Ik heb t zh gebeld en mag vrijdagochtend even komen voor een fm. Na lang aandringen aan de telefoon, jee die mensen werken ook nooit mee zeg.
hier vandaag weer ovulatietestje gedaan (dag 13) niks te zien. dus ik twijfel ook een beetje of het wel goed gaat. zou ik nu al wel een licht streepje moeten hebben of is het gewoon nog veel te vroeg? ik vind het ook maar niks zonder controles in het ziekenhuis hoor. duurt allemaal zo lang! sasjuh als die mogelijkheid er is zou ik zeker even langs gaan. je krijgt er in iedergeval weer wat meer duidelijkheid door. koesterhoop heb je al een test gedaan? welke dag zou je je ei gehad moeten hebben en welke dag zit je nu?
@sasjuh: fijn dat je toch een fm krijgt meid..!! @mama lucy: bij iedereen kan de eisprong op een andere dag zijn met clomid.. Daar isnhelaas geen touw aan vast te knopen
sasjuh en maybe3, mmm, jammer dat die temp niet omhoog ging! mama lucy, geen reden voor panier, hoor! Je hebt nog zeker een week de tijd. Ik heb van de week met gyn gebeld, zei dat ik nog 1 weekje moet wachten. Zit nu op dag 26........... Ga als het niet heeft gewerkt waarschijnlijk hormonen spuiten, omdat ik zoveel migraine heb gekregen van de Clomid en de een dubbele dosis me niet zo tof lijkt. Enne, wat een getuur he, op die testen. Vandaag vond ik 'm zo donker, en dan zit je de hele tijd te kijken: is ie nou even donker of niet? Niet dus, in dit geval.
Jhier net de fa gesproken.. Hem lijkt t sterk dat m,n eisprong idd al op dag 9 was en hij denkt dat zn collega het verkeerd gezin heft..
ik heb mij spuit op 24/09 gehad pregnyl nee heb nog steeds geen test gedaan ga nog proberen te w8en tot vrijdag als het me lukt.
Koesterhoop maar je krijgt pregnyl toch als je eitje bijna op springen staat? Waarom heb jij eigenlijk Clomid voorgeschreven gekregen als je normaal een goede cyclus hebt? Maybe mag je nu ook nog voor een fm of niet? Saar hm hopelijk gebeurt er wat bij jou nu.. En ik word ook gek van dat streepjes turen. Doe t nu niet meer en wacht vrijdag wel af.
Verstandig. Ik ben te bang dat ik mijn eisprong zal missen. Maybe3, lekker dan, het is allemaal al onzeker genoeg zonder zulke vergissingen. Wat gaat er inderdaad nu gebeuren?
@ koesterhoop, nou, dan hopen we toch maar op een positief testje eind van de week, ondanks die kleine kans. (een kleine kans is ook een kans, toch?). En inderdaad, van die negatieve zwangerschapstesten wordt je ook niet vrolijker
@sasjuh en Saar: nee krijg geen fm. Moet maandag bloedprikken voor me progesteron waardes.. dus ben benieuwd... Hopelijk voor maandag toch nog een temp stijging
de vraag wrm ik pregnyl moet spuiten ondanks mijn korte cyclus is me nog al eens gevraagd: ik zou het niet weten, dat heb ik niet gevraagd aan de gyni. ik heb wel al ong 4 dagen ongi buikpijn dat komt en gaat ik durf niet te hopen heb schrik dat het weer tekens zijn die gewoon weer niets gaan zijn!!!
Nou hier was m,n temp van,orgen omlaag... Zal hij morgen dan eindelijk stijgen?? @koesterhoop: ik zal toch een test doen meid
Meiden die hun eisprong kunnen voelen even een vraag... Hier voor t eerst pijn rond hoop ik ei... Vanaf zondag erge steken maar nu trekkend gevoel echt in m,n liezen... Herkenbaar..???
Maybe ik heb dit al een ruime week maar geen eisprong te zien.. Ovutestjes worden weer lichter, zo raar. Ben bang dat de Clomid niet aangeslagen is en mn cyclus afgebroken moet worden.
@sasjuh: ja die felle steken heb k ook al binna een week.. Maar wat k net had was echt voor t eerst... Morgen mocht je voor fm toch meid??
wil gaan spuiten ipv clomid, maar kan pas over anderhalve maand bij gyn terecht dan maar hopen dat ik in die tijd een eisprong krijg, kan wel alvast een flinke voorraad testen in gaan slaan... pijn bij ovulatie heb ik geen ervaring mee. Sasjuh, ik heb dat ook zo vaak gehad: donker wordende testen en dan weer lichter, en er gebeurde maar niks.... Ben benieuwd wat ze ervan zeggen in t ziekenhuis
Ik had de dag na mijn FM een paar flinke steken in mijn buik. en de gyn had gezegd dat mijn ei op springen stond. dus dacht dat die steken mijn eisprong was.... maarja heb daarna een hele week regelmatig een steek en wat kramp in m.n buik gehad. (maar straalde niet uit naar mijn liezen). Dus weet ook niet zeker of die 1e keer echt mijn ei is geweest. Verder heb ik nergens las van, en nu nog precies een week tegaan tot mijn NOD.. heb zomaar het gevoel dat 't niet is gelukt, want heb geen last van mijn borsten oid. maar we wachten nog even af, al is dat wel heeeeeel lastig We houden hoop! @Saar, balen dat je pas over 1,5 mnd bij de Gyn terecht kunt. Ga je over ivm de migraine?
hey dames hier nog steeds geen teken van bloed "geen bloed geeft moed" zkr! ik ga morgen na mijn werk testje halen dan hou ik jullie op de hoogte