eerste ronde clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mama lucy, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Molly ik niet helaas! Ben zoiezo altijd een slechte eter geweest qua ritme. Meestal snaai ik wat gedurende de dag en savonds warm eten, meer niet. (ik weet het heel erg slecht!) ik heb geen overgewicht maar zou wel ietsje af mogen vallen. Sinds ik clomid slik ben ik alleen maar aangekomen! Ben nu sinds 2 a 3 weken bezig met ontbijt lunch avondeten in een ritme te krijgen omdat dit ook belangrijk is als ik zwanger ben. Maar kost me veel moeite! Hoop er ook wat door af te vallen maar heb nog niet op de weegschaal gestaan.

2. Miss me

Miss me Actief lid

30 okt 2012
    250
    10
    18
    NULL
    NULL
    Molly....ik ken dat ook niet. Ik ben gewoon blijven eten en had niet meer of minder trek. Sinds npaar dagen heb ik wel meer snaaihonger....(lastig..hihi).....

Ik zit nu op cyclusdag 25. Heb ws op dag 21 mn ei gehad....
    Tis nu afwachten....
    Morgen weer na het zh om bloed te prikken....
    Heb wel last van mn darmen...opgezette buik en wat harde ontlasting. Erkent iemand dit??

3. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    @molly, ik weet niet zeker of ik het herken.. Sinds ik met de clomid begonnen ben, ben ik ongeveer al 4 kilo kwijt. Maar ik ben er ook wel veel mee bezig. (Wilde graag mijn ideale gewicht hebben vóórdat ik zwanger werd).
    @ miss me, last van mijn darmen en (uitblijven van) ontlasting heb ik altijd al gehad. Is naar mijn idee niet toegenomen sinds ik clomid gebruik.. Spannend. Morgen bloed prikken! En eventueel over 4 dagen al testen?! Woeiii

4. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Miss me hoe was het op het ziekenhuis? Heb je de uitslag al? Ik heb na me eisprong altijd wat last van mijn darmen, kan normaal wel iedere dag naar de wc en dan juist niet. Tot een paar dagen voor mijn menstruatie dan word het juist weer teveel van het goede (lekker verhaal sorry) :p

Hier nog steeds opzoek naar mijn ei. Heb wel al 2 dagen veel vruchtbaar slijm, meer als normaal. Dus hoop morgen op een knal ovulatietest. Tot nu toe amper wat te zien.

5. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Ik heb een spastische darm en dit reageerd ook op mijn hormonen. Na mijn eisprong kan ik niet (obstipatie) en tijdens mijn ongi komt het dan weer los en moet ik heel vaak. Beetje hetzelfde als jou dus. Maar heb geen verschil gemerkt nu ik clomid gebruik, ik had dit daarvoor ook al. Eigenlijk sinds een aantal maanden (niet al gelijk vanaf het moment dat ik met de pil gestopt was, misschien was dat door het ontpillen).

6. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Ik heb het wel vanaf clomid gebruik. Maar had daarvoor ook geen eisprong dus waarschijnlijk vandaar.

7. Miss me

Miss me Actief lid

30 okt 2012
    250
    10
    18
    NULL
    NULL
    He meiden...
    Hoe gaat het met jullie?!??

Hier gaat tzn gangetje. Gelukkig is de moeizame stoelgang minder...
    Heb nog steeds een opgezette buik...en vreselijke snaaihonger...:)
    We mogen nog nweekje wachten tot we kunnen testen...
    We wachten tweer af!

Morgen en wo weer bloedprikken. En 3 april hebben we ngesprek
    met eigen gyn. Hopelijk hebben we dan blij nieuws!! ;)

8. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Wat is het hier stil...
    Iedereen druk aan het klussen ;)

@miss me; klinkt allemaal erg spannend! Laten we hopen dat het ook zo goed blijft uitzien!

Ik ben nu aan de provera. Dag 3. Dus over 10 dagen ongeveer wordt ik ongesteld. Fijn. Midden in ons weekje vakantie! Maarja..

9. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Spannend miss me!

Avda balen joh in je vakantie! Maar wel fijn dat je daarna verder kan.

Hier me ei gevonden. Vanochtend positieve ovutest en nu al heel de avond buikpijn dus verwacht dat ie vanacht ofzo springt dan of morgen. En dan weer wachten!

Idd wel stil hier! Hoe is het met de rest?

10. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @mama lucy; o spannend, dat wordt dus weer het wachbankje voor je

@Avda: jammer dat het net in je vakantie is, wel fijn dat je daarna aan een nieuwe ronde kan beginnen.

@miss me: hou je het wachten een beetje vol? Ik moet zeggen dat het me wel goed af gaat dit keer.

11. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Knap van je molly! Wanneer ga je testen?

12. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    ik denk pas het weekend. Hopen dat ik dat vol ga houden.:)

13. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik ben een tijdje niet echt actief geweest op het forum, heb wel af en toe wat bij gelezen. maar probeer me er niet zo veel mee bezig te houden. Al is dat wel heel lastig!! ;)

Ik ga normaal gesproken heel makkelijk naar de wc. maar nu zit ik tussen mijn ei en menstruatie (hoop ik niet) in.. en ben idd al een paar dagen niet geweest en heb last van een opgezette buik. Ik had hier nooit echt een link aan gelegd. maar het kan idd wel eens door de clomid komen.

Ik verwacht zaterdag mijn NOD... we gaan vrijdag een weekje op vakantie, dus ik hoop dat die niet rood kleurt ;) ik zal de clomid, tampons, maar ook een test inpakken.. en dan maar hopen dat die eerste 2 niet nodig zijn.

Maarja, voel me nu nog niet anders dan anders. dus denk dat de kans vrij klein is.. afwachten maar.

14. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    @molly & Tesselaar, spannend. Beide zaterdag testen! Hoop voor een positieve test voor jullie beiden!!

Dagen gaan hier voor mij erg langzaam voorbij.. Zit nu pas op dag 4 van de provera. Moet tot 10 dagen slikken. En wordt dan na 3 dagen ongie..bleeh

15. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Spannend molly en tesselaar! Hoop hier het weekend 2 mooie positieve testen te zien! Avda ja wachten duurt lang he, weet er alles van. Succes! Heb je wel een beetje afleiding deze week?

16. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Jup. Dat gelukkig wel. Heb een hele drukke week voor de boeg. Dus dat komt dan ook eens een keer goed uit ;)

17. Miss me

Miss me Actief lid

30 okt 2012
    250
    10
    18
    NULL
    NULL
    He meiden...

Spannend allemaal met de aanstaande testen..;)
    Wij kunnen zondag testen. Spannend.
    Voelen jullie je anders dan anders of hemaal niet?!?!
    Dat er ma veel geduimd wordt!!!;)

18. Miss me

Miss me Actief lid

30 okt 2012
    250
    10
    18
    NULL
    NULL
    Dames....wilde jullie nog iets voorleggen...
    Ik voel eigenlijk nix van evt zwangerschap....
    Heel soms wat steekjes in de buik..
    De laatste tijd...als ik ongi moest worden had ik een week
    van tevoren gevoelige borsten...in de rug....en menstruatiekrampen...
    Nu dus helemaal nix...
    Herkennen jullie dit??

19. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @miss me: bij mij is het elke cyclus weer anders. Wat ik wel altijd standaard had is vanaf mijn ei tot mijn ongi elke dag buikpijn en krampen.

Dit had ik vorige cyclus (mijn eerste met clomid) niet. Ik voelde toen tot mijn ongi helemaal niks. Deze maand voel ik af en toe steekjes en een beetje trekkering onder in mijn baarmoeder. Ook heb ik last van mijn borsten (dit houd normaal op nadat ik mijn ei gehad heb).

Maar ik kan me elke cyclus wel weer redenen bedenken waarom ik zwanger ben en ook waarom niet. Ik heb elke keer wel weer andere klachten dan de cyclus daarvoor. Dus ik probeer er niet meer op te letten en geloof het pas als ik een positieve test heb.

20. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    @ molly, dat kan je ook het beste doen. Omdat we het allemaal zo graag willen, houdt ons lichaam ons soms voor de gek. ..

Deel Deze Pagina