Hallo meiden. Ook ik kijk wel mee maar reageer niet zoveel. Ik ben er op het moment erg weinig mee bezig, wegens familieproblemen. Ik ben dagelijks in de weer voor mijn opgenomen broer. Dat vind ik nu iets belangrijker, al heb ik gisteren toch een test gedaan ivm de Pregnyl. Soms zag je wat, soms niet Haha. Donderdag is mijn NOD! Spannende dagen dus. Ben gisteren ook gebeld door mijn oude werkgever! Ik mag terug komen en teken woensdag het contract! Gemengde emoties thuis dus. Meiden! Heel veel succes met testen! Avda, nog even vol houden en dan een nieuwe rondde! Er is zoveel te lezen dat ik sommige vast vergeet te noemen maar allemaal een dikke knuffel van mij! Op na een hoopje engel!
Tis hier echt soannend allemaal dames. Molly...je hebt gelijk. Tis ook xo dat de een vanalles voelt en de ander niets. Mensenvzijn verschillend... We kunnen nix anders dan afwachten..... Chantal.....das allemaal heftig en spannend tegelijk. Sterkte en succes!! Meiden....laten we veel duimen....
Spannende week voor iedereen! Chantal heel veel sterkte, dikke knuffel! En toch ook gefeliciteerd met je contract, snap wel dat het dubbel is maar stilstaan bij de goede dingen is ook belangrijk. Ik plof op t wachtbankje. 2 weken duren lang!!
Chantal, Gefeliciteerd met je contract! dat geeft denk een goed gevoel. en heel veel sterkte met je broer. Miss me, Ik heb ook elke cyclus weer andere klachten. en als je die op internet gaat opzoeken. dan kom ik altijd weer bij zwangerschapssymptonen uit, maar tot nu toe iedere keer nog ongi geworden. Dus hoe moeilijk het ook is, gewoon afwachten tot de NOD.
Tesselaar dat heb ik precies hetzelfde. Als ik symptomen opzoek kom ik altijd uit op zwangerschapverschijnselen. Begin bij mezelf nu wel patroon te ontdekken dus dat is wel handig.
ik zie inderdaad ook wel patronen. Ben bijvoorbeeld elke maand als ik bijna ongi moet worden erg moe. Weet nu dus dat dat niks meer zegt.
Klopt! Niets te bekennen, geen tekenen van een naderende ongesteldheid of zwangerschap. Haal vanmiddag een test met vriendlief. Ben een beetje bang dat ze een cyste voor een follikel hebben aangezien. Ik heb deze maand nergens last van gehad, maar nu was ik er natuurlijk niet helemaal bij. Hou jullie op de hoogte.
hier nog niks van ongi te zien. Had volgens de gyn gister of vandaag mijn nod. Ik heb zelf echter de zaterdag daarna het gevoel gehad dat mijn ei gesprongen was door de pijn die ik voelde. Durf dus pas in het weekend te testen.
Spannend dames, @chantal, ben benieuwd wat je test! Altijd spannend.. @Molly, je kan beter een dagje langer wachten met testen, dan een dag te vroeg. Ik duim voor jullie dames!!
balen chantal. Op welke dag zit je nu? Misschien is er nog een kans dat hij later positief wordt en anders hoop ik dat je snel ongi wordt.
Balen Chantal!!! Hier volgens mij vandaag mijn NOD. maar nog niets te bekennen. wel gister hoofdpijn, en dat heb ik meestal voor mijn menstruatie... dus nog even afwachten. We gaan vanmiddag lekker een weekje naar Zwitserland te skieen. dus weet niet of ik daar wifi heb. heb een test in de tas gestopt maar de clomid ook...
Tesselaar: Spannend! Mijn duimen draaien voor je Molly27: Vandaag je NOD??? Al een test gehaald/gedaan? Ook voor jou draaien ze MamaLucy: Bedankt voor je medeleven, doet goed. Vandaag contact gehad met het ziekenhuis. Ik heb het een beetje gehad met de Pregnyl. Volgens mij doet het zijn werk niet, of gaat er iets mis van binnen. Maandag heb ik een gesprek met de Gyn om te kijken naar een eventuele vervolgtraject. Spannend dus... Zondag zou ik eigenlijk met de Clomid moeten beginnen maar dat konden we uitstellen omdat de Gyn misschien iets anders wil gaan proberen....