Marriedgirl bij ieder ziekenhuis is het anders maar bij ons is het zo dat ik moet bellen als mijn cyclus langer is dan 35 dagen. Heb je deze ronde nog echo's of een bloedtest gehad? Of heb je ovulatietesten gedaan? Want het kan zo zijn dat je een latere of geen eisprong hebt gehad. Al hoop ik natuurlijk voor je dat je gewoon zwanger bent!
Deze ronde zijn er geen echo's of bloedtest gedaan, alleen de eerste (vorige) ronde. Ik heb toen een prima eisprong gehad en werd op dag 34 ongesteld. Ik heb voor 6 maanden een recept gekregen, mochten er tussendoor problemen zijn of ik ben aan het eind van de rit nog niet zwanger, dan pas moest ik contact opnemen. Nu dus ronde 2 zonder controle, en als ik het met de vorige ronde Clomid vergelijk had ik gisteren NOD. Maar geen enkel teken dus.
Ik zou nog een paar dagen afwachten en anders eens bellen naar het ziekenhuis. Bij mij ging het ook prima voor 6/7 maanden en toen kreeg ik een langere cyclus. Dus overgegaan op clomid 75mg.
Ja het is nu weekend, dus ik ga sowieso nog even wachten. Maar je leest allerlei dingen over cystes en dat 50 mg inderdaad ineens niet meer aan kan slaan. Maar ik heb dus wel vanalles gevoeld, ook in de week van de eisprong. Vrijen deed bijv even een paar dagen pijn, ik had de juiste afscheiding etc. Alleen is de zeurende buikpijn gebleven na de eisprong. Het zou dus kunnen dat ie later is geweest, maar hoe zit het nou met de luteale fase bij clomid gebruik? Ik lees dat de dagen tussen eisprong en menstruatie soms ook wat meer kunnen oplopen, bijv 16 ipv 14 dagen na eisprong ongesteld?
@ Margriet girl, ik heb daar geen ervaring mee. Ik zou gewoon morgen nog een testje doen en anders naar ziekenhuis bellen voor een bloedtest. @ mama Lucy, wat fijn dat de hsg meeviel!! Op naar de drie maanden extra vruchtbaarheid @ Chantal, balen van je ongesteldheid!! Al begonnen aan de nieuwe ronde? @ Miss me, hoe is tie bij jou? Zie op je banner 6 dagen overtijd ?!? Ik ben donderdag weer begonnen met spuiten. Nu de laagste dosis. Woensdag eerste FM. We wachten maar weer af. Maar omdat het pas dag 9 dan is verwacht ik er niet veel van..
He meiden... Is ff geleden... Hoest met jullie?? Hier moet et nog bezinken....want ik ben zwanger! 3 dagen.op rij positieve test waaronder 2 digitale van clearblue. Het moet allemaal nog landen...
jeetje miss me, wat goed zeg!! Gefeliciteerd. ik ben een tijdje niet geweest, heb wat afstand genomen en ben ook op vakantie geweest. Vandaag weer ongi geworden en morgen naar de gyn om de vervolgbehandeling te bespreken. Ik heb nu 6 maanden clomid gehad, dus we gaan iets anders proberen. Ik hoop op iui met daarbij hormonen spuiten, maar we zullen zien wat hij zegt.
Ik ga ook even een tijdje afstand nemen van het forum. Proberen om zo wat meer rust te creëren. Heb nogal een zware week gehad en zie het allemaal niet meer zo zitten wat betreft het zwanger worden. Slik nog wel de 2 maanden clomid maar heb met manlief afgesproken om het verder te laten voor wat het is. Geen forum geen ovulatietestjes niet verplicht klussen maar het even op zijn beloop laten en dan zien we in oktober wel weer verder als het behandelplan van start gaat. Iedereen heel veel succes!
Miss me, gefeliciteerd!!! Mama Lucy, succes de komende maanden. Snap dat je wat afstand wil nemen. Ik hoop dat het voor jou ook snel raak is. Knuffel! Spannend weer bij sommige dames. Wij zijn weer bezig met ronde 3 van hormonen spuiten. Vrijdag hebben wij een gesprek bij de gynaecoloog, hoe nu verder?! Hoop dat we snel allemaal van die roze wolk kunnen genieten... ♡
@hier: net terug van de gyn en deze maand iui met clomid en pregnil om mijn ei te laten springen. Spannend dus.
Miss Me, GEFELICITEERD!!! Fijne zwangerschap! Geeft ons weer hoop... Het kan Ik ben van 't weekend weer ongi geworden na een 2e (lange) maand zonder medicatie. Het bevalt me even prima om niet teveel op 't forinten zitten, en geen zkh bezoeken en verplichtingen. Ik heb ondertussen net een nieuw paard, en ben me heerlijk op mij. Hobby aan het richten. Over een paar maanden wil ik weer verder gaan met mijn 3e IUI. Maar hopelijk is dat niet nodig Heel veel succes iedereen! Ik heb trouwens vorig jaar ook een HSG gehad, en dat viel bij mij heel erg mee. Ik had het erger verwacht.
Hi meiden.... Bedankt voor alle felicitaties. We hopen en bidden dat het allemaal goed mag blijven gaan. Is wel spannend allemaal en zo onwerkelijk!! Ik gun het jullie allemaal zo!! Ik heb makkelijk praten nu...ma weet dat de kans groot is dat het kan!! Ik duim en hoop echt voor jullie allemaal!! Knuffel!
Molly, je bent niet de enige! Ik mag ook met IUI beginnen! Wel in combinatie met de Puregon en Pregnyl. Zowel ik als mijn vriend zijn hier erg blij mee. Succes Mol, je zou het wel net zo spannend vinden als ik. Miss Me, al wat bijgekomen van de schrik? Gaat alles nog goed? Vast wel. Hoe gaat het met de rest?
@chantal: wat goed!! en dan heb ik gelijk een lotgenoot. Ik vind het ook wel erg spannend ja. Ook dat ik dan straks die vloeistof moet mengen en dan mezelf spuiten. Maar we zijn ook erg blij dat we verder mochten. Op welke cd zit jij?
Mol, ik zit op dag 11 vandaag. Morgen krijg ik weer een echo. Gisteren was er 1 goed groeiend eitje te zien, deze was 1.2 dus nog iets te klein. Ik hoop dat er morgen een grote zit en ik snel de Pregnyl mag zetten voor de eisprong. En dan natuurlijk de afspraak voor de IUI. En hoever ben jij nu Mol?