@mama lucy: hihi, maar negatief wil natuurlijk verder nog niks zeggen nu. Ik hoop wel dat je snel duidelijkheid hebt. @miss me: ik zit vandaag op cd 14. Bij de twee maanden die ik al met clomid heb gehad heb ik beide keren mijn eitje(s) voelen springen en dat gevoel heb ik nu nog niet gehad. Misschien dat jij dat ook wel gaat krijgen deze maand, dan heb je de echo's niet nodig.
Vandaag ongesteld geworden. Dus zondag weer met clomid starten. Toch wel fijn om te weten dat mijn eisprong vermoedens klopte, en ik dus niet aan de primolut hoef. En nu weer met goede moed de volgende ronde in!
Hallo dames, @ Mama lucy, ''fijn'' dat je ongesteld bent geworden. Is altijd erg dubbel. Aan de ene kant betekent het dat je niet zwanger bent, maar aan de andere kant betekend het dat je wel weer verder kunt! @ Molly, hoe is het bij jou? Eisprong al gehad? Hier gaat het eigenlijk gewoon kl*te. Voel me hartstikke k*t. Sorry dat ik het zo uitdruk. Weet gewoon even niet meer wat ik met mezelf aan moet. Zwangerschap bij mijn zus loopt ten einde ( ze is nu 38 weken) ben daar zo veel mee bezig. Bij mijn ouders thuis en bij haar gaat het alleen nog maar over de zwangerschap. Vind het ook hartstikke leuk voor haar. Maar kan iedere keer wel janken als ik haar zie.. Daarbij komt dat ik zelf maar niet ongesteld wordt. Heb nu al 6 testen gedaan. Allemaal negatief! Terwijl ik deze ronde voor de eerste keer in een jaar tijd een eisprong heb gehad! Had me er dus helemaal op ingesteld om deze maand uit mezelf ongesteld te worden. Nu moet ik volgende week toch weer aan de provera.. Ik heb het eventjes helemaal gehad met alles! Sorry meiden voor mijn klaagzang!!
ik denk dat ik mij ei wel gehad heb, maar het voelde anders dan de afgelopen maanden dat ik hem gevoeld heb. Heb we wel meer last van gehad dit keer. Wat balen zeg Avda: snap dat je helemaal gek wordt van die negatieve testen elke keer en dan alleen maar verhalen om je heen over zwangerschap. Sterkte! En klagen mag altijd he, dat is één van de voordelen van dit forum
Mama Lucy, wat balen maar toch ook wel fijn. Heel veel succes de volgende ronde. Avda, snap je helemaal. Gelukkig kunnen we hier onze gevoelens delen. We weten immers allemaal hoe rot het voelt. Dikke knuffel! Molly, misschien is het wel een goed teken! Succes met wachten. Ik zit ook nog op het wachtbankje.
Heb nu zeker weten gister mijn eitje(s) gehad. Was weer het bekende gevoel. Alleen wel veel sterker, heb er wel goed last van gehad.
Hallo allemaal, ik ben vandaag met spoed naar de dokterswacht geweest. Ik kon vanmorgen na het plassen niet meer lopen van de pijn. Bij de arts aangekomen verwees hij mij door naar de gynaecoloog in het behandelde ziekenhuis. Na een half uurtje te hebben gereden kwamen we bij het andere ziekenhuis aan. De gynaecoloog deed een echo en ontdekte de pijn. Ik blijk een vergrote eierstok te hebben. Heel pijnlijk en vervelend. Nu moet ik het eerst afwachten.
@ Chantal, ik herken de pijn! Ik heb het (gelukkig) niet zo erg gehad als jou. Maar wel extreem gevoelig! Vooral bij zitten gaan en lopen! Lekker veel drinken! En helaas is de kans groot dat je nu ook wat aankomt. Ik was 6 kilo in een week bijgekomen! (..schaam..) En doe vooral lekker rustig aan! @all. Vannacht is mijn zus bevallen van een zoon! Ben dus nu een trotste peettante. Maar het is me een erg emotionele dag geweest. Wordt nu wel heel erg met mijn neus op de feiten gedrukt!! Morgen ga ik ook meteen bellen naar het zh voor een nieuwe afspraak. En niet afwachten tot eind van de week.
@chantal: o, dat klinkt pijnklijk zeg!! Sterkte ermee. Ik hoop dat het niet al te veel gevolgen voor je heeft. @Avda: gefeliciteerd! Snap dat het ook wel een lastige dag voor je geweest is, sterkte daarmee.
Avda, gefeliciteerd! Snap je natuurlijk wel. Het is moeilijk maar je gunt het een ander ook. Hoe gaat het nu met je? Hoe gaat het met de rest? Het is zo stil hier.
Ik ben de afgelopen dagen veel bij mijn zus geweest. Heerlijk genoten van mijn neefje! Ik schakel mijn verdriet even uiten probeer er alleen maar van te genieten! Ook geweldig om manlief met zo'n kleine te zien! Ik ben woensdag weer aan de provera begonnen. Geweldig spul ik haat het. Maargoed.. Eind volgende week verwacht ik dan mijn menstruatie. @ Chantal, hoe is het met jou? Nog last van je eierstokken? @ molly, einde van cyclus nadert. Vind je het spannend? @ mamalucy hoe gaat hetbij jou?
Hallo dames, Chantal: hoe gaat het nu met jou en de pijn? Sterkte!! Avda: heerlijk dat je wel kunt genieten van je neefje. Blijf dat lekker doen meid, ondanks het 'verdriet' dat jullie meedragen. En blijf vooral vertrouwen hebben! Hoest met de rest? @ hier: al even plaatsgenomen op het wachtbankje. Ik zit nu op cd 22, maar weet echt niet wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Heb weinig gevoeld, en de ovu.testen gaven telkens positief aan. Dit geeft niet echt nfijn gevoel...heb liever telkens de echo's. Verder heb ik de griep nog gehad en vd week blaasontsteking. Dus of het deze ronde wat wordt....(?!?!). We wachten het af!
@avda: ik hoop dat je er snel ongi van wordt, dan kan je tenminste weer verder. @Hier; ik wacht lekker af. Heb mijn ei later gehad dus mijn bannen klopt niet meer. Heb aankomende zaterdag mijn nod. Heb zo het gevoel dat het raak is. Dat heb ik het afgelopen jaar niet gehad. Probeer mezelf er wel op voor te bereiden dat het ook niet zo kan zijn, anders is de klap zo groot.
Hey meiden, Ik ben ook weer ff op 't forum aan het gluren Deze maand zonder clomid, maar ik denk wel een ei te hebben gehad. Had veel vruchtbaar slijm... Dit keer geen ovu test gedaan, maar wel geklust nu maar hopen en afwachten. 24 mei (op mijn NOD) hebben we een afspraak bij de gyn.. @avda, gefeliciteerd met je neefje! Geniet er lekker van ondanks dat het bij jezelf knaagt @chantal, wat verveld die pijn! Blijft je eierstok nu vergroot of trekt het nog weer weg? @molly, ik duim voor je! Hopelijk is je gevoel goed! Hier van de week iemand gehoord die na 1 ronde clomid zwanger was. het kan dus wel, maar ik kon wel janken toen ik 't hoorde..
@tesselaar: mooi dat je waarschijnlijk wel een ei gehad hebt. Zal je zien dat je nu in de maand zonder clomid gewoon zwanger wordt! @hier:gister een lastige moederdag gehad. Mijn man zijn vader is opnieuw getrouwd een paar jaar geleden en haar moeder is dus een soort oma voor hem alleen hebben ze nog niet echt een band. Nu geeft zij altijd een etentje met moederdag bij haar thuis. We zien haar dus eigenlijk alleen 1 keer per jaar met moederdag. Vorig jaar baalde ik er al van dat ik niet zwanger was, maar dacht wel: "volgend jaar heb ik ook een kind". Dat dat nu dus niet zo was vond ik al erg moeilijk. We komen daar dus aan en ik ga zitten en hoor gelijk een van de nichtjes zeggen: "ja 15 weken nu en het gaat heel goed, niet misselijk eigenlijk nergens last van". Daar had ik dus niet op gerekend. Ik vond mezelf al zielig genoeg dat het ons nog niet gelukt was een jaar later, maar ik had er niet aan gedacht dat zij wel eens zwanger zou kunnen zijn. Dus dat kwam echt hard aan.
Ah bah Molly, das niet leuk! Knuf! Nooit gedacht dat Moederdag zo confronterend kon zijn! Heb er zelf ook flink last van gehad!