@koesterhoop: spannend..!!! Hier nog maar even doorklussen en hopen dat m,N tempmooit nog besluit omhoogte gaan
@sasjauh: veel succes bij de gyn meid..!!! Hier een #%}^$# humeur... Nog steeds geen tempmstiijging en in,iddels dag 17. Ook een heel raar kaartje vergeleken wat ik normaal heb... Dikke vette baaldag dus. Moet maandag opmprogesteron prikken... Nou dan mag dat ei wel eens op gaan schieten
Dank je! En progesteron prikken moet week na ei toch, anders kan t niet goed bepaald worden. Dus lijkt me eerlijk gezegd maandag niet echt zinvol. Ik heb ook een stom kaartje. Lijkt wel een berglandschap.
HAPPY!!! Een eitje van 20 mm in mn linker eierstok die dus dit weekend gaat springen! Baarmoederslijmvlies 9 mm, heel mooi dik dus. Vanavond, zaterdag en zondag klussen is het advies en dan 22-10 progesteron prikken. Zo blij dat ik eindelijk duidelijkheid heb! En als ik wil mag ik als ik niet zwanger ben volgende cyclus vanaf dag 10 komen voor follikelmetingen. Helemaal fijn.
Dank je! Ben zo opgelucht he.. En superblij dat ik om een afspraak heb gezeurd. We waren al gestopt met klussen, maandag was de laatste x dus vanavond onze kansen maar grijpen! Nu maar hopen dat ons kleine meisje ons die rust ook gunt Maar opsteker dus, ook zo laat in de cyclus kan er dus nog een eisprong komen!
@sasjuh: dat geeft inderdaad hoop... Ook bij mij.. Okee vaag... K lust m,n favoriete drinken niet meer... T smaakt helemaal neens naar..
hier nog steeds geen bloed!! heb het niet kunnen halen tot de winkel heb moeten overwerken het zal voor morgen zijn!! @sasjuh ik hoop voor jou dat het lukt! maak het maar lkkr gezellig dit weekend
@ tesselaar: ja, ik wil inderdaad naar het spuiten ivm die migraine! Dat je niks voelt, zegt nog niks... Geduld nog even @ maybe3: wat een geëmmer hè? Ik vind je kaartje er niet heel gek uitzien! en wat betreft de progesteron, die is toch een paar dagen voor je ei ook hoog? Dus misschien kunnen ze toch iets zinnigs zien? @ Sasjuh, jee, dat gaat lekker, veel geluk dit weekend! Ook fijn dat je voor je volgende cyclus de boel alvast goed geregeld hebt. (Maar we hopen natuurlijk altijd dat het niet meer nodig is.... ) @ koesterhoop: je houdt het goed spannend voor ons en jezelf . Ben benieuwd wat die test zal zeggen! En hier: vandaag een temperatuurdaling, die ik nog niet eerder heb gezien. Ik hoop zooooooooooooo dat dit mijn ei is!!!!! Ik werd een klein btje moedeloos nu eisprong niet kwam (dag 29 is het nu!), en ik pas over anderhalve maand naar gyn kan. Helemaal niet leuk. Nu meteen geklust en please, temp, ga omhoog!! (En blijf hoog)
Ben gister voor het eerst naar de gynecoloog geweest, omdat ik al 9 weken niet ongesteld ben. Kreeg een inwendige echo, eerst leek alles goed, maar toen zei ze opeens "oh je hebt pcod" we moeten de bloedtest nog afwachten. Wat zijn nu de behandelingen en wat staat ons te wachten.......ben hier op dit moment erg onzeker en verdrietig over
Saar ik ben benieuwd.. Maar een temp daling zie je vaak op de dag van de eisprong en dan zou je ovutest van gisteren dus eigenlijk wel positief geweest moeten zijn en dat was ie niet zie ik.. Mag je niet even voor een fm komen? Lijn balen hoor.. Maar het is geen drama. Ik heb ook PCOS en ben vorig jaar na 1 ronde met Clomid zwanger geworden. Ik denk dat jij nu eerst Provera zal krijgen om een menstruatie op te wekken en daarna aan de Clomid om een eitje te laten groeien. Meestal is dat de meest gangbare behandeling namelijk. Succes! Maybe nog geen temp stijging zie ik.. Helaas! Ik heb trouwens dus al een week ofzo steekjes aan de rechterkant.. Maar op de echo gisteren bleek dus mn eitje aan de linkerkant te zitten haha. Dus ook van die steekjes kan je weinig op aan. Gisteravond geklust, en net een donkere ovutest. Nog niet positief geloof ik. Vanmiddag nog maar 1 doen. Temp was hoog vanmorgen maar was pas om 8.30 wakker en ben er vannacht een uur uit geweest omdat mn meisje wakker was en huilde dus temp van vandaag niet helemaal betrouwbaar.
Dat klopt wel, Sasjuh, van die ovutest, maar ik was gister veel te laat met testen (test altijd om 11 uur, nu om 16 uur), dus heel misschien heb ik m gemist? Grappig, die steekjes aan de verkeerde kant. Er gebeurt inderdaad zoveel je lijf, dat dat altijd beetje gissen blijft. En die temp zal inderdaad niet zo accuraat zijn van vandaag, zo hoog is ie trouwens niet vergeleken met de rest. Wat een schommelingen heb je zeg, deze maand!!!
Nou... Hier een positieve ovu test op dezelfde dag als vorige ronde (dag 16) dus al flink geklust gisteren en vandaag. Morgen ook nog maar een keer en dan hopen dat ie echt springt en dat het raak is wij zijn er positief over in ieder geval
Fijn mama Lucy! Mijn temp kaartje is een best berglandschap ja.. Maar goed moet er 's nachts nog wel eens uit voor ons meisje dus of t tempen hier super betrouwbaar is betwijfel ik ook.
Fijn, mamalucy! Sasjuh, misschien een idee om een extra vakje te maken voor ''s nachts uit bed geweest'? Dan kun je duidelijk gaan zien of en welke invloed het heeft.
@Saar: hoop dat je temp stijgt morgen meid.. @mama Lucy: fijn dat je posi test op dezelfde dag heb. Dan heb je een beetje een idee van te voren.. @sasjuh: k duim voor dat mooie ei voor jou.. Hier nog geen nieuws.. buikpijn gelukkig al iets af aan het zakken
dames wat vinden jullie van dit deze morgen getest http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=280159&stc=1&d=1350152242