Gaan voor een 'eerste Kindje' 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LittleMeStphnie, 11 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Binnen hoeveel maanden was jij zwanger van je eerste Kindje!

1. 1 tot 3 rondes

2. 4 tot 6 rondes

3. 7 tot 9 rondes

4. 10 tot 12 rondes

5. + 12 rondes

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Hallo, er is een gaan voor een 'eerste kindje' 1.
    Maar die was tot hun maximum leden?
    Dus heb ik even een deel 2 gemaakt zodat anderen leden zich hier kunnen aansluiten.

Ik stel mij even voor want ik ben niet zo vaak meer op zwangerschapspagina geweest door werk en persoonlijke dingen.
    Ik ben 21 jaar, momenteel even in de ziekte wet omdat er veel is gebeurd en ik heb nooit tijd gehad dit te verwerken en ben gewoon doorgegaan met werken etc. geen extra vrije dagen of iets genomen om tot rust te komen en heb na mijn miskraam vorige maand dus even een klap gekregen wat de druppel was die mijn emmertje deed overlopen.

We gaan nog steeds voor ons eerste kindje, ik droom er gewoon van om met mijn kindje buiten te lopen en thuis te knuffelen :)

deze week uiterlijk ( omdat ik niet precies meer weet wanneer ik ongesteld ben geweest ) 18 november moet ik ongesteld worden en die dag hoop ik al positief te testen.

Wie nog meer voor een eerste kindje :D

2. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Goed idee Stephanie! Iedereen is zeker welkom!!

Ik zal me ook even voorstellen..
    Ben Lies, 30 jaar en in juni gestopt met de pil. Gezien mijn vriend pas op 8jarige leeftijd is geopereerd aan niet ingedaalde teelballen, wilde hij weten hoe zijn celkwaliteit ervoor stond.
    Na alle onderzoeken (incl. niet aan te raden thuistesten) blijkt hij zeer verminderd vruchtbaar. Gem. 100.000 p/ml, beweeglijkheid klasse A+B wel boven de 50%. Advies van de uro is icsi, daarvoor gaan we 19nov naar de gyn voor intake. Hopelijk mogen we starten!

Verder zit ik qua spontane cyclus op 53-44-? Vandaag alweer dag 45 :(

3. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Vervelend trouwens dat je een nare tijd achter de rug hebt, hopelijk kun je hier wat steun vinden!

4. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Wat jammer nou voor je dat het zo moet maar, maar gelukkig kunnen ze tegenwoordig zo ontzettend veel. dat komt helemaal goed met jullie.

Als ik zwanger ben is ook het eerste wat ik gelijk doe hcg inleveren bij moeders voor moeders zo vaak als ik kan.

Ook fijn dat je al zo snel terecht kan de 19e deze maand. ik ga super voor je duimen.

Dankje lies30, Velen zijn hier heel aardig en geven steun. :)

Soms denk ik ben ik nog de enigste die nog voor haar eerste kindje gaat. haha.

5. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    De enigste ben je zeker niet! Zo te lezen zijn er ook een heleboel dames met mk'n en vruchtbaarheidsbehandelingen. Afwachten op 'normale' cyclus kan dan voelen als niets doen.

Thnx verder voor je reactie. Voor ons even afwachten idd, na de uro eind okt valt 19nov nog wel mee ja. Al voelt dat wachten ook als niets doen ;)

6. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Ja dat wachten dat kan je zo enorm breken gewoon sommigen momenten houd ik het niet meer en dan zou ik even in een kussen willen schreeuwen. helaas niks aan te doen, elkaar steunen en hopen dat het allemaal loopt zoals we verder hopen dat het nu zal gaan :) .

Ik vind je een hele sterke vrouw. Je krijgt in het begin slecht nieuws maar je vecht door echt zo mooi!

7. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Lief dat je dat zegt stephanie :). Iets kunnen verwoorden wil zeker niet zeggen dat er geen verdriet is en onzekerheid. Tuurlijk gaan we 'gewoon' door, we zitten immers pas in het begin. Zullen vast nog wel meer ups en down komen, absolute emotionele rollercoaster.
    En tja als ik dan bijv een bevallingsprogramma op tv kijk, komen de tranen al erg snel omhoog.. Zucht geduld is soms lastig!

Lukt het bij jou nog wel je ook op andere dingen te focussen? Een mk gaat je natuurlijk niet in de koude kleren zitten :( maar ja het leven gaat wel verder. Gelukkig heb je wel je support. Hoe is je vriend eronder eigenlijk?

8. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Ik heb dat ook op tlc dan raak ik soms zo emotioneel.
    Toen ik het merkte het bloeden zei ik dat tegen hem ik besefte het nog even niet en hij zat al gelijk in panic mode met tranen. Daarna probeerde hij grapjes te maken en me vrolijk te houden hij ging met me heel de week naar de winkel en ik mocht van alles kopen wat ik wilde qua lekkernij hij is gelukkig heel lief. En wat ik wel grappig vond was hij zei. Het is ons bijna gelukt schat we gaan gewoon weer Door als konijnen haha!

Verder hij laat natuurlijk zien dat hij sterk is. Maar als het komt op de test data dan jaagt hij me echt op schat ga nou testen. Hij is er den ik meer dan mij ermee bezig om mij zwanger te krijgen haha echt lief. :)

En bij jou ? Hoe pakken jullie het op ?

9. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    #9 Lies30, 12 nov 2014
    Laatst bewerkt: 12 nov 2014
    Mijn vriend wil ook sterk zijn, is alleen na testen bijna verdrietiger dan ik. Zeker sinds we zijn medische situatie weten, hij voelt zich toch wel btje schuldig (ondanks hij er niets aan kan doen).

Had overigens met mezelf afgesproken niet te testen tot de 18e.. Mislukt! En de test negatief natuurlijk. Testen is aanstekelijk en heeft momenteel geen zin voor ons. Maar ja als er veel over leest en 46dgn bent.. Dan gaat die hand toch naar mn nachtkastje :s.

Lief trouwens dat je vriend je zo verwende :) en goed dat jullie toch de draad weer oppakken. Hoelang zijn jullie al samen?

Ps: gezellig zo met allll die mensen haha
    Ps2: werd 10min na dit bericht ongesteld, zie het maar als positief ;)

10. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Ja helaas, ik heb ook een test gedaan negatief maar wel sympthomen. en toch vandaag ongesteld geworden ik denk dat mijn lichaam nog steeds van slag is van die miskraam vorige maand. ben al blij dat mijn cyclus wel wat aan de normale kant loopt nog steeds.
    Dus weer opnieuw tellen nu, mijn vriend baalde er weer van. hij voelt zich dan slecht omdat hij mij niet zwanger kan krijgen. en ik weet er dan niets op te zeggen. bedoel hij hoeft zich echt niet schuldig te voelen. het zal echt niet alleen aan hem liggen. Maar ik vind het wel lief dat hij het zich zo erg aan trekt. :D

We zijn nu een jaar samen vanaf de 21e deze maand, maar we kennen elkaar al 6 jaar. alleen nooit bedacht een relatie met elkaar te nemen. toen toch wat vaker nu afgesproken en toen knalde ineens een vonk van he... wat is dit! haha. hij veranderd ik veranderd en het klikte gelijk. 24 November 2015 willen we gaan trouwen de jurk is al gekocht volgende maand passen. :D haha. Gek hoe het leven kan lopen.

En als het niet goed met me gaat koopt ie dingen of dan zorgt hij dat hij gewoon paar dagen niet gaat trainen enzo om bij me te zijn. Echt super lief! ik heb nog nooit zo'n goede relatie gehad als nu.

En jij hoelang ben jij al samen? Jij bent ook niet zo oud toch? ik ben 21 geworden deze zomer.

ps. Ja ik houd het gewoon niet meer bij haha.

11. Ilvaro

Ilvaro Lid

1 jun 2014
    81
    0
    0
    Brabant
    Hallo Dames.
    Ik zou me graag bij jullie willen aansluiten. Het is fijn om met anderen te kunnen praten die ook zo'n sterke kinderwens hebben.
    Ik zal even kort wat over mezelf vertellen.
    Ik ben sinds vorig jaar september bezig met IUI behandelingen. In oktober vorig jaar heb ik een vroege miskraam gehad, 1 dag voor NOD, maar helaas duidelijk voelbaar door de hevige krampen. In juni dit jaar helaas een miskraam gehad met 7 weken en moest gecuretteerd worden omdat het er niet zelf af kwam. Deze maand voor het eerst sinds de miskraam pas weer een serieuze poging kunnen doen, dus echt soepel loopt het bij mij ook niet. Heb last van zeer onregelmatige cyclussen, dus word nu ondersteund met hormonen.
    Ik mag woensdag een zwangerschapstest doen, maar ik zie het somber in voor deze maand. Alles wijst er op dat ik ong. moet worden. :(

12. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    @stephanie logisch dat mannen het zich ook aantrekken, zit toch een btje in de genen dat er vermenigvuldigt moet worden ;). En je zit er toch samen in, fijn te merken toch dat je het 'echt' samen doet?
    Wat leuk te lezen dat jullie gaan trouwen, gefeliciteerd!
    Zo jong als jou ben ik niet trouwens hihi. Ben 30, mn vriend 34. We wonen nu bijna 8 maanden samen en kennen elkaar sinds sept '13. Kan snel gaan idd! Ook voor mij nog nooit zo'n fijne relatie gehad :).

@ilvaro welkom meid! Tuurlijk ben je welkom!
    Nog niet zo druk hier haha, maar massadrukte hoeft van mij ook niet.
    Heftig dat je mk'n hebt gehad :( wel goed dat je erover kan praten op het forum. Ik heb zelf nog geen positieve test gehad, maar merk wel dat lotgenoten contact helpt.
    Succes verder met testen deze week, ga voor je duimen.

13. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Goedemorgen dames, ik wil me ook graag aansluiten :)
    De andere groep zat idd vol dus fijn dat er nog eentje is.

Ik ben Marieke, 32 en mama van een zoon van 5. Ik ben getrouwd met Maarten en hij heeft ook een zoon van 5 uit een eerdere relatie. Samen gaan wij voor ons eerste kindje :D niet helemaal echt de eerste, maar voor ons samen dus wel. Mag dat ook? :)

Zoals mijn banner al zegt, stop ik over 4 weken en 1 dag met mijn pil. Ik ga vanaf 1dec foliumzuur slikken en als ik na de 16e ongesteld ben geweest gaan we er voor :D

14. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Spannend Marieke! Hopelijk ben je snel ongesteld na het stoppen :).
    Natuurlijk ben je welkom!

15. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Bedankt Lies, dat hopen wij ook :) de vorige keer ben ik ook in dec gestopt en was ik in juni zwanger. En natuurlijk hopen we deze keer dat het ook goed mag gaan, en het liefst lekker snel hihi. Maar ja, dit is een nieuwe combinatie dus het is maar afwachten of het lukt.

16. Irisx

Irisx Lid

28 aug 2014
    36
    12
    8
    Hallo dames,

Ik wil me ook graag aansluiten bij dit clubje! Ik ben sinds juli van de pil af en hard aan de klus haha :p Wij zijn nog vrij jong. Ik ben 21 en mijn vriend 24, wel zijn we al 6 jaar samen en wonen ook al 3 jaar samen en we zijn toe aan de volgende stap! Ik vind het ontzettend spannend en voel elke maand van alles *zucht*. Helaas ben ik vanochtend weer ongesteld geworden. Soms heb ik het gevoel dat ik er teveel mee bezig ben..

Wat ik me afvraag.. Ben ik de enige die al spulletjes in de kast heeft liggen? ;)

17. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Welkom Iris :) klussen is leuk, maar als het dan niet lukt :( succes!!

Wat betreft die spulletjes, ik heb onlangs bij de Xenos een MDF boom gekocht met wat dieren erbij. Super schattig :) verder nog niks. Ik heb veel kleine kleertjes bewaard van mijn zoon.

18. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Hoi Iris, welkom!
    Enige wat ik zelf heb liggen zijn oude kinderboekjes van mezelf en een paar nieuwe. Maar ongetwijfeld zijn er meer meiden die al meer hebben liggen ;).

En tja wat is te veel ermee bezig zijn? Mijn vriend en ik zeggen ook wel tegen elkaar:het moet ons leven niet gaan beheersen.. Maar ja dat gaat het toch wel nu we de mmm ingaan. Blijft spannend!

Ben benieuwd hoe jullie cyclussen allemaal gaan verlopen!

19. Irisx

Irisx Lid

28 aug 2014
    36
    12
    8
    Ik kom zo af en toe iets tegen en kan me dan niet beheersen. Zo kwam ik laatst bij de kruidvat kruiken tegen die waren afgeprijsd en daar ging nog een keer de helft vanaf, zo had ik twee kruiken voor ik geloof 5 of 6 euro. Die kon ik natuurlijk niet laten liggen. :p

@Lies30 Wat spannend om de MMM in te gaan, succes! Mijn cyclussen verlopen eigenlijk vanaf juli al heel mooi gelijk! Hoop dat dit zo blijft! Hoe lopen ze bij jou?

@Marieke502 Een vriendin van mij heeft die boom ook hangen op de babykamer, zo leuk!

20. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    @iris sinds stoppen met de pil 3 spontane cyclussen gehad (53-44-46), dus nog wel wat lang. Maar heb begrepen dat de gyn medicatie kan geven om je cyclus opnieuw op te bouwen.

Hebben jullie al enig idee welke kant jullie opgaan qua eventuele behandeling?

Deel Deze Pagina