eerste ronde clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mama lucy, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik vind het om eerlijk te zijn ook wel heel vroeg.. Maar ze weten vast waar ze over praten dus het zal wel kloppen! Hoe dan ook spannend :)

2. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zow, dat is snel! op dag 9
    Nu hopen dat er een bevruchting plaats gaat vinden :)

@koesterhoop, al ongi geworden? Spannend hoop voor jou op meer geluk in de 2e ronde!!

Ik had het gevoel dat ik gister m'n eisprong had. heb hem nog nooit kunnen voelen, maar had echt duidelijk krampen..dus geklust;).. En de gyn zei dinsdag ook al dat ie op springen stond :)
    Nu afwachten....

3. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Maybe en? Wat heeft je temp gedaan? Ik zou zelf toch nog even doorgaan met ovutesten en klussen denk ik..
    Mag je geen bloedprikken een week na de eisprong op progesteron?

4. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@sasjuh: temp was niet omhoog maar dat kan 24 uur duren dus uiterlijk morgen ochtend moet k dan echt de stijging waarnemen. Maar ovu testen zijn nognsteeds donker.. Word hier moedeloos van.. En mag volgendencyclys wel bloedprikken.. Deze doetnzenhet nog niet

5. Nathje

Nathje Actief lid

18 sep 2012
    112
    0
    16
    NULL
    NULL
    Maybe, ik hoop echt dat je temp morgen omhoog is!

Vandaag opnieuw op controle geweest en mijn follikels zijn niet meer gegroeid dus het zal niks meer zijn voor deze maand. Het ellendige is nu dat lange wachten tot mijn nod. Als het aan mij lag dan was het al meteen voor morgen pfff.
    Volgende maand dus 150mg, als dat niet aanslaat, de keer daarna 200mg maar als dat dan alsnog niet aanslaat is het afgelopen bij haar, dan moet ik naar een fertiliteitscentrum en worden het spuitjes.
    Maar laten we hopen dat het volgende maand wel lukt...en ach ja, dan klussen we deze maand gewoon maar voor het plezier he, oefening baart kunst ;)

Nogmaals aan iedereen, ik hoop echt zo hard dat het voor jullie wel lukt deze maand!!!

6. tesselaar

tesselaar Actief lid

6 jul 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nadhje, Balen dat de follikes niet zijn gegroeid! Hopelijk heb je op de 150 meer resultaat.
    En idd oefening baart kunst :p

Succes allemaal

7. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@nathje: bah meid wat een klote nieuws... En dan duurt wachten op je ongi idd heeeeeeel lang... Duim dat 150 wel aanslaat

8. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Nathje heb je nu geen provera oid meegekregen dan om deze cyclus af te breken? Anders kun je idd wel heel lang wachten..
    En op dag 16 is het al afgelopen? Bij mij gingen ze vorig jaar tot dag 25 geloof ik, mochten ze dan nog niet gegroeid zijn werd het als mislukt beschouwd.

9. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nath, balen zeg, zucht.... Dat wachten nu is helemaal ellendig, kunnen ze daar inderdaad niet ff bij helpen?

maybe3, laat ons weten moregn wat die temp doet!

Hier: vanochtend om 11 uur moest ik naar de wc, wilde testen, zag dat de testen op waren, plas opgehouden, testen gekocht (veel te duur, want hier bij apotheek geen goedkope versie), thuis getest en.... negatief. Vandaag is dag 21. Geduld, geduld....

Hoe doen jullie dat met klussen? Wij zijn deze cyclus op dag 11 begonnen met om de dag klussen, ben nu wel een beetje klusmoe ;). Doen jullie het ook om de dag of alleen als je een positieve ovutest hebt?

10. Nathje

Nathje Actief lid

18 sep 2012
    112
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Sasjuh, ik heb al eens ooit iets moeten nemen om mijn cyclus af te breken maar daar reageerde ik ook helemaal niet goed op dus misschien dat ze het daarom niet doet?
    Ik had daar zoveel bijwerkingen van dat het meer slecht doet dan goed :( Ik weet het niet, hopelijk is mijn cyclus nu wel korter als anders.
    En ik weet eigenlijk niet waarom niet nog een controle. Misschien omdat ze totaal niet meer gegroeid zijn sinds maandag, Het lag volledig stil.
    Ik heb er ook niet naar gevraagd, is allemaal nieuw voor me.
    Hoe ging dat toen met jou? Lagen ze ook stil of groeiden ze geleidelijk toch een beetje?
    In elk geval ga ik toch klussen deze maand in de hoop dat ze toch nog groeien, ik ben hardnekkig en positief ingesteld ;)

@Saar, hopelijk test je snel positief meid! :)

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Nathje bij mij sloeg de Clomid 50 meteen goed aan dus geen ervaring daarmee..

Mijn ovutesten blijven dus al dgn lang hetzelfde.. Wel een donkere streep maar niet zo donker als de controlestreep. Heb echt al 5 precies dezelfde testen :(

12. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    sasjuh, op welke cyclusdag zit je nu?

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    12.. Dus nog geen reden tot paniek haha maar ik vind het zo raar, steeds dezelfde testen..

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Maybe en? Is je temp omhoog?? Ik hoop het zo voor je.

15. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Mijn ovutest is trouwens zo goed als positief, joehoe!

16. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@sasjuh: jeeej duim voor jendeze ronde meid..

Hier helaas temp niet omhoog... En ovuntesten nouwelijks een 2e streepje.. Dus denk ei voorbij.. Geen tempstijging dus geen progesteron aanmaak... Dusneinde verhaal... Zie het nu echt somber in

17. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hey wat balen zeg. Toch heb ik t gevoel dat er met de echo iets niet helemaal goed gezien is. Mijn gevoel zegt dat ik door zou gaan met ovutesten, tempen en klussen natuurlijk.
    En anders vragen of je progesteron mag prikken deze week? Dan is duidelijk te zien of je wel of geen (goede) eisprong gehad hebt.

18. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@sasjuh: ik klus sowieso door.. maar had zo gehoopt nu eindelijk een beetje zicht in m,n cyclus te krijgen en nu is het nog erger als normaal..

19. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    volgens mij is die clomid goed maar moet je gwn weer geluk hebben!!

20. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Wat bedoel je Koesterhoop?

Deel Deze Pagina