eerste ronde clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mama lucy, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss me

Miss me Actief lid

30 okt 2012
    250
    10
    18
    NULL
    NULL
    Lucy..... ik zie em!;) ohhhhh zo spannend!!
    Geen klachten??

Tesselaar....jammer dat je ongi bent geworden....:(
    Waarom stoppen met clomid??

Hoest met de rest???

2. Chantal86

Chantal86 Actief lid

29 apr 2008
    375
    0
    16
    Vrouw
    IVF - Spreekt voor zich ;)
    M.eppel
    Whaaa...!!!!!! Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd!
    Is een erg duidelijke streep hoor!
    Zelfs ik vind het nu spannend, Mama Lucy!

3. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie hem!! Voorzichtig gefeliciteerd!

De vakantie was super geslaagd!! Veel sneeuw :)
    Als 't deze ronde niet lukt, dan moeten we terug naar de gyn voor een vervolg... Dus vandaar waarschijnlijk de laatste ronde..

4. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Ja super spannend!!! Durf het nog niet echt te geloven en ben pas echt overtuigd als dinsdag mijn menstruatie uitblijft. Ga morgen ochtend zoiezo nog een keer testen. Heb verder niet echt duidelijke kwaaltjes. Ben wel heel moe geweest afgelopen week, heb wat gevoelige borsten en ben met vlagen misselijk maar niet heel erg. Rare dingen waren wel dat ik vorige week dus helemaal onder de uitslag zat! Maar weet niet of dat er wat mee te maken heeft hoor.

5. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Hallo dames,

Hier vandaag de eerste spuit gezet. Eerst 10 minuten ermee in mijn hand gezeten omdat ik niet durfde ;) hihi
    Maar uiteindelijk: piece of cake.
    Nu een weekje wachten tot eerste fm. Vind het maar heel spannend!!

@ mama lucy: spannend!! Stiekem zie ik wel een licht streepje! Ben heel benieuwd of hij donkerder gaat worden. Zou toch helemaal te gek zijn :-D
    @ tesselaar, balen dat je ongie bent geworden!! Hoop wel dat je ondanks dat een hele fijne vakantie hebt gehad! Weet je al wt jullie na deze ronde willen gaan doen?

Fijne avond meiden!

6. Chantal86

Chantal86 Actief lid

29 apr 2008
    375
    0
    16
    Vrouw
    M.eppel
    Avda, spannend weer!

En, en...? Nog een test gedaan mama Lucy?

7. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Ja vanochtend nog een keer kruitvat test. Weer een licht streepje maar pas na 10 minuten ofzo. Was gisteren ook zo. Dus meteen erachteraan een test van babyboom. Niks op te zien. Naja na een uur wachten, in het licht houden, kantelen heel goed turen een miniscuul streepje. Dus nogal gespannen hier en weet niet wat ik ervan moet denken.

8. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    @ mama lucy, ik ben heel hard aan het duimen voor je!! Maar maak jezelf niet TE gek. Anders is de teleurstelling nog groter..
    Ik wacht weer gespannen af op een berichtje van je morgen!

9. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @mama lucy: wat spannend zeg, ik zie wel een streepje. Hoop dat hij snel donkerder wordt!!

10. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    vandaag nog een keer getest, had gehoopt dat ie donkerder zou zijn. ga vanmiddag even bellen naar t ziekenhuis en hoop stiekem op een bloedonderzoek zodat ik het zeker weet maar weet niet hoe moeilijk ze daarover doen.

Bijgevoegde bestanden:

11. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    hij wordt wel steeds duidelijker volgensmij. Ik duim voor je dat ze een bloedtest willen doen.

12. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    @ mama lucy, ik zie wel echt een licht streepje. Hoop voor jou dat je een bloedtest snel krijgt! Spannend meid!

13. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Nou heb net bloed laten prikken en mag morgen ochtend bellen voor de uitslag.

14. Chantal86

Chantal86 Actief lid

29 apr 2008
    375
    0
    16
    Vrouw
    M.eppel
    Spannend!

15. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Dat wordt dan vanavond een kaarsje aansteken mama lucy!

16. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whaa, Spannend Lucy!!

Ik heb vandaag voor 17 mei een afspr gemaakt bij de gyn. Het kon wel eerder, maar dan precies de dag voordat mijn zusje gaat trouwen. leek me niet echt handig ;) En daarna gaat mijn gyn 2 wkn met vakantie. dus toen werd het 17 mei. Ben benieuwd wat ie in zijn hoofd heb. ik heb zelf echt geen idee..

17. Miss me

Miss me Actief lid

30 okt 2012
    250
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ha meiden....

Oh lucy....tblijft spannend meid! Gelukkig dat je bloed mocht prikken....en nu morgen afwachten!! Hier wordt geduimd....;)

@ hier: vanmorgen voor fm-meting na het zh geweest. Het id vandaag cd 11...en er was een eitje te zien van 21mm!!! Ikneidt niet wat ik zag/hoorde...nu al???
    Vorige keer wast pas op cd 19.
    Het bms was nog wel iets aan de dunne kant....dus ze willen het goed id gaten houden....daarom morgen weer terug. We wachten et af...,,

18. Eryn

Eryn Lid

14 aug 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden, kan het toch niet laten om af en toe hier nog even wat te lezen.. En wat een spanning! Ook ik zie een licht streepje en duim voor je Lucy!!

Ik heb nu zo'n 2.5 week Puregon gespoten en zondagavond de Pregnyl, nu dus afwachten! Al was ik al ontzettend blij dat ik überhaupt een eisprong heb gehad, dat was al lang geleden :) Er waren zelfs 3 follikels groot genoeg!

Iedereen succes en ik denk dat ik morgen toch nog weer even kom kijken ;)

19. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    nou uitslag van bloedtest is binnen. Er is zeker sprake van een zwangerschap maar de hcg waarde was erg laag dus de artsen zijn bang dat het mis gaat of mis is gegaan. moet nu maandag opnieuw laten prikken en dan kunnen ze meer zeggen, of er dus een stijgende lijn in zit. alsnog onzekerheid dus :(

20. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    O, wat vervelend zeg mama lucy. Sommige mensen maken nu eenmaal lanmgzaam hgc aan, maar aan de andere kant; als de dokter denkt dat het niet goed is. Maar nu weet je dus eigenlijk nog niks.

Al die onzekerheid. Ik zal voor je duimen en hoop dat de dagen snel voor je gaan tot maandag.

Deel Deze Pagina