Pff molly dat zijn echt de moeilijke momenten he! Heb het een aantal maanden geleden ook meegemaakt dus weet hoe het voelt. Hele dikke knuffel! Weet je familie een beetje van jullie situatie? Bij ons is dat wel zo en ik kreeg daardoor wel veel begrip wat ik erg fijn vond. Onze jongens naam is ook al vrij lang bekend en is ook liam! Heel toevallig maar ontzettend balen dat je nichtje nu deze naam heeft gekozen. Ik heb vanochtend mijn eerste iui gehad. 12.5 miljoen zaadcellen het viel me alles mee heb alleen nu wel wat (soort van menstruatie achtige) krampen. 11 november mag ik bloed laten prikken. Duurt laaaaang! Jeetje dat geduld wat wij allemaal moeten hebben is me toch wat he?!
O, spannend zeg, je eerste iui gehad. Ik had de eerste twee keren geen krampen, maar de laatste keer wel. Schijnt dat je daar wel last van kan hebben. Mag jij so wie so bloedprikken om te kijken of je zwanger bent? Ik moet gewoon wachten tot ik ongi wordt en anders een zwangerschapstest doen.
Molly: de 11e krijg ik zoiezo een bloedtest. Heel fijn vind ik! Meteen duidelijkheid omdat het weekend ertussen valt kan ik zondag eventueel wel al zelf testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Die vrijdag is manlief jarig maar om dan al te testen raden ze af vanwege de pregnyl.
lijkt me ook wel fijn zo een bloedtest, maar bij ons doen ze dat niet. @hier: afgelopen zaterdag een soort van eipijn gehad, maar dat kan helemaal niet want ik heb mijn iui al een week daarvoor gehad. Toen voelde ik echter niet echt wat van mijn ei. Dus ik ben in de war en tot overmaat van ramp vanmorgen een beetje bloed bij het afvegen. Ik ben de weg een beetje kwijt.
Oeeh molly ik wil je geen valse hoop ofzo geven maar dit klinkt voor mij wel als een mogelijke innesteling! Spannend!
@hier: vandaag al ongi geworden. Mijn gevoel dat er deze maand iets niet klopt, klopt dus wel. Ik had pas maandag ongi moeten worden. De iui is dan waarschijnlijk ook nutteloos geweest, want op de verkeerde tijd.
He bah molly! Balen weer! Wel fijn dat je niet lang in onzekerheid hebt gezeten! Op naar een nieuwe ronde!
Ik las net in de krant: Wortelen zijn niet alleen goed voor de ogen, ze kunnen ook de vruchtbaarheid van mannen verbeteren. Dat concluderen onderzoekers van Harvard University. De onderzoekers bestudeerden het effect van groenten en fruit op de gezondheid van sperma en ontdekten dat wortelen het beste resultaat opleverde. Wortelen bleken het grootste effect te hebben op de 'beweeglijkheid' van de zaadcellen. Dus hoppa, alle mannen aan de wortelen 😄
Dit weekend dan maar aan de wortelen! Ik dacht dat ik ongi was geworden, maar het heeft niet doorgezet. Dus ik ben weer in de war. Gelukkig heb ik vanmiddag een afspraak bij de gyn, kijken hoe het er uit ziet.
Mol al nieuws? Die van mij lust geen wortels.... Ik ben vandaag gebeld. Ze willen toch nog een keer in mijn baarmoeder kijken, krijg binnenkort bericht. Hopelijk mogen we in december verder...
He molly, spannend hoor. Ben benieuwd!! Chantal, hoop dat je snel bericht krijg wanneer. Dat je snel weer verder kunt! Dit "niksen" is ook niks
Molly spannend zeg! Weet je al iets? Chantal ik hoop voor je dat je snel bericht kijkt. Waar gaan ze naar kijken? Hier: 1 wacht week erop zitten. Vanochtend negatieve test dus ga er vanuit dat de pregnyl nu uit me lichaam is. Word nu wel spannend hoor!
gister naar de gyn geweest en zoals ik al dacht heeft mijn ongi niet doorgezet. Daarnaast ziten er ook twee cystes in mijn linker eierstok. De gyn wilde me provera (of zo iets) geven om de ongi op gang te laten komen. Ze denkt niet dat ik zwanger ben, maar de kans op zwangerschap is niet 0. Ik vroeg toen of ik die provera echt moest. Toen zei ze dat ik ook kon afwachten en dan een maand overslaan met iui. Dat heb ik gekozen. Hoe klein de kans ook is dan ik zwanger ben, ik wil het risico niet lopen om dan mijn ongi op gang te laten brengen met tabletten. En ergens vind ik een maandje rust ook wel lekker, kunnen mijn cystes ook weg gaan(hoop ik), alleen is het vervelend dat ik niet weet waar ik aan toe ben of ik gewoon een maand ongi oversla, of ik zwanger ben, of dat ik van de week gewoon wel echt ongi word. Zo een heel verhaal en even een ego berichtje.
nee, nog niet. Omdat ik ook zo'n twijfel heb wanneer ik mijn ei gehad heb wacht ik tot dit weekend. Als ik dan nog niet ongi ben dan test ik. Maar ik kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben eigenlijk.