Eerste ronde clomid!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mailey, 15 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    Spannend casly! Wat zullen die 2.5 week lang duren he. Hopelijk goed nieuws in het nieuwe jaar!

2. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    Vandaag konden ze zien dat mijn ei gesprongen is over 16 dagen mag ik testen. Wat zou dat een mooi begin van het nieuwe jaar zijn! Hoe gaat het met jou casly? Fijne jaarwisseling allemaal!

3. casly

casly Lid

27 dec 2015
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag maandag/dinsdag bloed laten prikken om te kijken of ik een goede eisprong heb gehad. Ik moet nu nog wachten tot 12 januari ongeveer. Erg spannend!!

Super dat je ei gesprongen is! We zitten dus in hetzelfde schuitje :)

4. casly

casly Lid

27 dec 2015
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen ik vanochtend naar de wc ging had ik ineens bloedverlies (niet alleen een veegje). ik weet dat er wat bloed vrij kan komen bij de innesteling maar dat zou al wel heel snel zijn. Het eitje kan op zijn vroegst pas maandagavond gesprongen zijn (na de echo) en de innesteling vindt plaats tussen de 6 en 12 dagen. Beetje gek dus...

5. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    Beetje vreemd ja volgens mij kan het ook zo zijn dat je bloed verliest tijdens je eisprong mischien is dat het...

6. casly

casly Lid

27 dec 2015
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die stond maandag al op springen, lijkt me dat zaterdag dan erg laat is voor alsnog een eisprong. We wachten maar weer af. Als ik iets afgelopen jaar geleerd heb dan is het dat je lichaam je goed voor de gek kan houden. Hoop stiekem op een innesteling maar om daar meer duidelijkheid over te krijgen moet ik nog een weekje wachten. Hoe gaat die verder bij jou Mailey?

7. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    Erg is het he die onzekerheid steeds pff. Met mij gaat het wel goed woel natuurlijk vanalles maar ik wil proberen om er niet teveel op te hopen anders valt het weer zo tegen. Heb in september een miskraam gehad denk dat ik pas een week of 5 was maar dat was ook zo'n teleurstelling en ben die teleurstellingen zo beu! Maarja we zullen af moeten wachten...

8. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    Vandaag heb ik dit dus ook 7 dagen na mijn eisprong. ... Ben bang voor menstruatie maar dat is toch te vroeg eigenlijk? Hoop natuurlijk op innesteling maarja ik ben na al die tijd best onzeker geworden. Hoe is het bij jou casly?

9. casly

casly Lid

27 dec 2015
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik ongesteld wordt krijg ik best heftige krampen, daaraan voel ik dat de menstruatie begint. Sinds gisteravond die herkenbare krampen die ik voel opkomen. Geen idee of dit door gaat zetten tot een menstruatie, ik verwacht deze eigenlijk dinsdag pas. Er zit niets anders op dan te wachten...

10. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    Hoe is je intake gegaan mrloesje6?

11. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL

Bij mij was het mijn menstruatie al dus nu met de tweede ronde clomid gestart mag het in totaal 6x met clomid proberen dus ook weer afwachten.....:(

Deel Deze Pagina