eerste ronde clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mama lucy, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, ben niet aan het temperaturen... omdat ik geen touw aan mijn cyclus vast kon knopen ben ik er nooit echt mee begonnen. het had nu misschien wel makkelijk geweest. Maar dan had ik van meerder maanden een curve lijst moeten hebben denk ik.:S

2. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@Nathje: haaij jij ook hier;) Hopelijk heb je vrijdag een mooi ei zitten meid..!!

@clomid en humeur: hier ook nog steeds een super humeur... heb me dus voor niks zorgen gemaakt dat ik wel eens in een feeks zou kunnen veranderen:p

@barbulet: welkom hier meid.. ook al zo lang bezig dus:(

@koesterhoop: bah meid.. wat vervelend.. hele dikke knuff en snap je teleurstelling heel rg goed hoor..!!

@tempen: hier ook tempen en dus ovu testen..

en volgens mij gaat clomid mij een super korte cyclus geven... ovu test is gewoon al bijna positief... ik zit pas op dag 8:$ Had net al vage steekjes en denk begin vast met testen.. dit was dus het resultaat..

3. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maybe3, dat is mooi! Houd je je temp bij dat je het straks zeker week? Of ga je dan naar t ziekenhuis? (Heb je misschien al gezegd...)

Koesterhoop, balen zeg, wanneer moet je die clomid weer slikken, meteen?

Hier nog steeds nega ovu test en zit nu op dag 19. Nog geen reden voor paniek geloof ik? Op hoeveel dagen is het officieel niet gelukt?

4. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Hoi allemaal ben ik weer...

@koesterhoop... echt shit voor je zeg! snap wel dat je teleurgesteld bent! moet je nu menstruatie afwachten en opnieuw beginnen? hopen dat het de volgende keer wel goed gaat!!

@maybe3 dat ziet er goed uit! zal een dezer dagen gebeuren denk ik zo te zien.

@saar81 ik heb geen idee wanneer het officieel nog niet gelukt zou zijn maar ik denk dat dag 19 nog geen reden toto paniek is hoor. ik had hem vorige ronde op dag 16/17 en dat was blijkbaar volkomen normaal. paar daagjes later maakt dan denk ik niet zo'n verschil.

hier vanavond weer de laatste tablet naar binnen. en dan over een paar dagen beginnen met ovulatie testen denk ik. omdat ik vorige ronde rond dag 17 mijn eisprong heb gehad is het dan waarschijnlijk dat dit regelmatig blijkt en het dus deze ronde ook rond dag 17 zal zitten? of kan hier toch nog veel verschil in zitten?

5. Barbulet

Barbulet Lid

18 aug 2011
    80
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Tesselaar: ik he book nooit temperatuur gemeten, om dezelfde reden. Er was toch geen touw aan vast te knopen en dan zou ik mezelf alleen maar gek maken. Ik ben er nu ook niet aan begonnen en vraag me soms af of ik dat wel had moeten doen. Gyn heeft er trouwens nooit wat van gezegd tegen mij.
    Jij moet trouwens veel gaan klussen dus als hij op springen staat (of ondertussen al gesprongen is ;) )

@Maybe, helaas idd al erg lang bezig, gelukkig de eerste jaren niet echt bewust, maar meer een gevoel van ‘als het komt dan komt het’. Jij hebt trouwens idd een hele snelle ovulatie!! Ik heb er vaker over gelezen, sommige meiden krijgen juist veel later een ovulatie, anderen supervroeg. Ook al verhalen gelezen dat ze ook zwanger zijn geworden met vroege ovulatie, dus duimen maar 

@koesterhoop, echt heel erg balen  ik voel met je mee. Ik wil ook graag veel hoop hebben dat het lukt deze keer, maar heb al een gevoel van ‘het zal wel weer niet’ omdat het al zo lang niet wil lukken. Iedereen zegt dat je positief moet denken, maar dat is soms zo moeilijk.

@mama lucy, over je ovulatie dag. Ik heb zelf natuurlijk geen ervaring, maar heb er veel over gelezen op verschillende for a en wat ik tegenkwam is dat veel meiden op ongeveer dezelfde dag weer een ovulatie hadden, zelfs als zee en andere dosering van clomid hadden gekregen OF op een andere dag moesten beginnen. Blijkbaar zit dat toch ergens ingeprogrameerd ofzo 

@nathje, ja je gunt dit natuurlijk helemaal niemand, maar als je er dan middenin zit, is het zeer fijn met anderen er over te kunnen praten. Ik merk namelijk dat mijn omgeving wel meeleeft, maar geen idee heeft hoe wat waar (ook logisch natuurlijk). Ik duim met je mee voor een mooi ei op vrijdag!!

@Saar81, thanks, we hopen het allemaal zo erg voor elkaar dat het allemaal snel mag lukken he! Wow 2 weken migraine, dat is ook heel heftig zeg! Hier gaat het gelukkig allemaal wat beter nu.

Het gaat hier gelukkig een stuk beter, voel me nog steeds niet top, maar veel beter dan 2 dagen geleden. Gisteren laatste tablet genomen en ik moet maandag 8okt voor een FM gaan, zo spannend! Als ik zo lees dat je ook een vroege eisprong kan hebben moet ik maar vast gaan beginnen met klussen, gaat mn man vast geen probleem vinden haha. Waar ik me dan alleen zorgen over maak: is er wel genoeg baarmoederslijmvlies aangemaakt? Aangezien je menstruatie net is afgelopen, er is niet veel tijd geweest om dat op te bouwen.

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Maybe dat gaat de goede kant al op! Hier ook :D Vandaag cd 10 en een al bijna positieve ovutest. Vanavond maar vast klussen, dr kan maar beter een voorraadje klaar liggen he ;)

Ik had vorige ronde mn eisprong op dag 17. Vorig jaar toen ik zwanger werd op dag 14. Ben benieuwd hoe het nu gaat lopen.

7. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    ik ben aan het wachten op mijn ongi dan moet ik weer op de 3de dag met clomid beginnen.

ik denkt dat ik deze maand ook ga beginnen met tempen en ovu war haal je zo'n kaart wie weet dat?

ps : dank jullie wel voor jullie steun

8. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Haaij meiden... Mag morgen even langs de fa om te checken of allesngoed gaat daarbinnen..

Blegh ken om alles gaan janken... Zielige plaatjes... Verdrietig kind...m,n zoon z,n eerste schoolfoto... Lijk wel een klein kind dat om alles jankt

9. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@ koesterhoop: jenkan opndensite van fertilityfriend een gratis account aanmaken en daar je temp invullen elke ochtend..

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Maybe fijn dat je langs mag voor een fm.
    Ik moet het met ovutesten en temperaturen doen.. Nou ja komt vast goed!

11. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    ok dank je wel voor de info

12. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Nou meiden.... Vandaag bijnde gyn geweest en me ei is al gesprongen.. Ben nog half in shock... Ze ging met echo naar me rechter eierstok en zei gelijk... Zo temsien heb je jemeisprong al gehad.. Turbo ei dan op dag 9

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Zo hee! Wel geklust hoop ik??

14. Nathje

Nathje Actief lid

18 sep 2012
    112
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow, dat is inderdaad wel vroeg, hopelijk is het dan ook al meteen gelukt! ;) Nu begin ik ook terug zenuwtjes te krijgen voor morgen :) Moet je nu nog terug op controle voor een bloedtest of moet je wachten tot je een zwangerschapstest kan doen?
    Oh wat spannend, ik duim voor je!!!

15. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Ja gelukkig wel geklust en vanavond ook nog maar voor de zekerheid... Maat geloof het pas als m,n temp ook omhoog is morgen..
    En moet nu gewoon wachten tot k ongi word of hopelojk positief test..

16. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ mamalucy: dankjewel voor je antwoord, ik zal inderdaad nog maar niet gaan stressen :).

@ Sasjuh, en was de ovutest vandaag helemaal positief?

@ koesterhoop: Fertility Friend heeft ook een hele fijne app. Ik weet niet of je een smartphone hebt? Je kunt dan ook meteen in bed je temp invullen.

@ maybe3: zooooo, dat gaat snel. Gelukkig geklust, nu dus hopen op een raakschieter :)

Ik vandaag bijna posi ovu test, tenminste dat denk ik. Ik hoop morgen op een positieve! (en dan nog maar afwachten of er ook echt een eisprong komt, want hoeveel positieve ovulatietesten heb ik het afgelopen halfjaar niet gehad...)

17. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    maybe3 ik hoop echt uit de grond van men hart dat het voor jou gelukt is

18. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@saar: duim datbie morgen positiefnis meid..!!

@koesterjhoop: wat lief meid... Ik duim ook heel hard voor jou..!!

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Maybe ben benieuwd naar je temp morgen!

20. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@sasjuh: ja ik ook want k geloof er weinig van... Had wel symptomen die k normaal rond ei heb... Maar dag 9 is wel echt super snel.. Maar ja volgens haar was alleen het geellichaam te zien op de echo

Deel Deze Pagina