eerste ronde clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mama lucy, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessel30

Tessel30 Actief lid

12 mei 2013
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Dames hier!Ik heb hier een tijdje geleden ook weleens meegeschreven en ben inmiddels van Clomid 50 naar Clomid 100 helaas,maar nu heb ik even een vraagje.
    Heeft 1 van jullie ook een laag progesteron en moet daar iets voor slikken/spuiten?

2. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @chantal: wat balen zeg, dat hetnu niet werkt. Ik hoop dat je snel over kan stappen naar het ziekenhuis in je woonplaats.

@avda: dat is niet fijn zeg, ik hoop dat het je Leo niet in de weg staat en dat je snel geneest.

@tessel: sorry, daar heb ik geen last van, dus ik kan je niet helpen

3. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    jeetje avda wat sh*t zeg! hoop dat je snel opknapt!

tessel ik kan helaas geen antwoord geven op je vraag. mijn progesteron waardes zijn steeds juist heel hoog geweest.

hier: vooral aftellen naar 10 oktober! hopen stiekem natuurlijk wel dat het deze ronde nog raak mag zijn zodat we het nieuwe traject niet in hoeven. maar ik reken er niet meer op. sta er tot nu toe wel heel rustig in. maar dat verandert meestal een weekje voor nod haha dus we zullen zien.

4. Chantal86

Chantal86 Actief lid

29 apr 2008
    375
    0
    16
    Vrouw
    IVF - Spreekt voor zich ;)
    M.eppel
    Ik mag morgen voor de tweede IUI.
    Ik heb voor het eerst een eitje in mijn rechter eierstok.
    En dat niet alleen.... Ik heb er ook één in mijn linker.
    Twee eitjes!
    Extra spannend....

5. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    wat goed zeg chantal. Succes!

6. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Spannend chantal!! Dubbele kans!

succes vandaag :)

Molly nog niet getest? Spannend!

7. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    nee, ik wacht (niet rustig) af.:D

8. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Haha blijft lastig he dat wachten iedere maand! ;)
    succes!

Chantal hoe is het gegaan?

En hoe gaat het met de rest?

9. Chantal86

Chantal86 Actief lid

29 apr 2008
    375
    0
    16
    Vrouw
    M.eppel
    Spannend Mol!
    Hebben de IUI gelukkig gehad.
    Het apparaat was stuk in het laboratorium maar gelukkig
    was het sperma nog goed. Ze wilde het bijna afbreken.
    Had ik eindelijk twee eitjes.... pffff

Gelukkig mag ik weer twee weken wachten.
    Erg spannend weer...

10. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    net ongi geworden:x

11. minime333

minime333 Lid

8 okt 2013
    9
    0
    0
    hallo allemaal,
    ik heb mij gisteren aangemeld op de site. Er is bij mij sinds aug. 2013 pcos geconstateerd dus ook ik mocht aan de clomid. we zitten nu op onze eerste ronde (met clomid) zaterdag mag ik een zwangerschap test gaan doen kijken of het gelukt is. stiekem zo ongeduldig als ik ben heb ik op dag 28 en 30 ook al een test gedaan en op deze is een hele dunne lijn zichtbaar. dus ik hoop zo dat hij zaterdag heel duidelijk zichtbaar is. pfff wachten duurt lang. Dit is niet ons eerste kindje ik ben al mama van een prachtige dochter van 2. Hebben jullie enig idee of clomid invloed kan hebben op een zwangerschapstest?

groetjes

12. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Was nog even spannend dus chantal! Gelukkig kon het wel doorgaan. Succes met wachten.

Molly aah nee balen zeg!!! :(

Welkom minime! Ooh spannend zeg! Zou wel super zijn meteen in de eerste ronde clomid! Heb je een foto van je test? Zover ik weet heeft clomid geen invloed. Pregnyl eventueel wel. Weet niet of je dit hebt gehad?

Hier: morgen weer naar het ziekenhuis. Krijgen we eindelijk een beetje duidelijkheid voor volgende maanden. Hoop dat iketeen komende maand met de iui mag beginnen. Maar nog meer dat we nu al zwanger zijn natuurlijk!! Was er heel relaxt onder deze maand maar sinds vandaag begint het wel een beetje te kriebelen. Verwacht er niet veel van maar zou wel perfect zijn natuurlijk!

13. Chantal86

Chantal86 Actief lid

29 apr 2008
    375
    0
    16
    Vrouw
    M.eppel
    Ahhh Mol! Hele dikke knuffel

Nog niet getest Mama Lucy? Hoop en duim met je mee.
    Morgen weet je meer, laat je het hier even weten?

Welkom Mini me, Clomid heeft naar mijn weten geen positieve test.
    Hoe ben je de eerste keer zwanger geworden als ik vragen mag?

14. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Thanks chantal! Jullie horen morgen zoiezo van me :)

nog niet getest nee, probeer zo lang mogelijk te wachten.

15. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Spannend mama lucy, ik duim voor je!

Mini me, welkom!
    Molly en Chantal, hoe is tie bij jullie?

16. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    nou vandaag naar het ziekenhuis geweest, daarna meteen naar de apotheek en het hele pakket ligt thuis al klaar. moet/mag vanaf dag 2 beginnen met spuiten van Gonal-F en vanaf dag 10 op controle komen om te kijken hoe ik hierop reageer. Wanneer er 2 follikels zijn van goede groten moet ik een injectie met pregnyl zetten om de eisprong op te wekken en de dag daarna krijgen we de inseminatie. echt heel spannend zeg!

hoop echt zo erg dat het deze ronde nog raak mag zijn!! (al heb ik hier niet veel vertrouwen in) sorry voor het ego bericht, moest het even kwijt. :(

17. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    @ mama lucy, daarom zijn wij hier er toch voor elkaar 😊
    Ik hoop ook echt dat het spuiten je bespaard mag blijven en dat het deze ronde gewon raak mag zijn!
    Maar zou dat niet het geval zijn, kan je wel meteen door naar de volgende stap. Lijkt me ook prettig om te weten of niet?

18. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    jazeker! ben heel blij dat we verder kunnen naar de volgende stap, maar even spannend is het wel! heb jij de spuiten zelf gezet? of heeft je man het voor je gedaan? de assistent had het bij ons zo druk dat ik geen spuitinstructies heb gekregen. moet het dus zelf uitvogelen door middel van de bijsluiter. (ben ik niet zo heel erg blij mee eigenlijk) de arts zei ach joh het wijst zich vanzelf kan eigenlijk niet mis gaan. maar had het toch fijn gevonden als er een keer iemand mee gekeken had. is toch allemaal nieuw.

hoe gaat het met jou? heb je veel last van je voet?

19. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Dat is niet fijn dat je geen goede spuit instructie hebt gekregen! Niet dat het allemaal heel spannend of moeilijk is, maar was wel blij met de uitleg!
    Ik heb de spuiten steeds zelf gezet. Mijn man werkt in de horeca en is dus niet ieder avond thuis. Vandaar..
    Even nog een tip, weet niet of de dokter het gezegd heeft, maar zodra je gespoten hebt, moet je de spuit enkele seconde nog laten zitten. Komt altijd nog klein beetje vloeistof na.

Met mijn voet gaat het wel. Verveel me veel 😫
    Ziet er natuurlijk ook wel heel charmant uit zo'n voetje..hihi

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,9 KB
      Weergaven:
      4
  20. minime333

minime333 Lid

8 okt 2013
    9
    0
    0
    wat een fijn warm ontvangst!
    @chantal natuurlijk mag je dat vragen. de vorige keer ben ik binnen 3 maand na het stoppen van de pil zwanger geworden. ik denk dat mijn lichaam nog in de war was van de hormonen. mijn cyclus was nog nooit goed geweest en ben vrij vroeg aan de pil gegaan. na de bevalling heb ik weer een jaar de pil geslikt maar werd er neerslachtig van en heb hem toen laten staan. dat ging een half jaar goed en sindsdien is mijn cyclus een drama. omdat ik alles wou uitsluiten aan ziektes ben ik naar de huisarts gegaan en zij heeft mij gelijk doorgestuurd. de gyn heeft pcos vasgesteld en mij direct op de clomid gezet. we hebben al 1 wondertje en hopen nu op een 2de.

Deel Deze Pagina