Blegh ik ben ongesteld geworden op naar ronde 12! Vanavond ga ik even uitgebreid reageren op jullie allemaal, zit nu op telefoon dus minder handig.
Dikke knuffel mama lucy! Zo niet leuk! Hier verder rustig. Zondag is mijn NOD. Soms heb ik wat gevoelige tepels en in de onderrug.. Maarja...wil dat wat zeggen??
Mama Lucy, Dikke knuffel!!! Avda, wat een mooi dik BMS, maar jammer van al die kleine eitjes!. duim voor je dat de eierstokken niet te veel groeien! Molly, hier dezelfde taferelen... 1 wk na de IUI een lichte bloeding, en nu regelmatig af en toe licht bloedverlies. dat heb ik anders nooit... whaa dan toch een innestlingsbloeding?? Ooooow wat kun je jezelf dan gek maken ik heb zondag/maandag mijn NOD, maar voel nu nog niets bijzonders buiten de lichte bloedingen om dan... Ik heb trouwens nooit gerookt.
@tesselaar: (ik zeg niks maar ik had deze ronde ook paar dagen na ei wat licht bloedverlies en heb dat anders nooit)
@tesselaar: spannend zeg! Zeker aangezien Logan dit ook had vorige maand. Ik hoop dat het bij ons allebei goed nieuws is.
Vandaag 1 dag over tijd. Ook nog afwachten....we willen niet te vroeg testen. Heb bij vlagen erge rugpijn..., of dat nou een goed of slecht teken is. We wachten het af...
Hallo dames, Hoe gaat het ermee bij jullie? Miss me, balen dat je ongesteld bent geworden! Wanneer mag je weer starten? Molly, hoe gaat ie bij jou? Al getest? Hier gaat alles wel goed. Afgelopen week flinke dip gehad. Door de hormonen ben ik ook weer een paar kilo bijgekomen. Ook niet bevorderlijk voor mijn humeur maar goed. Morgen weer terug naar de dokter om vervolg te bespreken. Erg benieuwd wat ze voor me in petto hebben. Wil zelf gaan vragen voor IVF of de LEO. Steeds de overstimulatie schiet ook niet op...
Hey meiden, Ik ben al ff niet op het forum geweest... Maar afgelopen vrijdag 3 dagen voor mijn NOD ongesteld geworden. Al jaren heb ik mijn hobby (paardrijden) op een laag pitje gezet omdat we graag zwanger willen worden. Maar ik begin het nu heel erg te missen. Dus ben ik nu weer wat aan het rondkijken naar een eigen paard. Deze ronde ben ik ook ff niet gestart met het spuiten van de Gonal F. Ik wacht even af hoelang het duurt voordat ik weer ongi word. en dan gaan we weer verder. Maar voor nu ff een adempauze. Miss Me en Molly, balen zeg. Avda, Succes vandaag!!
@tesselaar: balen zeg! Snap dat je even rust wilt. Daar zit ik soms ook wel eens over na te denken. @hier: eerste rood is gespot