Hey meiden, hier vanmorgen ongesteld geworden op dag 12 na de iui. Dus sneller als dat ik had verwacht... Nu een cyclus gehad van 24 dagen. Net maar weer een nieuwe afspraak gemaakt in het ziekenhuis helaas... Yaya, geen idee hoe het zit met bloedprikken. Dat hebben ze bij mij niet gedaan. Miss me, succes morgen! En mama Lucy donderdag!
Oh wat naar dat ie ongi toch gekomen is, maar we houden de moed vast voor volgende maand!! Een zal het raak zijn meid!!
@tesselaar, @#%$!! Gvd, had zo'n goed gevoel over je iui poging! En nu? Weer volgende iui poging? @yaya, ik heb er ook geen ervaring mee, zit nu al een jaar in de mmm en nog geen enkele keer een eisprong gehad :-S misschien even Googlen? @ Chantal, hopelijk brengt het spuiten je ook meer geluk! @ Miss me, hoe was je echo? Cysten weg? @mama Lucy, heb je al een FM gehad? Heb zelf geen ervaring tussen 50 en 75. Heb zelf na de 50 meteen 100 gekregen. Maar daar merkte ik qua bijwerkingen niet veel meer van. Opvliegers had ik sowieso al hevig... Ik mag morgen EINDELIJK aan de provera beginnen. Halleluja
Aaah balen tesselaar! Ik had ook echt goede hoop voor je!! Yaya ik kan je ook niet helpen met je vraag. Krijg je vandaag ook meteen de uitslag? Hoop op goed nieuws! Miss me hoe was de echo? Avda fijn dat je verder kan! Hoe gaat jullie behandeling eruit zien deze maand? Hier morgen fm. Ben heel benieuwd! Gelukkig heeft manlief de middag vrij en kan hij mee.
@ mama lucy, ik moet deze ronde gewoon weer spuiten. Alleen nu een lagere dosis en vaker terug voor een fm. Succes met je echo!
Ha meiden, Tesselaar: ach wat naar zeg! Bah!!! Op naar de volgende ronde maar weer. Yaya...geen idee! Chantal: hopelijk lukt het met het spuiten meid!! Mama lucy: succes morgen!!! Avda: eindelijk dat je mag beginnen meid! Hier vanmorgen een echo gehad! En gelukkig waren beide cystes weg! Oh..wat een dankbaarheid. Vanmorgen in het zh meteen begonnen met spuiten. Nu moetik volgende week woensdag (cd 10) weerkomen. Ben benieuwd! Ik hoop echt dat binnenkort er iemand is die kan melden dat ze zwanger is!
wat een goed nieuw miss me!! @tesselaar: balen meid! @mama lucy: succes! Het wordt inderdaad wel eens tijd. Ik zit nog bij een ander clubje met iets van 6 meiden in de mmm en daarvan zijn er inmiddels 5 zwanger. Alleen ik en één andere nog niet. Maar hier schiet het echt niet op.
Joeeehoee Miss me! Gelukkig de cystes weg! we lopen mooi gelijk. Ik heb volgende week donderdag (cd10) een FM. Mama Lucy succes vanmiddag! Ik zat er van de week echt ff doorheen. Gaat nu gelukkig weer ff beter. Ik heb een dag kunnen ruilen op 't werk, dus ben er ff lekker een daggje naar onze chalet. Thanx voor alle lieve woorden! Xxx
Moed Kijk naar voren kijk niet om,vecht, wees sterk je weet waarom! Het leven is niet zonder zorgen, het leven is niet zonder pijn maar denk dan aan morgen, dat die dag wel heel mooi zou kunnen zijn. Nooit de moed opgeven, ook al is het soms zwaar, de kracht om verder te leven, zeker met en voor elkaar! Waarom zijn er zoveel vragen, waarom is er zoveel pijn. Waarom zijn er zoveel dingen, die niet te begrijpen zijn. Soms is er zoveel wat we voelen maar zo weinig wat we kunnen zeggen. In deze donkere dagen vol pijn en verdriet. Wil ik je even zeggen, ik vergeet je niet... #Gevonden op internet.
Miss me fijn dat de cystes weg waren! Gelukkig goed nieuws! hier gisteren echo gehad. Was nog vroeg (dag11) maar tot nu toe zag het er goed uit. Baarmoeder slijmvlies was al mooi zeiden ze. 6mm. Geen idee hoe dik dat uiteindelijk moet zijn. Weten jullie dat? Rechts een eitje van 12mm en tot onze grote verassing links ook 1 van zelfs 14mm! Nu zondag terug komen om te kijken of ze mooi doorgroeien en of het er uiteindelijk dus 1 of 2 zullen worden. Voor het eitje links had ze goede hoop. Rechts was nog een twijfel gevalletje. Dus hopen nu op 2(dubbele kans ) Maar 1 zou ook prima zijn!
@ chantal Mooie tekst meid!! heb die zelf bedacht? @miss me!!! thanks god dat de cyste weg zijn!!! schone lei voor jouw met veel nieuwe kansen!!! @tesselaar, geniet lekker vanje rust en laat je niet gek maken!!! binnenkort ben je de gelukkigste mama ter wereld!!! Hou dat in je gedachten!!! @mama Lucy,,, mooi nieuws dat er twee eitjes groeien!!!, dat is een heel goed teken!!! Volgens mij moet het baarmoederslijmvlies 10 mm zijn Bij mij gaat het goed!! I heb gister de uitslag van de bloedtest gehad, en ja hoor ik heb overduidelijk een eisprong gehad aldus de gyn, wel later dan verwacht. Hij zei op dag 16/17 heb je hem gehad en dat klopt als een bus want op dag 16/17 had ik enorme buikpijn dat was dus me eitje!!!! Yeah nu wachten op me NOD en kan ik gaan testen, hopelijk blijft die ongi weggggg!!!!
Hai!! Chantal: idd mooie tekst!! Lucy: dat is mooi nieuws meid! Nu afwachten hoe het zondag ervoor staat. Succes meid!! En idd moet volgens mij het bms 10 mm zijn, dan kan het eitje zich goed innestelen. Yaya: Oh...spannend, spannend!!! Goed nieuws zeg! Hopelijk mag het zo wezen. Hier gaat het zn gangetje. Het spuiten valt me mee.. hoop dat het goed mag aanslaan. We zullen het woensdag zien!
Weer even een korte update Bms was mooi dik. Allebei de eitjes goed gegroeid. Links nu 23mm rechts 14. De grootste zal zoiezo wel gaan springen. De andere is nog een twijfel gevalletje. Di weer terug. Hoe gaat het met jullie?
@ mama Lucy, mooie grote eitjes zeg!! Denken ze niet dat het eitje links al gaat springen? Hoe bevallen de fm's je? @ Miss me, fijn dat het spuiten je meevalt! @ yaya, wanneer is je NOD? @ all, ik zit nu op dag 4 van de provera. Duurt me weer veel te lang! Hoop dat de menstruatie aan het eind van de kuur ook niet lang op zich laat wachten....
Mama Lucy, hoe was het vandaag? Eitje al gesprongen? Miss me, succes morgen! Hopelijk mooie eitjes! Avda, ondertussen al ongi geworden? Hoop anders voor je dat het snel doorzet. Hier donderdag een FM, hoop zo dat ik gelijk pregnyl kan zetten. En dan zaterdag iui... Zondag en maandag word het namelijk heel lastig inplannen 😳
Vandaag goed nieuws gehad weer! 2 eitjes gesprongen! Dus de wachtweken zijn ingegaan, nu al spannend! Volgende week nog wel laten prikken op progesteron. Maar ze verwachten dat dit wel goed zit. Hoe gaat het met jullie?? Miss me succes morgen en ik duim voor je tesselaar dat je donderdag ook goed nieuws krijgt
Hier een meelezer... Tesselaar: Ik hoop voor je dat er donderdag 1 of 2 mooie eitjes te zien zijn meid @mamalucy: duim duim duim dat je over 2 weken een mooie test in handen hebt..!!!