Hoi allemaal, We zijn inmiddels 13 maanden bezig om zwanger te worden helaas zonder succes ivm verhoogde schildklier waarde en pco. Nu ga ik vandaag starten met de eerste clomid kuur. Ik vind het super spannend en ben benieuwd of er hier meer dames zijn die in deze fase zitten zodat we ervaringen kunnen uitwisselen. Groetjes!
Spannend zeg!! Hopelijk blijft het bij 1 ronde! Ik ga de volgende ronde beginnen met clomid. Deze ronde duurt alleen een beetje heel erg lang. Vind 't wel spannend als ik er aan denk. T is toch soort van een deur die voor je open gaat, t is dan echt voor t echie!
Ooh spannend he! Bij mij duurde deze ronde maar 27 dagen dus die was gelukkig snel voorbij normaal zat ik ook tussen de 35 en 45 dagen en dan duurt het lang he veel succes alvast!
Alleen maar fijn! K zou eigelijk deze ronde al begonnen zijn met de clomid. Maar t kwam echt even niet uit kwa zh afspraken enz. Maar goed als we dit hadden geweten.. Succes meid, hopelijk groeien je eitjes goed!!
Nu is mijn menstruatie alweer bijna weg komt wel eens vaker voor dat het dan ineens over 2 dagen pas echt komt nu heb ik gister al 1 tabletje ingenomen. Ben dus bang dat het te vroeg is weet iemand of dat erg ua
Mijn menstruatie is nu ineens bijna weg heb ik wel vaker dat het dan 2 dagen later pas echt komt. Heb gister al 1 tabletje clomid genomen ben nu dus bang dat het te vroeg is en daardoor niet goed werkt ofzo.. Weet iemand of dat zo is? Vandaag maar even zkh bellen voor de zekerheid...
Leuk om wat ervaringen uit te wisselen! Ook ik ga deze maand voor het eerst beginnen met Clomid. Na 10 dagen Provera slikken zou mijn menstruatie ergens de komende week op gang moeten komen. Vind het best spannend allemaal, ben benieuwd wat de Clomid gaat doen. Mailey, jij bent inmiddels dan klaar met het slikken van de Clomid. Heb je er veel last van gehad? Hoe gaat het nu verder bij jou?
Hoi muurbloempje, Ik heb zaterdag mijn laatste tabletje op en ben het weekend niet zo lekker geweest maar weet niet zeker of dat met de clomid te maken had verder nergens last van morgen de echo ben heel benieuwd! Wat is bij jou de rede dat het spontaan niet wil lukken? Bij mij komt het door pcos. Ook spannend voor jou komende tijd dus hopelijk komt je menstruatie snel en kun je starten. Groetjes
Hier was destijds eerste ronde dacht ik tussen de 31-35 dagen cyclus met clomid...daarna meer dus moest ik 100mg gaan nemen. Die ronde daarna was het bingo. Alleen dat liep jammergenoeg af in een mk...en gek genoeg gelijk weer zwanger zonder ongi te zijn geworden. Soms is het dus ff zoeken naar de juiste dosis maar krijg je wel structuur in je cyclussen.
Oh dat is best nog snel gegaan ben erg benieuwd hoe het bij mij zal lopen. Geniet nog van je laatste weekjes zwangerschap. Groetjes
Hoi Mailey, Ik klets/lees ook even mee, als dat mag! Na 11 maanden proberen helaas nog geen resultaat. Vanmorgen bij de dokter geweest en 8 januari een intake bij de gynaecoloog. Daarnaast is vorig jaar pcos bij mij vastgesteld, dus dat het niet gemakkelijk ging worden wisten we al. Hopelijk biedt clomid de kans op een prachtig wonder! Ik hoop het voor je!
Hoi mrloesje6 gezellig dat je mee kletst! Spannende periode ook voor jou dus. Ik heb vandaag de eerste echo gehad niks bijzonders ze konden niet zeggen of er 1 echt zou gaan groeien dus dat is een afwachten donderdag tweede echo hopelijk weet ik dan iets meer! Nog wel appart dat De echoscopiste zei dat ze het er niet pcos achtig uit vond zien... Dat is dan wel positief denk ik.
Hoi Mailey! Dat klinkt positief: niet pcos like. Ik heb dat ook te horen gekregen maar de echo daarop was het toch weer duidelijk pcos. Merk wel dat voeding heel veel doet. In de maanden dat ik veel suiker en koolhydraten eet, zijn mijn cyclussen langer.. Heb jij hier al iets mee geprobeerd? Hopelijk is je tweede echo positief met goede eitjes! Wij hebben vandaag de intake vragenlijsten ingevuld.. Kan niet wachten tot 8 januari maar vind het ergens ook wel heel erg spannend!
Op de tweede echo zag het er allemaal heel normaal uit het groeit zoals het hoort. Heel spannend morgen weer een echo. Ik heb trouwens niet echt iets geprobeerd met voeding ben wel af gaan vallen ben nu 6 kilo kwijt hopelijk helpt dat ook positief mee. Jij nog even een week wachten dus. Hopelijk heb jij 8 januari ook meer duidelijkheid
Voor mij is het deze maand ook de eerste ronde met clomid 50mg. Donderdag de eerste echo gehad en toen waren er een paar follikels aan het groeien. Gemiddeld waren deze rond de 11 mm. Voorzichtig al wat huiswerk gekregen voor dit weekend en morgen mag ik weer terug voor een tweede echo. Ze zeiden wel dat er wel een paar follikels op moesten gaan geven omdat er anders teveel eitjes vrij zouden komen. Ben erg benieuwd morgen! Wat betreft de bijwerkingen valt het bij mij mee. Ik had 's nacht wel dat ik minimaal 1x wakker werd van een opvliegers maar dat was even de dekens opzij gooien en gewoon weer verder slapen
Hoi casly spannend he bij mij leek het erop dat er 2 waren die echt doorgroeide ben benieuwd naar de echo morgen. Dat van die opvliegers heb ik ook gehad verder nergens last van gehad. Succes!
De echo vandaag zag er ook weer goed uit 1 ei van 14mm en 1 van 19mm. Die kan dus ieder moment springen. Donderdag moet ik weer terug als er dan geen ei sprong is geweest krijg ik een injectie om het op te wekken.
Vandaag was er nu netjes 1 eitje te zien van 2,1 cm en heb het advies gekregen nog even goed te klussen omdat hij nu op springen staat. Als ik over 2,5 week nog niet menstrueer kan een testje doen. Mocht het niet raak zijn dan krijg ik volgende keer weer clomid 50 mg maar geen echo's meer. 3e dag van de menstruatie mag ik nog een afspraak maken om nog eens die cyste te bekijken. Gyneacoloog maakte zich verder geen zorgen omdat deze los van de eierstok zit. Voor jou ook spannend Mailey! Houd je ons op de hoogte wat ze donderdag nog zeggen? Mrloesje6, hoop voor jou dat het maar snel 8 januari is zodat jij ook snel aan de slag kan. Ik had 4 december de intake en het leek een eeuwigheid te duren!