dankje molly... ja de arts zei: als ik eerlijk ben.... het is echt erop of eronder, het kan nog alle kanten op gaan. maar hoe gaat het met de rest van de dames?
Het blijft spannend mama lucy!! Hopelijk is maandag je HSG hoger! Hier volgende week weer aan de klus....
Tjonge......dus de spanning blijft nog even.... Hopelijk is het snel maandag!! Sterkte met wachten..meid!! Straks weer na het zh voor gesprek met gyn en een echo. Gister op cd 11 een eitje van 21 mm! Bms was wel aan de dunne kant.... We zullen zien wat ze nu zegt!! Hoest met de rest???
@mama lucy, wat een dubbel gevoel! Maar sterkte meis! Hopen dat alles erop is ( Ipv eronder ) @miss me, woww, da's al een groot ei op dag 11! Hopen nu dat je bms ook wat dikker gaat worden de komende dagen. En dan gaat die bevruchting helemaal goed komen. hihi @Tesselaar, wat denk je zelf dat het vervolgtraject voor je inhoudt? Heeft je arts al eens iets laten vallen? Spuiten, LEO, IUI? Hier alles prima. Ben nog erg onhanding met spuiten. Voor gisteren zelfs in mijn vinger geprikt. Ghehe. Jammer is alleen dat ik nu allerlei blauwe plekken heb op mijn buik van het spuiten. Maarja, doen het allemaal voor een goed doel! Zaterdag al mijn eerste fm. Ben daar ook wel heel erg benieuwd naar...
@Avda, ik heb echt geen idee wat mijn Gyn in zijn hoofd heeft. Dus ik wacht 17 mei maar even af. Heb het deze maand hartstikke druk, dus dan vliegt de tijd voorbij
He. Hoe gaat tmet jullie!!?? Tesselaar....mooi dat je veel te doen hebt...dan gaat de tijd snel voorbij!! Avda...,nog 2 daagjes tot je fmmeting, spannend!! @ hier: gisteren bij onze gyn geweest. Echo zag er goed uit! Vrijdag weer voir meting. Ze volgen me deze cyclus nog met echos en daarna mogen we het een half jaar zelf proberen...(hopelijk is dat niet nodig)... Voor 2 weken geleden 3x bloedgeprikt om te kijken hoe mn eisprong was...en dit was ook helemaal goed. Als de bijwerkingen vd clomid te erg worden moet ik eerder terugkomen bij de gyn. Ma hopelijk is dat niet nodig!
Miss me, spannend dus! Welke cd zit je nu? Krijg je deze ronde ook nog je bloed geprikt om te kijken hoe je eisprong was? Wat vind je zelf ervan om het 6 mnden te proberen zonder echo's? In mijn ziekenhuis mocht dat niet ivm eventuele overstimulatie. Maar ben er al achter via zp dat ieder ziekenhuis zijn eigen regels en beleid daarover heeft. Succes meid!
Ik zit nu op cd 13 en had gisteren een eitje van 22 mm. Vlgns onze gyn kun je (ondanks pcos) met clomid ovutesten gebruiken omdat he dmv clomid een cyclus krijgt. Morgen nog echo maken om te kijken of tie gesprongen is. Als de ovu,testen zn werk doen...vind ik het niet erg om het zelf te proberen. We w88 het af!
@avda: bij ons in het ziekenhuis hetzelfde. Daarom heb ik nu ook een maand rust. Anders hadden ze nooit gezien dat er nog een blaasje zat die niet verder mocht groeien (en dit schijnt nogal vaak voor te komen).
Even een kort berichtje hier.... Gisterenmiddag een lichte bloeding gehad en sinds vanacht is het echt goed doorgebroken. De arts heeft toen bevestigd dat het een vroege miskraam is en ben vanochtend waarschijnlijk het "vruchtje" verloren. Moet alsnog maandag bloedprikken omdat ze in de gaten willen houden wat het hcg doet. Dit moet terug naar 0, dan krijg ik een echo om te zien of alles goed schoon is van binnen en als dat zo is een afspraak met de arts om te bespreken of en wanneer ik verder mag. Gaat dus allemaal nog even duren. Pfff had niet verwacht dat ik me er zo ellendig door kon voelen
Ach wat erg!! ik leef met je mee. Logisch dat het hard aan komt, ook al wist je wel ergens dat het kon gebeuren. Huil maar even lekker uit. dikke knuf
Wat erg lucy! Daar mag je zeker flink om huilen! Heel veel sterkte meissss Hoest met de rest?? Hier op het wachtbankje. Gisteren weer fmmeting gehad en bloedgeprikt...hieruit is gekomen dat ik een mooie eisprong heb gehad. Dus nu afwachten... Nu mogen we get thuis met clomid een half jaar proberen. Fijn weekend!!
Hallo allemaal, zal ook even een korte up-date doen. Ik ben maandag voor een FM geweest op dag 11. Ik moest eigenlijk op dag 10 maar toen moest ik plots werken. Gelukkig heb ik een top gyn die me smste dat ik maandag ook mocht komen bij zijn collega!! =) Omdat vorige maand op dag 10 een Follikel zat van bijna 22mm dacht ik toen dat het een Cyste was, dit omdat het erg vroeg was, was mijn idee. Dit vertelde ik de gyn, maar die dacht dat het toch goed was ook al was het vroeg. Dit keer op dag 10, weer een grote van 21mm!! Mocht dus gelijk de pregnyl zetten! Helaas had ik deze nog niet in huis i.v.m. het weekend en de paasdagen dus heb ik dinsdag gespoten. Nu is het dus weer afwachten, zoals gewoonlijk. ( Is het toch nog een heel verhaal geworden, oeps! )
@miss me, fijn dat je een mooie eisprong hebt gehad! Wanneer is nu je NOD? @Chantal, dus voor jou ook al een mooi groot ei op dag 10! Fijn hoor! Flink geklust Wanneer is jouw NOD? Ik ben vanmorgen terug gegaan voor mijn eerste fm deze cyclus. Vandaag is dag 9. BMS was al mooi dikker aan het geworden! Gelukkig, want met de clomid deed mijn BMS niks. Er waren nog geen eitjes aan het groeien. Helaas. Maar volgens de verpleegkundige was het daar nu ook nog wat vroeg voor. Dinsdag moet ik terug. CD 12. Dus ben benieuwd... Fijne dag meiden!
@ chantal.....wanneer moet je weer naar het zh??? @ avda....vrijdag 19 april is mijn nod. We wachten het af...wel spannend! Hopelijk heb je di. iig 1 mooi eitje wat er groeit! Mooi dat het bms wel dik is!!
hallo dames, hoe is het met iedereen? Hier verder nog rustig. Alleen flink last van gevoelige tepels. Ook veel witte afscheiding.. Hoop dat dat positief is. Heb ik vorige rondes niet gehad... Vandaag flink de voorjaar in de bol gehad en grote schoonmaak gehad. Heerlijk als alles weer helemaal gedaan is. Fijne avond meiden..
Ik ben hier even niet geweest en zal de komende week ook niet veel aanwezig zijn denk ik. Mijn moeder ligt in het ziekenhuis. Ze heeft een aantal dagen op de ic gelegen en vandaag gelukkig weer op zaal. Alleen zal het nog wel even duren voordat ze naar huis mag. Ze is zo benauwd steeds dat ze bijna stikt en geen lucht meer krijgt. Ik denk dan ook niet dat het deze maand veel gaat worden met mij. Hebben niet veel geklust en ik heb er ook niet zo veel zin in. Het is dus een maandje zonder clomid maar ook een maandje rust op het vlak van zwanger worden. Verder wens ik iedereen veel succes en tot binnenkort.