eerste ronde clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mama lucy, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    vandaag (cd 9) 1 eitje van 16 mm. Donderdag weer een fm en dan kans dat ik 's avonds de pregnyl mag zetten en zaterdag de iui is. Nog even afwachten hoe het doorgroeit.

2. Chantal86

Chantal86 Actief lid

29 apr 2008
    375
    0
    16
    Vrouw
    IVF - Spreekt voor zich ;)
    M.eppel
    Ik had vrijdag een eitje van 12, zondag van 11 en vandaag van 10.
    Gaat helaas niet helemaal goed. Moet nu de Puregon omhoog gooien.
    Donderdag weer heen... Spannend Mol! :)

En hoe gaat het met de rest?

3. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @chantal: balen zeg dat het niet gelijk goed aanslaat. Ik hoop dat je snel de juiste dosering voor jezelf vindt.

Verder is het hier een beetje stil. Hoe is het inderdaad met de rest?

4. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    links een ei van 16 mm en rechts een ei van 20 mm. Vanavond in het ziekenhuis de pregnyl zetten (dan leer ik het gelijk en kan ik het de volgende keer zelf doen) en dan zaterdag de iui. Ik dacht van te voren, ach doe ik even. Maar ik vind het nu toch wel spannend worden.

@chantal: hoe was het vandaag bij jou bij de gyn?

5. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    @ molly, wauw, mooie eitjes zeg! Succes vanavond met de pregnyl. En zaterdag met de iui! Spannend!
    @ Chantal, hoe is tie bij jou?

Ik ben vandaag terug gekomen van een mini vakantie met manlief in Parijs! Heerlijk! Vanmiddag ook weer fm gehad. Wordt er helemaal gek van! BMS was weer dunner. Dat gaat maar op en neer.. En nog geen eitjes boven de 7! Vorige keer had ik met deze dosis een voetbalelftal aan eitjes en nu NIKS! Zaterdag moet ik weer terug en zelfde dosis spuiten. We wachten maar weer eens af.....

6. Miss me

Miss me Actief lid

30 okt 2012
    250
    10
    18
    NULL
    NULL
    Spannend molly! Heel veel succes!
    Chantal...hoe gaat tdaar??
    Avda.. vervelend he dat je er geen touw aan vast kunt knopen..pff. sterkte meid.

Wij hebben 9 sept onze eerste echo. Hopelijk ist dan allemaal goed!

7. Chantal86

Chantal86 Actief lid

29 apr 2008
    375
    0
    16
    Vrouw
    M.eppel
    Avda, wat vervelend weer! Wat spuit je ook alweer? Duim voor je!
    Was het leuk in Parijs? De stad van de liefde toch? Wil ook nog eens heen.

Mol, spannende tijden voor jou dus!! Nu hopen dat het in 1x raak is!

MissMe, SPANNEND!!! Misschien worden het er wel 3 hihi :p

Ik had vandaag 2 goede eitjes, in beide eierstokken 1!
    Van 14 en van 12mm gemiddeld... Normaal heb ik er maar 1!
    Zaterdag weer, als goed is dan die avond Pregnyl en dan maandag de eerste IUI!

Mol, we gaan samen op... Leuk, spannend, fijn en vooral ik ben er nieuwsgierig!

Fijn weekend alvast allemaal...

* GroupHug *

8. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    @ Chantal, Parijs was super! Moet je ook echt heen als je de kans krijgt! Hoe was je FM vandaag? Mag je de pregnyl zetten?
    @ Molly, succes vandaag met de iui. Hoe was het spuiten zetten bevallen?

Ik heb vanmorgen weer een FM gehad. Zt nu op dag 19. Nog steeds niks te zien! Alleen heel veel kleintjes. Allemaal onder de 7. Wordt er helemaal gek van. Bms schommelt ook als een jojo. Heb moeten smeken om te cyclus niet af te breken. Mag nu doorgaan tot dinsdag. Is dan nog niks dan wel stoppen. Mocht ook niet ophogen. Spuit nu 75. Maar heb het net met manlief erover gehad. Denk dat ik stiekem wel ophoog. Gewoon een klein beetje. Van 75 naar 87,5. Wordt er gek van......

9. Chantal86

Chantal86 Actief lid

29 apr 2008
    375
    0
    16
    Vrouw
    M.eppel
    He Avda, ik heb ook stiekem verhoogd met 1 streepje. Duurde mij ook te lang.
    Het had baat! Vandaag 1 groot ei!! Vanavond de Pregnyl zetten en maandag
    mijn eerste IUI.

Hoop voor je dat het helpt, succes!

En, en en ?? MOL.?

10. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    van de spuit heb ik donderdagavond geen last gehad.

vandaag de iui gehad en alles is goed gegaan. Ik voelde er eigenlijk niks van. Ik was wel blij dat het op zaterdag was, nu kon ik alles rustig aan doen en niet stressen omdat ik weer naar mijn werk moet. Nu op het wachtbankje.

@chantal: spannend zeg, veel succes!!

11. Chantal86

Chantal86 Actief lid

29 apr 2008
    375
    0
    16
    Vrouw
    M.eppel
    Ik heb het ook gehad. Voelde het wel en het was niet fijn maar
    het was gelukkig niet pijnlijk. Ik moet 14 dagen wachten met testen.

Spannend....!!!! :)

12. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Spannend he!! Vervelend dat je het voelde, ik voelde er helemaal niks van. Gelukkig is het nu achter de rug.

13. Miss me

Miss me Actief lid

30 okt 2012
    250
    10
    18
    NULL
    NULL
    Spannend meiden!!!
    Nu ist weer afwachten. Succes!!!

Hoest met de rest??

14. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    het is hier weer lekker stil. Zijn er geen meiden die hun nod (bijna) hebben. Ik vind het wachtbankje zo lang duren deze maand en lees graag verhalen van meiden die al wel bij hun nod zijn.

15. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    @ Molly en Chantal, leuk dat jullie bijna zo gelijk lopen! Hebben jullie nog geen last van kwaaltjes of voortekenen van de menstruatie?
    @ Miss me, wanneer heb je je eerste echo? Hoe voel je je verder?

@ all, hier is het weer @#%$! Humeur is k*t. Gisteren de FM gehad. Gvd, 12 eitjes rond de 17 en 8 rond de 13! Ik snap er werkelijk niks van! Hoe kan ik op dinsdag 3 eitjes rond de 13 hebben en de rest kleiner dan 7. En dan 2 dagen later weer dikke overstimulatie! Ik had er deze keer zo'n goed gevoel over, nu vraag ik me af of het ons ooit gaat lukken.. Zijn nu bijna twee jaar bezig en hebben nog niet eens een echte kans gehad. Er groeit steeds of helemaal niks of veel te veel...
    Ik wordt nu ingepland voor een LEO en HSG. Dit kan wel pas als mijn eierstokken op normaal formaat is. Lukt dat ook niet rest me alleen nog maar IVF.
    Het is wel een geweldige afsluiting van onze vakantie... Bleeh..

16. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Hoi meiden, ik ben ook weer terug van weg geweest. Afstand nemen van het forum bleek ook niet veel te helpen.

Avda balen zeg :( Snap wel dat je hier heel moedeloos van word! Hoop dat je snel terecht kan voor de leo en hsg. Dan heb je misschien iets meer duidelijkheid.

Molly en chantal spannend!! Succes met wachten en ik hoop voor jullie allebei een mooie test binnenkort!

Miss me bijna de eerste echo? Leuk! En ontzettend spannend denk ik. Hoe voel je je?

Hier: omdat ik later met de clomid ben begonnen weet ik niet precies wanneer mijn eisprong was. Normaal gesproken cyclus van 30 dagen en zit nu op 29. Dus het begint spannend te worden! Al zal nod nu wss een paar dagen later zijn dus. Opzich een redelijk goed gevoel over deze maand maar dat verandert met het uur.
    Afwachten dus naar weer! Eind deze maand een afspraak in het ziekenhuis voor spuit instructies en een soort intake gesprek voor de iui. Wel fijn dat dit al zo snel kon zodat er geen maand verloren gaat. Mocht het nou daarvoor toch nog met de clomid lukken dan hoef ik alleen maar de afspraak af te bellen ;)

17. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @avda: wat balen zeg meid! Ik snap dat je er even helemaal door heent zit, dikke knuf. En probeer toch positief te blijven

@mama lucy: spannend voor jou weer dus. Wel fijn dat je al een afspraak hebt staan voor de iui. Ik mocht gelukkig ook gelijk door. Een maand overslaan voelt zo zonde.

@hier: ik merk wel dat ik erg emotioneel ben. Gister de film mr Poppers pinguins (of zo iets) gezien en ik ging steeds van het hard lachen naar het huilen. En ik ben ook wel erg moe, maar dat ben ik altijd al erger in de tweede helft van mijn cyclus. Aangezien het mijn eerste maand is met pregnyl kijk ik niet naar kwaaltjes. Ik heb namelijk geen idee of het van een zwangerschap of bijwerkingen van de pregnyl zal zijn.

Maar gewoon afwachten dus ( al hoewel het wachten nog nooit zo lang geduurd heeft voor mijn gevoel).

18. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Hoi allemaal!

Miss me hoe was de echo??

En hoe gaat het met de rest?

19. Miss me

Miss me Actief lid

30 okt 2012
    250
    10
    18
    NULL
    NULL
    He meiden,

Gisteren de echo gehad en er was een goed groeiend kindje te zien met een kloppend hartje. Wat een wonder zeg.

Hoest met de rest van jullie???
    Het wachten allemaal zal niet meevallen.

Dikke knuffel voor jullie!!!

20. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Super miss me! Lekker genieten!! X

Deel Deze Pagina