@chantal, jammer meid! Knuf voor jou! Goed van je dat je aangekaart hebt dat je verder wilt. Weet je al een beetje wat het vervolgtraject voor jou kan inhouden? @Molly; spannend! Heb je al getest? Mijn duimen draaien hier op volle toeren voor je @ Tesselaar; heerlijk een weekje Zwitserland! Geniet er maar van! Wanneer wil je gaan testen? Op vakantie? Spannend! Hier dag 8 van de provera. Bleh, ik heb geen zin meer. Voor mijn gevoel duurt iedere cyclus van mij 14 dagen langer dan een ''normale'' cyclus. Iedere keer die stomme provera ook.. Wil snel ongie worden zodat ik kan beginnen met spuiten...
Molly en tesselaar spannend meiden!! Hoop echt op 2 mooie testen van jullie!! Chantal goed van je dat je zo duidelijk je grenzen aangeeft, en fijn dat de arts er ook naar luisterd. Nog steeds niet ongi? Wanneer wil je weer gaan testen evt? Vraagje, je zei dat je eigenlijk zondag weer met clomid moest beginnen maar kan dat wel als je geen menstruatie hebt/hebt gehad? Avda duurt echt allemaal lang he! Snap wel dat die 2 welen extra steeds dan heel vervelend zijn! Hopelijk kan je snel verder!
Ha dames.... Nou...hier ongi geworden...... Dus ik mag weer aan de clomid... Molly en tesselaar.........al getest??? Spannend zeg!!! Hoe gaat tmet de rest???
ik had zo het gevoel vandaag ongi te worden, maar ben het nog niet. Voel wel ongikrampjes. Morgenochtend ga ik testen (dan ben ik 4 dagen over tijd). Ik heb nu al een paar maanden gehad dat ik 's morgens testte en dan 's middags ongi werd, dus ergens durf ik ook niet zo goed te testen.
Chantal sorry daar heb ik even overheen gelezen dan, wel balen zeg! Hoop op een goed gesprek met de arts zodat je verder kan met een fijn gevoel en vertrouwen in de behandeling. Miss me nee balen zeg! hoeveelste ronde zit je? Molly jij houd t spannend joh! Heb goede hoop voor je, zeker met 3 eitjes! Ik ben hier echt weer aan t aftellen naar nod. Pfff word daar ondertussen toch moe van! Duurt steeds zo ontzettend lang! Haha sorry heb echt even een klaaguur. Manlief heeft t ook al aan moeten horen haha.
Vanmorgen een test gedaan en hij was negatief. Een half uur later het eerste rood gespot. :x Op naar een nieuwe ronde, zucht. Ik ga maar eens vragen aan de gyn hoe lang we hier nog mee doorgaan aangezien we niet weten of dit een oplossing voor ons is aangezien er niks uit alle testen gekomen is (onverklaarbaar verminderd vruchtbaar).
Ach....wat naar molly.. Hoeveelste ronde was dit??? Hopelijk kunnen jullie snel na de gyn... Sterkte meid!!
dit was de tweede ronde voor ons met clomid. We zijn al iets van 20 maanden bezig in totaal. Mijn ongi heeft nog steeds niet doorgezet. Na gisterochtend die negatieve test en daarna het licht roze bloed bij de grote boodschap is er niks meer gekomen. Alleen gisteravond nog een klein beetje oud bruin bloed. Ik heb wel heel veel wit slijm erbij. Ik wil dat het gewoon doorzet want nu kan ik nog niet beginnen met tellen voor mijn nieuwe cyclus.
Chantal hoe was het bij de gyn? Molly is je ongi al doorgebroken? Anders nog een testje doen meid. Wil je geen valse hoop geven ofzo maar wie weet. Avda kan jij al verder in een nieuwe cyclus? Ik hoop t voor je! Miss me alweer aan de clomid? Veel succes deze ronde! Tesselaar jij houd t nog even spannend! Hoop op goed nieuws van jou! In ieder geval heel veel plezier op vakantie. Geniet ervan! Hier nog een week wachten.... En de dagen kruipen echt voorbij!
Lucy....het wachten duurt lang heh?! Pffff.... succes..,spannend!! Jij hebt toch geen echos gehad om je eitjes id gaten te houden...of wel?! Hier weer begonnen met clomid idd. Ben er niet helemaal fit van...ma dat gaat wel weer over! 2 april afspraak staan voor echo. 3 april ngesprek met onze gyn. Ben benieuwd hoe het allemaal met de andere meiden is!
Nee geen echos controles enz meer. Heb die alleen de eerste maand gehad en tussendoor toevallig omdat ik daar toch moest zijn voor afspraak met de gyn. Zit nu in ronde 8 en hoef pas terug naar t zh als ik 12 rondes heb gehad zonder resultaat, als mijn cyclus langer word dan 35 dagen of als ik zwanger ben.
Mijn ongi heeft gistermiddag doorgezet. Ik heb dus een afspraak voor morgen (cd3) voor een echo en als alles er goed uit ziet dan kan ik weer met de clomid beginnen. Ga wel even vragen hoe lang hij hier mee door wilt gaan. Aangezien we niet weten waar het probleem ligt, weten we dus ook niet of deze behandeling wel werkt. Heb gelukkig een afspraak kunnen maken met mijn eigen gyn. @mama lucy: zo raar hoe dat verschilt per ziekenhuis. Bij mij moet ik op cd3 komen, ik mag namelijk niet aan de clomid beginnen als het er niet schoon en rustig uit ziet van binnen. Dan op dag 10 een echo en zo om de twee dagen totdat mijn eitje groot genoeg is om te springen (of eitjes). Bij meer dan 3 eitjes mag ik niet klussen, want dan is het gevaarlijk voor mijn gezondheid. Bij 3 mag ik zelf kiezen wat ik wil. Toch apart dat elke ziekenhuis zijn eigen regeltjes heeft.
Hallo dames, ben een paar daagjes niet online geweest. Nu even bijna een dagtaak om alles terug te lezen @Molly, balen dat je weer ongie bent geworden. Als je je afspraak bij de gyn hebt, zou ik ook even door vragen over een evt vorvolgtraject. Of in ieder geval hoe lang ze op deze manier door willen gaan.. @Tesselaar, ik ben nog steeds aan het duimen voor je Hopelijk brengt het geluk hihi. @all, hier aan het wachten tot elk moment de ongie kan doorzetten. Heb de hele dag al krampen en een humeur waar je u tegen zegt. Gelukkig vind manlief het maar grappig.. Eventueel kan ik vrijdag weer nr het ziekenhuis voor een uitgangsecho. Hun vertellen me dan wanneer ik mag beginnen met spuiten.. Gister telefoontje gekregen van mijn nicht. Ze is zwanger. Ben hartstikke blij voor haar, maar toch doet het mij ook pijn. Ik gun het iedereen, maar mezelf toch net iets meer
@avda: ik heb precies hetzelfde. 2 weken geleden hoorde ik dat mijn kleine nichtje zwanger is. Ze gaat mijn oma dan ook voor het eerst overgrootoma maken. Ze is 5 jaar jonger dan ik, dus iedereen was er altijd vanuit gegaan dat ik mijn oma voor het eerst overgrootoma zou maken en ik zelf ook! Ben dus wel blij voor haar, maar het is ook erg moeilijk. Ik ga inderdaad vanmiddag bij de gyn even vragen hoe we nu verder gaan. Wil best nog wel 1 of 2 maanden dit proberen, maar dan daarna toch wel graag verder.