Sasjuh, lekker zeg, mooi op tijd Maybe3, waarom is het nu einde verhaal? Kan het nog komen? Ik zit nu op dag 22 en nog geen posi ovutest, ook hier niet meer zo positief gestemd...
Hallo allemaal! hoe gaat het met jullie allemaal? Hier inmiddels op dag 11 en vandaag begonnen met ovulatietest maar nog zo goed als niks te zien. als ik heel goed kijk in het licht een vaag streepje maar mijn man ziet het niet eens dus zal nog wel even duren denk ik zo. twijfel nu of ik wel iedere dag moet blijven testen of dat ik het over een paar dagen moet proberen? want het zal niet zo snel van helemaal niks naar positief gaan toch? en vorige ronde heb ik mijn eisprong op dag 17 gehad dus ben ook best vroeg. Hoop wel dat de clomid gewoon zijn werk doet. vind het toch wel raar zo zonder alle controle echo's enzovoort.
Aan mijn temp te zien is mn eisprong vandaag.. Zaterdagavond voor t laatst geklust dus dat is wel balen. Hopelijk zijn we vanavond laat nog op tijd.
Spannend idd clomid slikken zonder controle's. Maar als de vorige keer je ei op dag 17 is gesprongen, zou ik denk om de dag een ovulatietest doen. En goed kijken of je verandering ziet in je baarmoederhalsslijm. volgens de berekening zou ik vandaag mijn innesteling moeten hebben.. als er natuurlijk een bevruchting plaats heeft gevonden. Heb wel wat kleine steken in mijn buik. maarja misschien wil ik het wel voelen 't is en blijft nog ff afwachten. verder al iemand een positieve ovulatie test?? bij mij beleven het maar lichte streepjes op de ovulatietest... weet niet zo zeker of ik op die testen kan vertrouwen..
@Sasjuh83 dan is het nog om de dag. dus hoop voor je dat er nu nog wat zaadcellen van zaterdag leven, en dan vanavond nog wat nieuwe erbij
Tesselaar spannend nu dan! hoop voor je dat het raak is deze maand! wat zou ik kunnen merken qua baarmoederhalsslijm? weet hier niet zoveel van. sasjuh succes met klussen dan nog vanavond! is inderdaad nog om de dag dus daar zou het mee moeten kunnen lukken toch?!
Ik had gisteren wel een donkere streep maar niet echt donkerder dan de controlestreep. Heb er nog een topic over geopend. Vindt die dingen niet fijn, zo onhandig dat getuur naar die streepjes. Dus de zaadcellen van zaterdag kunnen nu nog leven??
@Sasjhu83 Zaadcellen kunnen ongeveer 2 dagen overleven in het lichaam van een vrouw. en de eicel kan na de ovulatie nog enkele uren leven. @mama Lucy, tijdens je vruchtbare dagen heb je meer slijmafscheiding. dit heeft dan de keur van eiwit, en kun je tussen je vingers uitrekken tot draden. Hierover staat veel gegeschreven op internet.
even een update van mij: hier nog steeds geen bloed dus kan nog niet met clomid beginnen ps: een vraagje? kan het zijn dat clomid je cyclus langer maakt? ik heb normaal een cyclus van niet meer dan 25 dagen nu zit ik op 27 dagen kan dit zijn door de clomid of pregnyl?
Koesterhoop waarom heb je Clomid gekregen dan als je gewoon een normale cyclus hebt? En heb je al wel een eisprong gehad? Anders ff testen?
tesselaar thanks voor de info! zal het internet ook eens even gaan afspeuren @koesterhoop. mijn cyclus duurde afgelopen maand ook 3 dagen langer als verwacht (eerste ronde clomid) en volgens onze arts is dit inderdaad een reactie op de clomid. maar heb je al een test gedaan?
Ik ben benieuwd of ik mn eisprong gehad heb.. Weet het niet zeker, temp is wel gestegen maar of t hoog genoeg is?? Ovutest gistermiddag was veeeeel lichter als die van zondag dus ben benieuwd.
@sasjuh: hoop dat je ei geweest is meid.. Ben benieuwdbwat je temp morgen doet.. @koesterhoop: clomidmkan je cyclus langer maken.. Hoelang geleden isnjempregnl spuit nu? Wow ben ik ff blijndat ik niet blindelinks op debFA heb vertrouwd.. Volgens mij vandaag m,n ei.. Baarmoedermond ver open en heel hoog.. Veel slijm en knallende koppijn.. Heb rond ei altijd koppijn.. Gelukkig hebben manlief en ik het klussen ook nog doorgezet.. Nu hopen dat m,n tmp morgen of overmorgen omhoog is..
Ik heb t gevoel dat mn ei niet is gesprongen.. Blijf van die rare donkere ovutesten houden. Vind het maar niet zo zonder fm's haha. Maybe jaaa super meid!
@sasjuh: ik juich nog niet... Pas als m,n temp morgen omhoog is.. Ik heb ook van die donkere testen maar met pcos schijn je heel vaak donkere testen te hebben.. Ik had ook 5 dagen lang zowatbposintestn.. Als morgen je temp nog hoog is denk ik dat je er wel vanuit kan gaan dat je ei geweest isnhoor meid..
Jaa spannend voor ons allebei morgenochtend. Als hij morgen weer gestegen is denk ik idd dat mn ei gisteren was. Maar heb er gewoon geen goed gevoel bij, heb t idee dat de Clomid niet meer aanslaat enz. Haal me van alles in mn hoofd!
ik heb op 24/09 mijn pregnyl spuit gehad, de gyni heeft me clomid voorgeschreven wrm weet ik niet want mijn cyclus is idd altijd kort geweest niet langer dan 25 dagen "en ik heb nu vndg nog steeds geen ongi!" iuk heb wel een eitje gehad maar volgens de gyni was die waarde pro... te laag de kans was klein dat ik zwanger zou zijn maar er was een kleine kans, en ik heb nog niet getest durf niet meer te testen haat die tegenslag van een nagatieve test in handen te hebben
Helaas.. Zit te twijfelen of ik t zh zal bellen of ik vrijdag oid langs mag komen voor een fm omdat ik t gevoel heb dat clomid 50 niets meer doet..