Mama Lucy, fijn dag je terug bent! Ook IUI, spannend. Molly, lang duurt dat wachten vindt je ook niet?.! Miss Me, fijn dat alles goed gaat. Ook spannend hoor! Adva, wat vervelend!!! Hoe was het gesprek? Hier is het wachten, wachten en nog eens wachten...
Miss me, mooi dat alles goed is. Moet vast heel bijzonder zijn om mee te maken. Chantal, inderdaad zeg, het wachten duurt echt lang. Had aan het begin van de week nog wel hoop, maar nu heb ik weer het gevoel gewoon ongi te worden. Misschien ook wel een soort van bescherming van mezelf. Ik voel me niet anders dan andere maanden, maar dat hoeft natuurlijk niks te zeggen. Wanneer ga jij testen? Ik heb gehoord dat pregnyl er voor kan zorgen dat je iets later ongi wordt, dus daar hou ik wel een beetje rekening mee.
Ik kan nooit afwachten... vanmorgen dus een ( goedkope Action ) test gedaan. Hij is wit, maar niet omo wit. Over 2 dagen maar weer, spannend...
Oeh spannend chantal!! Ik duim voor je! Niet toch een kv testje doen? Action testen blijken erom bekent te staan niet zo geschikt te zijn om vroeg mee te testen. Molly nog geen test gedaan?? Ik ben vandaag ong. Geworden dus ga me laatste clomid maand in. Morgen het zh bellen voor een afspraak.
Op advies van Mama Lucy vandaag een kv test gedaan. Weer een hele lichte tweede streep, maar wel te zien. Op de foto niet te zien. Kan mezelf natuurlijk ook gek maken... Mol, heb jij al getest? P.s. inmiddels ziet vl hem ook..!?!
O, spannend Chantal!! Ik heb nog niet gestest. Ik ben nog niet ongi, maar ik durf niet. Balen Mama Lucy.
Aaah balen chantal!!! Hoopte echt op goed nieuws van jou! Extra balen na zo'n tuurstreepje natuurlijk. Dikke knuffel! Molly hoe gaat het met jou? Mijn Duimen draaien hier! Logan het schiet al op bij jou zeg! En een meisje na je 2 jongens! Jij zal zeker wel op een hele grote wolk zitten hier gisteren begonnen met de laatste clomid kuur. Eerste mogelijkheid voor een afspraak in t zh was 10 oktober. Dus moeten nog even wachten.
@ Chantal! Gvd! Had echt gedacht op goed nieuws voor jou! Dikke knuf! @ mamalucy, jammer dat je pas 10 oktober terecht kan! Hopen dat de tijd snel voorbij gaat! @ molly, hoe gaat het bij jou? Vandaag is je nod!? Toch? Spannend meid! Ik duim voor je! Afgelopen week bij gyn weer geweest. 29 oktober wordt ik geopereerd. Klinkt stom, maar ik heb er zin in. Ben toe aan de volgende stap! Heb alleen een stomme vraag, ik weet niet of ik nu ongesteld ben geworden/ geweest. Sinds donderdagavond heb ik steeds bij het afvegen een beetje bloed verlies. Maar te weinig voor tampon of maandverband. Sinds gisteravond niks meer... Vreemd he?!
Sorry avda was jou heel even vergeten! Maar snap wel dat je ook blij bent hoor dat je verder kan. Wat houd zo'n operatie precies in? En waarom hebben ze bij jou voor een operatie gekozen? Zou het beetje bloedverlies van een eisprong kunnen komen? Of (heel hoopvol) een innesteling? Lijkt me niet dat je zo weinig als menstruatie kan rekenen.
Einde oefening, net ongi geworden. Chantal; ik had echt goede hoop voor jou!! Nu gaan we dus samen weer voor een nieuwe ronde, Ik graag me af of het mij en mijn man ooit nog gaat lukken @avda: moest je wel ongi worden? Raar dat je zo kort bloedverlies had
Balen molly! ook voor jou een dikke knuffel! Probeer hoop te houden, al is dat lastig. Ik weet er alles van. Maar ook voor ons komt er een tijd dat het meezit zullen we maar denken!
Hallo dames, hoe is het bij jullie? mama lucy, al een fm gehad? Chantal en Molly beide weer aan een nieuwe ronde begonnen? Miss me, hoe is het bij jou? bloedverlies wat ik vorige week heb gehad is helemaal weg. Weet ook niet meer wat ik ervan moet denken? Misschien volgende week maar eens een test wagen, maar zal toch niks zijn.. mama lucy, om je vraag te beantwoorden, tijdens de operatie worden stukken van mijn eierstokken weggebrand. Zo verdwijnt een stuk van mijn pco beeld. Doel hiervan is dat ze hopen dat mijn cyclus vanzelf op gang komt en in het slechte geval, beter reageert op de hormonen.... Ik ben er gewoon een beetje klaar mee met dat hele onvruchtbare gedoe. Op mijn werk wordt de ene moeder naar de andere zwanger ( werk op een kinderdagverblijf) collega's vriendinnen noem maar op! Vind het gewoon ZO ONEERLIJK. Kan er gewoon steeds slechter mee omgaan. Maarja dat hoef ik jullie niet te vertellen. We zitten allemaal in het zelfde schuitje.... dikke knuffel meiden!!
Adva, weet precies wat je bedoelt, helaas... Knuf Ik moet woensdag weer heen voor een FM, en ook ik ben er even helemaal klaar mee...!!! Pff zo vermoeiend allemaal..
Dikke knuffel avda! Ik snap precies wat je bedoelt, ik ben er ook wel een beetje klaar mee. Vandaag op cd 9 een fm gehad en ik mag woensdag al voor de iui. Dat had ik niet verwacht, wel fijn dat het zo snel gaat. Maar aan de andere kant heb ik echt het idee dat dit niet zal gaan helpen en dat ik gewoon nooit zwanger zal worden. Zo erg als ik dat nu voel heb ik nog nooit gehad.
vandaag de iui gehad en alles is goed gegaan. Het viel alleen wel een beetje tegen. De vorige keer voelde ik helemaal niks, nu had wel pijn toen ze de eendebek er in deed. Of het er aan lag dat ik een andere gyn had weet ik niet. De kwaliteit van het zaad viel ook tegen. Het waren er 17 miljoen met matige beweegbaarheid. Daar de opwerking van de iui was het wel van goede kwaliteit bij de inseminatie. Wel balen dat het slechter was dan de laatste keer, maar ze heeft al aangegeven dat het best iets eenmalig kan zijn omdat het een momentopname is. Hoe is het verder met jullie allemaal?
hoi dames hoe is het hier? ik ben inmiddels overgestapt naar een topic over iui maar blijf hier ook gezellig meekletsen hoor. zit nu op dag 20 en denk dat ik eindelijk mijn ei gevonden heb. heb van dag 16 t/m 19 positieve ovulatietesten gehad dus kon er geen wijs uit. nu vooral aftellen naar 10 oktober. dan krijgen we meer duidelijkheid over de hormonen/iui etc. als het goed is kunnen we volgende cyclus meteen beginnen dus ik ben heel benieuwd!
Hier gaat het niet zoals het moet helaas. De Puregon slaat niet aan, de eitjes groeien niet maar krimpen. Vandaag een gesprek gehad bij een ander ziekenhuis. Deze is dichterbij onze woonplaats, in onze woonplaats eigenlijk haha. Gesprek ging goed, nog een extra echo gehad waarop weer geen verbetering is te zien. Baal zo, heb het idee dat de Puregon niet mijn ding is... Mama Lucy, fijn dat je ook hier blijft kletsen. Hoe gaat het met Mol.? En met je zwangerschap Miss me? Avda, hoe gaat het nu.? Weet je al wat die bloeding was?
Hallo meiden, @ mamalucy, hoe sta je er deze ronde nog in? Wel positief? Spannend. En aftellen tot 10 oktober zeker! @ Chantal, balen dat de puregon niet aanslaat! Wel fijn dat je een gesprek in een der zh hebt gehad wat positief was. En dat ook nog zo dichtbij.. @ molly, jij weer op het wachtbankje! Spannend meis.. Nou meiden, ik ben zaterdag van de trap gevallen en heb mijn voet gobroken en rib gekneusd. Zit nu al 4 dagen op de bank. Ik mag en kan niks!! Morgen heb ik afspraak bij de gyn over de operatie. Omdat ik nu dagelijks tegen trombose moet spuiten wordt mijn leo waarschijnlijk uitgesteld. Nog meer balen....