eerste ronde clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mama lucy, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantal86

Chantal86 Actief lid

29 apr 2008
    375
    0
    16
    Vrouw
    IVF - Spreekt voor zich ;)
    M.eppel
    @ Tesselaar, erg mooi!!! Heb hem gelijk even op FB gezet ;)

Hier nog niets te bekennen. Normaal ben ik netjes twee weken na mijn
    eisprong ongesteld maar had het gisteren al moeten worden.
    Gisteren tesje ( in de middag ) negatief.!! Zit nu al 2,5 uur te wachten
    om zo naar 3 uur weer te mogen plassen op een stokkie..
    Erg fijn met een blaasprobleem haha

Heb wel telkens met de ontlasting last van mijn eierstok...

2. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    @tesselaar, erg Nice!

3. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @chantal86: spannend!

4. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij kwam ie ook op FB voorbij..

@ Chantal, hoe was ie na 3 uur? Spannend!

5. Miss me

Miss me Actief lid

30 okt 2012
    250
    10
    18
    NULL
    NULL
    Mooi zeg!!

Ohhh chantal...spannend! Hier wordt geduimd!;)

Hier rustig. Als ik niet ongi wordt...doe ik zaterdag ntest.
    Weet niet precies wanneer mn ei is geweest...lastig!!

Hoest met de rest???

6. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Hier erg rustig.. Zit nu op dag 7 van de provera. Dus mag nog 3 dagen slikken en dan wachten op ongi.

@ Chantal, hoe is het bij jou? Nog kunnen testen?
    @miss me, spannend voor jou zeg! Ik duim voor je meis!
    @mamalucy, hoe is het bij jou?
    fijne dag meiden!!

7. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Hoi allemaal!

sorry ben even niet online geweest. afgelopen week was een drama bij ons in de familie. donderdag telefoon gehad dat mijn zusje op intensive care was opgenomen vanwege een extreme allergische reactie op medicijnen. ze was met haar vriendje een dag naar phantasialand in duitsland. ze is vanuit daar naar het dichtsbijzonde ziekenhuis gebracht en dat is dus vanaf mijn huis dik 2 uur rijden :( het is daar even heel spannend geweest maar gelukkig is het goed afgelopen en mocht ze de volgende dag weer naar nederland. 2 dagen later is ze echter weer opgenomen en ze ligt nu nog steeds in het ziekenhuis (gelukkig wel dichtbij!) ze blijkt een abces in haar keel en amandelen te hebben. dus ze ligt nu aan een antibiotica infuus en kan niet slikken en praten. ze is er goed ziek van dus ben daar de afgelopen dagen steeds geweest. verder heeft mijn oom (als een 2e vader voor me) vorige week een erg zware hart operatie gehad. deze leek geslaagd te zijn. echter heeft hij gisteren een terugval gehad en is hij inmiddels overgebracht naar ic en word hij in een kunstmatige coma gehouden. al met al ellende dus hier. ben zelf ook niet lekker, maak me onwijs veel zorgen over iedereen en heb veel last van clomid bijwerkingen. dus het klussen is er ook bij ingeschoten. verwacht dus niet veel van deze maand. wel jammer maar mijn hoofd staat er toch niet naar.

@chantal: hoe gaat het met je? hoop dat je niet veel pijn meer hebt! en ben nu wel ontzetten nieuwschierig naar je test!?

@avda: gefeliciteerd met je neefje. probeer er lekker van te genieten! en ik snap dat het dubbel is. bij ons is er ook een babyboom in de familie en vriendenkring dus weet hoe het voelt. ben je inmiddels al ongi geworden?

@miss me: al nieuws?? en hoe gaat het met je?

@molly: jou nod komt ook steeds dichterbij! zaterdag toch? spannend ik duim voor je. ga je van te voren testen? of pas na nod?

@tesselaar: succes met wachten! hoop dat het deze ronde raak is voor jullie dan heb je dat vervolgtraject niet nodig ;) weet je al wel wat de volgende stap zou zijn? mooi gedichtje trouwens! moederdag is mij ook zwaar gevallen. niet verwacht maar was er toch wel even van uit mijn doen.

nou haha het is een heel bericht geworden! maar het is zo rustig hier ik denk ik zal eens een pagina vullen :p

8. Miss me

Miss me Actief lid

30 okt 2012
    250
    10
    18
    NULL
    NULL
    mama lucy: wat een heftige gebeurtenissen zeg! Pfff kun je zien hoe onverwachts het kan gaan he?! Logisch dat je hoofd er niet naar stond om te klussen.
    Heel heeel veeel sterkte gewenst meid met je zus en oom!!

Hier nog steeds hetzelfde. Lkkr de bijwerkingen vd clomid.
    Vanmorgen contact gehad met het zh en ik mag overgaan op spuiten als ik niet zwanger blijk te zijn en ongesteld wordt.
    Ik moet dan op de 1e dag van de cyclus bellen voor een afspraak op de 3e cyclusdag. Dan leggen ze het uit.
    Tis hier dus afwachten.

9. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @mamay Lucy: jeetje zeg! En dan ook nog twee heftige gebeurtenissen tegelijk. Heel veel sterkte!! Logisch dat je nu niet veel met zwanger worden bezig bent.

Ik ga denk ik zondag testen. Voor mijn nod doe ik so wie so niet.

@miss me: spannend zeg, natuurlijk gewoon hopen dat je zwanger bent, maar anders wel fijn dat je met iets nieuws mag beginnen.

10. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    de twijfel is toegeslagen. Gisteravond werd ik ineens toch bang dat ik wel eens niet zwanger zou kunnen zijn en dit terwijl ik deze maand voor het eerst in 2 jaar het gevoel had zwanger te zijn. Dat gevoel is nu dus een beetje weg. Echt verschrikkelijk dat wachten. Nog twee dagen en dan ga ik testen.

11. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    mama lucy, wat een heftig verhaal!! snap heel goed dat je hoofd er nu even niet naar staat. heel veel sterkte voor je zus en oom!!

Molly, ik zal voor je duimen!

Hier nog een week voor mijn NOD... die dag ook naar de gyn. Ik heb geen idee wat hij in zijn hoofd heeft voor het vervolg. maar ik denk dat ik ga vragen om verder te gaan met IUI

12. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    @ mamalucy, wat een rottige week heb jij achter de rug! Logisch dat je gedachten nu bij je oom en zus zijn! Sterkte meid!
    @ Molly, die twijfel is kl*te! Maar probeer positief te denken! Helpt altijd wel als je het mij vraagt! En morgen testen? Of toch zondag?
    @tesselaar, ik duim voor je! Ik hoop dat je het vervolgtraject niet nodig zult hebben!!
    @ Miss me, dus waarschijnlijk ook spuiten voor jou!?

Hier nog geen menstruatie te bekennen. Verwacht hem eigenlijk ook pas over 3 à 4 dagen. We shall see....

13. Miss me

Miss me Actief lid

30 okt 2012
    250
    10
    18
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Hier vanmorgen negatief getest. :(
    Maar ook geen ongesteldheid te bekennen of tekenen daarvan.
    Naja...we moeten afwachten!
    @ Avda: ja, klopt. Mocht ik ongesteld worden, dan ga ik over op spuiten. Wel spannend, maar hopelijk minder bijwerkingen...

14. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Ben gistermiddag ongi geworden, zit nu dus lekker te balen. Nu horen we dus bij de 2 % van de stellen die na 2 jaar nog niet zwanger zijn.

@miss me: hoe is het nu met je?

15. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    @ molly, gvd! Had nog zo gehoopt voor je!!
    @ miss me, balen dat de test negatief was. Ondertussen al ongie geworden? Of heb je nog eens getest?
    @ all, ik vanmiddag ongesteld geworden. Hèhè eindelijk. Nu morgen bellen voor een uitgangsecho en dan mag ik weer beginnen met spuiten! Heb er zowaar bijna zin in ;) en miss me, heb nu indd stukken minder last van de bijwerkingen!

16. Miss me

Miss me Actief lid

30 okt 2012
    250
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ha dames!!

Ach...molly...wat jammer en naar! Ksnap dat je enorm baalt!! Sterkte meiss

Avda...dus jij kunt verder..fijn meid! Wat fijn dat je nu
    minder bijwerkingen hebt. Hoevaak en hoelang moet je telkens
    spuiten??

@ hier: nog steeds niet ongi. Spannend...ma nogmaals ik weet niet wanneer ik mn eisprong
    heb gehad. Morgen denk ik nog ma eens testen. Zou leuk zijn als tzo is...een
    verjaardagscadeau voor mn man...hihi...;)

17. Miss me

Miss me Actief lid

30 okt 2012
    250
    10
    18
    NULL
    NULL
    En hoest met de rest??

18. Miss me

Miss me Actief lid

30 okt 2012
    250
    10
    18
    NULL
    NULL
    Vanmorgen wederom een negatieve test...:(.
    Ga er vanuit dat ik 1 deze dagen ongesteld wordt...en dan beginnen de zh-bezoeken weer.

19. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Jammer miss me! Altijd weer kl*te!
    Ik heb morgen weer een afspraak. Dan een uitgangsecho. Er wordt dan gekeken of alles "schoon" is binnen. Dan kan ik ook morgen beginnen met spuiten. Ik spuit iedere dag 1 keer tot aan mijn eisprong. Hoelang je spuit is dus bij iedereen verschillend.
    Hier nu ook flinke buik en rug krampen van de menstruatie. Blij als die dadelijk ook over is!

20. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Molly, Balen zeg.. je was er deze maand zo van overtuigd dat het goed zat, maar helaas.... Dikke knuf!!

Miss me, 2 x negatief :( Nu maar hopen dan dat de ongi snel komt.. dan kan je weer verder

Avda, Fijn dat je weer verder kunt!! Ga je nu alleen spuiten, of krijg je ook een IUI oid?

Hier nog 3 dagen tot mijn NOD.. Af en toe denk ik dat ik gevoelige borsten heb, maar ff later is dat ook weer weg.. heb dit vaker gehad dus zal er maar niet teveel vanuit gaan..... vrijdag naar de gyn

Deel Deze Pagina