@ tesselaar, deze ronde geen iui. Manlief heeft zeer sterk zaad. Gyn denkt dus dat dit niet nodig is. Maar ja we zullen zien.. Ik sluit niks uit! Laatste tijd droom ik juist ontzettend veel over IVF...
@ Tesselaar: Spannend hoor. Lastig als je telkens wat lijkt te voelen en dan weer niet. Maakt je ook soort van onzeker. @ Avda: Hopelijk dat het er goed uitziet morgen en dat je kunt beginnen meid!! Duim voor je! Ik hoop idd dat ik gauw ongesteld wordt zodat we weer verder kunnen.
Nou..net ongesteld geworden. Ik zal zo het zh eens bellen voor een afspraak voor donderdag...en dan beginnen met spuiten!
Miss me, het klinkt raar. Maar fijn dat je ongesteld bent geworden. dan kun je iig weer verder. Avda, super sterk zaad, das niet verkeerd . hopelijk blijft de IVF dan bij dromen, en heb je het niet nodig.. Succes morgen!
@ miss me, balen dat je ongesteld bent geworden! Maar nu kan je wel verder! Die onzekerheid is ook niks! @ tesselaar, hihi zo macho macho bedoelde ik het niet. Maar zijn wel erg blij dat we dat tenminste mee hebben..
@miss me: fijn, dan kan je nu verder @avda: gelukkig is zijn zaad van zulke goede kwaliteit. Hoef je je daar in ieder geval geen zorgen over te maken.
Vandaag op cd 4 weer mijn uitgangsecho gehad. Daar waren nog twee eiblaasjes te zien aan de rechterkant. Balen dus!! Ik mocht van de gyn wel beginnen aan clomid en daar ben ik wel heel blij mee. Hij heeft wel aangegeven dat hij me deze maand wel heel vaak wil zien, dus ik kan vrijdagochtend weer richting het ziekenhuis.
Molly....gelukkig dat je mag beginnen met de clomid. Dus vaak naar het zh...succes!!! Ik mag me morgen om 8.45u melden in het zh. Dan denk ik beginnen met spuiten. Krijg hier morgen uitleg over... Wie weet hoevaak je ong. na het zh moet voor fm met spuiten in 1 cyclus??
Fijn Molly! Kun je iig weer verder Miss me, succes vandaag! Hier regelmatig krampen in m'n buik.. Zou bijna een testje gaan hebben, maar ik kon me inhouden. Heb mezelf verplicht te wachten tot morgen
Ha meiden... Gister na het zh geweest en de echo zag er niet goed uit. Ik heb bij allebei mn eierstokken cystes zitten... Nu ben ik voor deze maand aan de pil gezet...in de hoop dat ze dan inslinken. Volgende maand moet ik weerkomen..tis afw88 hoe het er dan uitziet. Kbaal enorm nu alles stil ligt....
@miss me: dat is echt balen! Weet hoe je je voelt. Bij mij was de cyste de maand erop gelukkig weg, ik hoop bij jou ook. Mijn 2 cysten van deze maand zien er goed uit, ze zijn kleiner geworden en dat had ik echt niet verwacht. Ben dus blij dat ik gewoon met clomid mocht beginnen deze maand.
Wat balen miss me! Hopen dat je volgende maand weer verder mag maar kan me voorstellen dat je je rot voelt nu! Hier denk ik mijn ei gehad. Geen ovutesten gedaan deze maand maar cervix slijm is gestopt dus ga ervan uit dat ei dan is geweest. vandaag weer zo'n dag dat ik er zo ontzettend van baal dat het allemaal zo lang duurt! Maar dat herkennen jullie vast wel helaas
Dat herken ik helaas ook mama Lucy Duim voor je dat het je ei is geweest! Miss me, Baalen zeg! Xx Ik ben gister bij de gyn geweest. We gaan verder met IUI. Ik moet spuiten met gonal, en dan pregnyl om de eisprong op te wekken. Ik mag geen clomid meer gebruiken ivm m'n baarmoederslijm. Nu eerst nog wachten op mijn menstruatie.. Zit nu op dag 31, maar heb deze ronde geen clomid gebruikt dus m'n cyclus is weer ontregeld.
He dames.. Tesselaar: al ongesteld geworden? Spannend meid!! Mama lucy: hoe is het met jou?? Molly: gelukkig meid dat je mag beginnen met clomid. Succes!! Hier is het nieuws van de cystes wat bezonken. Ik baal nog steeds enorm dat ik nu aan de pil ben. Zo vreselijk tegenstrijdig, bah! Maar tis niet verantwoordelijk te beginnen met clomid nu. Ik hoop echt dat de cystes volgende maand weg zijn......die onzekerheid vind ik het ergste. Maar...we wachten af.
miss me ik snap goed dat het heel tegenstrijdig voelt! hoop dat de maand snel voorbij is voor je en dat je daarna verder kan! hier compleet in de war. slijm kwam weer terug en had inmiddels nieuwe ovutesten besteld en al binnen. dus afgelopen dagen getest en nu al 3 dagen achter elkaar een positieve test (denk ik) heb dit nog nooit eerder gehad! altijd lichte testen, 1 dag een knaller en dan weer licht. voor degene die ervaring hebben met ovutesten zal ik even een foto toevoegen misschien dat jullie er meer over kunnen zeggen. vanochtend de arts aan de telefoon gehad omdat ik van hem aan de bel moest trekken als mijn cyclus langer als 35 dagen zou worden. zit nu op dag 25 maar ga dus zoiezo over de 35 dagen heen of ik nu nog een eisprong krijg of niet. dus afspraak kunnen maken voor 11 juni en dan gaan we waarschijnlijk een nieuw behandelplan opstellen omdat ook hij het vermoeden heeft dat ik resistent aan het worden ben voor de clomid.1 en al onduidelijkheid dus!
Mama Lucy, Deze ovu testen zijn toch duidelijk positief!... Ik heb ook veel ovu testen gedaan, maar kon er niet echt een touw aan vast knopen. De ene keer heel licht en de andere keer zomaar donker.. Ik ben gister ongesteld geworden. toch nog sneller dan ik had gedacht. Dus morgen starten met Gonal F. Best spannend, ik heb vanmiddag de spuiten uit de apotheek vandaan gehaald.