uur en ook om 15.30 uur (naast mijn ontbijt, lunch en diner). Dan heb ik 's avonds ook meestal trek en moet ik mezelf inhouden om niet iets lekkers te nemen. Ik probeer namelijk nog 4 kilo af te vallen. Sinds ik clomid gebruik heb ik veel minder trek. Ik eet nu alleen nog ontbijt, lunch en diner en heb verder nergens trek in. Ik ben 1 kilo afgevallen terwijl ik me daarvoor niet heb hoeven inhouden, ik heb gewoon geen meer trek. Ik ben benieuwd of één van jullie dit ook heeft