eerste ronde clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mama lucy, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    spannend vandaag tesselaar! moet je nu iedere dag spuiten? en wanneer moet je dan op controle?

2. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    hallo meiden,,
    het is weer even geleden dat ik online ben geweest.. Zit op dit moment gewoon echt niet lekker in mijn vel. Maar ik lees dat er meerdere meiden last van hebben.
    Vandaag ook weer gewerkt, heb bijna de helem tijd gehuild. Of met moeite ze weg kunnen slikken. Weet ook niet goed waar dit allemaal vandaag komt..
    Wat deze ronde betreft, die is ook shit. Zit nu op dag 10. Gister echo gehad en al 3 eitjes van 14,9 15.7 en 16.8. Baal er weer van. Moest van de gynacoloog ook verder spuiten op de hoge dosis. Vandaag hele dag last gehad van mijn onderbuik. Vermoed dus weer mijn eierstokken en dus weer overstimulatie. Morgenvroeg moet ik weer terug. Wil graag boos worden op de gyncoloog. Maar heb er de puf niet meer voor..
    Heb het gewoon even gehad met alles.
    Meiden dikke knuffel voor jullie allemaal!
    xx

3. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @hier: vandaag fm gehad op cd 12. Er zit een ei van 25 mm, dus die zal binnenkort wel springen. Lekker aan de klus dus. Het was er wel maar 1, dat is wel jammer. Heb tot nu toe 2 maanden 2 eitjes gehad en 1 maand 3, dus het viel nu wel een beetje tegen. Moet van de gyn gaan nadenken of ik volgende maand 100 mg wil gaan slikken omdat ik nu maar 1 eitje had. Kan toeval zijn zei ze, maar kan ook dat ik meer nodig heb. Maar dan heb ik wel weer de kans dat als het te veel doet, ik meer dan 3 eitjes heb en ik die maand niet mag klussen. Iets om over na te denken dus.

4. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    hoi dames!

Avda hoe gaat het nu met je? hoe was de afspraak in het ziekenhuis? ik snap het helemaal hoor dat je het soms gewoon even gehad hebt! ik had precies hetzelfde, uiteindelijk toch boos en emotioneel de telefoon gepakt en gelukkig met goed resultaat, heb wel een afspraak gekregen. heb je wat mensen in je omgeving waar je het mee kan delen? merk bij mij dat dat altijd enorm oplucht om even alles eruit te gooien bij iemand anders als mijn man.

molly lastige keuze! maar gelukkig heb je in ieder geval 1 ei! gek toch dat het in ieder zh anders is. bij ons gaan ze echt maar voor 1 eitje. 2 kan nog dan is de keuze aan ons maar meer dan stoppen ze de behandeling voor die maand. is gelukkig bij ons nog nooit voor gekomen.

Hier eindelijk mijn ei gespot denk ik. ovulatietesten zijn sinds gisteravond weer heel licht. dus de wachtweken gaan in! wel een cylus van boven de 40 dagen. maar in ieder geval nog een kansje voordat we het vervolgtraject in gaan. zou fijn zijn als het deze keer raak mag zijn dus! maar dat is natuurlijk voor iedereen zo.

hoe gaat het met de rest van de dames? het is aardig rustig hier!

5. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Molly, dat is een mooi ei :) dus nu lekker aan de klus.. ik was gelijk gestart met clomid 100, en heb toen maar 3 rondes controles gehad. en daarna moesten we het zelf doen. dus ik wist helemaal niet hoeveel eitjes ik in iedere ronde had. Succes met nadenken over de clomid 100

Mamma Lucy, Spannend een vervolgtraject bespreking. heb je al enig idee wat je gyn nu verder voor plannen heeft? Ik ben overgegaan op Gonal F, moet mezelf iedere dag een injectie geven. ik moet zeggen, het valt me erg mee. Ben op dag 3 van de cyclus begonnen, en heb op dag 10 een FM. Bij mij taste de clomid m'n baarmoederslijmvlies aan, dat werd te dun. vandaar dat we over zijn gegaan op injecties.

Avda, gaat het al wat beter?

6. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Tesselaar fijn dat het meevalt! Ik denk dat hormonen spuiten ook onze vervolg stap gaat zijn. Doen jullie dit in combinatie met iui? Want dat zoubik zelf wel graag willen dus ga ik ook aangeven bij de arts. Hoop dat ze hierin mee willen werken. Het klussen gaat hier ook steeds minder van harte dus dan is dat probleem ook opgelost.

7. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Hallo dames,

Vanmorgen de schrik gekregen. Tijdens controle in ziekenhuis bleek dat ik ernstige overstimulatie had. Eierstokken flink vergroot en zelfs ook mijn lever. Had al de hele week buikpijn, maar had er verder niet veel over nagedacht..
    Lig nu de hele dag al op de bank met verplichte rust!
    Moet veel water drinken. En bij koorts of flinke pijnen moet ik terug naar ziekenhuis en zal ik opgenomen worden! Schrik zat er even in!

@ tesselaar, wat fijn dat het spuiten je meevalt! Me t welke dosis mag je beginnen?
    @ mama Lucy, spannende tijden weer voor jou! Nu hard duimen!
    @ Molly, snap dat je enigszins teleurgesteld bent dat je nu maar een eitje hebt, maar een ei is ook een kans!! Hou de moed erin!

8. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Trouwens mama Lucy, bij mij in het ziekenhuis wordt spuiten vaak in combinatie met iui gedaan! Dus misschien bij jou ook wel!

9. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei avda, dat is een flinke tegenvaller!! Hopelijk gaat 't met rust en veel drinken snel beter. Sterkte!

Ik spuit 75 IE gonal F en krijg folikkel metingen en moet dan pregnyl spuiten. En dan inderdaad IUI

10. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Ojeej avda! Dat is wel schrikken zeg! Rust lekker uit en hoop dat het snel beter met je gaat. Sterkte!

Tesselaar waarom zijn jullie hierna over gegaan? Want je hebt 7 maanden clomid 100 geslikt las ik in je handtekening. Op 50 reageerde je niet dan? Sorry je hebt het vast al eens verteld maar ben het even kwijt. En wanneer krijg je je fmeting? Ik duim voor je!

11. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn gelijk gestart met clomid 100, ik heb nooit geen 50 kg gebruikt. Mijn gyn wou gelijk met 100 starten omdat we wat verder weg woonden zei hij. Dan was er een grotere kans dat er goeie eitjes waren.
    We zijn nu overgestapt op spuiten omdat mijn baarmoederslijmvlies te dun werd door de clomid.
    Ik heb gelukkig een hele fijne gynaecoloog :)

a.s dinsdag moet ik voor de 1e FM, dus volgende week de 1e iui. Spannend....

12. Chantal86

Chantal86 Actief lid

29 apr 2008
    375
    0
    16
    Vrouw
    IVF - Spreekt voor zich ;)
    M.eppel
    Lieve iedereen,

het is alweer een tijdje geleden dat ik iets van me heb laten horen.
    Ook ik zat er doorheen, was weer ongesteld geworden, kort na de test.
    Hebben nu voor de 6-de x Clomid en Pregnyl. Mocht ik nu weer ongesteld
    worden dan krijgen we een gesprek. Wat hierna komt weet ik echt niet.

Kan iemand dat hier mij vertellen?

Ik moet nu tot half juni afwachten. Het klussen zit er al op.

Dikke knuffel voor jullie allemaal!

13. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    He chantal, fijn om weer iets van je horen! Ook spannend voor jou dan! Wij hebben ook half juni bespreking. Toen wij 6 maanden clomid hadden gehad hebben we ook zo'n gesprek gehad. omdat ik stabiel was op dat moment wilde onze gyn. Dat we nog 6 maanden clomid zouden proberen. Heb toen nog wel een onderzoek loting gehad maar ook daaruit is nog 6 maanden clomid gekomen.

14. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Hoi Chantal,
    Je moet ook kijken wat jij wilt! Nog een x aantal keer Clomid proberen? Of naar devolgende stap? Voor mij was dat spuiten. Weet niet of dat het ook voor jou is? Heeft je gyn het ook al eens over een Leo operatie gehad?

@tesselaar, hoe bevalt het spuiten? Geen blauwe plekken? ;)
    @mama Lucy, jij zit op het wachtbankje hè?
    @ Molly, hoe gaat ie bij jou?

Met mij gaat het gelukkig al weer stukken beter. Ook veel minder last van mijn buik. Ook het opgezette is al minder.. Ben benieuwd morgen als ik weerterug moet. Weet ook helemaal niet wat ik er morgen van moet verwachten..

15. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Gelukkig gaat het beter met je avda! Hier idd op het Wacht bankje. 11 juni afspraak en 13 juni vermoedelijke nod. Dus ben benieuwd.

16. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Avda, het spuiten bevalt mij prima. heb helemaal geen last van bijwerkingen. en heb maar 1 blauw plekje op m'n buik.

Chantal, wij zijn na de Clomid over gegaan op IUI met hormoon injecties (Gonal F). We zijn overgestapt omdat mijn baarmoederslijmvlies te dun werd.

Morgenochtend mijn 1e FM in deze ronde. Ben benieuwd hoe m'n eitjes zijn gegroeid... Spannend, van de week dus waarschijnlijk mijn eerst IUI

17. Miss me

Miss me Actief lid

30 okt 2012
    250
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hé dames,

Weer een berichtje van deze kant.
    Het is ffies geleden dat ik wat liet horen, maar had het even gehad.
    Gelukkig gaat het iets beter momenteel.
    Nu nog steeds aan de pil (nog 1,5 week). En dan hopen dat die 2 cystes weg zijn! Thoudt me wel bezig..

Ik lees dat het eigenlijk bij iedereen wel spannend is!
    Allemaal veel succes een ndikke knuffel hoor!

18. Chantal86

Chantal86 Actief lid

29 apr 2008
    375
    0
    16
    Vrouw
    IVF - Spreekt voor zich ;)
    M.eppel
    Miss me, duim voor je meid!

Zie inderdaad dat het bij sommige erg spannend is.
    Ik ook gewoon af...

Dikke knuffel

19. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    @tesselaar, hoe was je FM??
    @ Miss me, gelukkig gaat het alweer wat beter met je! Denk dat we allemaal goed weten hoe je je voelt! Zitten allemaal wel eens in de stomme mmm put!

20. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miss me, ik zal voor je duimen!! hopelijk zijn de cystes over 1.5week weg. dan is de pil niet voor niks geweest. sterkte nog met wachten..

Ik heb vanmorgen een FM gehad. zat 1 heel mooi ei, en een ff kleinere.
    Morgenochtend moet ik pregnyl spuiten. en dan donderdagochtend mijn eerste IUI. spannend allemaal.

Succes iedereen.

Deel Deze Pagina