Eerste ronde... Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 12 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Hoe is het hier?
    Wat een weertje hè heerlijk!

Mariah hoe gaat het met je meisje?
    En vanes jou NOd komt ook steeds dichterbij spannend weer!

Ik zit lekker in de tuin ben een echte zon fanaat, maar nu maar even afwisselen zon, schaduw en goed insmeren.
    Hopelijk krijg ik geen zwangerschaps masker wil niet de hele zomer onder een parasol liggen.
    Ook een afspraak gemaakt voor een fotoshoot, wordt thema bohamian in het bos ben heel benieuwd :)
    Wilde t eerst niet doen maar dit was een actie zwanger, newborn en 1jaar shoot.

2. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier ook heerlijk aan het genieten van de zon! Lig er gewoon heerlijk onder. Zon geeft me werkelijk waar leven! Wordt zo depri van slecht weer.. Lekker ontbeten in de tuin, geluncht op terras in de stad. Nu weer thuis. Zo toch maar weer f koken.. Maar alles staat lekker open..

Heb ook beetje in de tuin lopen friemelen.. Vanavond beginnen ze aan onze zolder. Eerst de isolatie en dan de dakkapel plaatsen. Vind wel jammer dat het hier voorlopig chaotisch is in huis. M'n ouders zijn dit weekend vertrokken naar het buitenland voor 2 maanden dus kan daar ook niet verschuilen eventjes

Dit weekend wordt iets minder, maar volgende week wordt het weer prachtig weer!! Ben zo happy dat ik voorlopig thuis zit.. Wil na de komst vd baby toch wel weer parttime aan de slag. Eerste paar maandjes thuis en dan maar weer even iets doen voor mezelf.

Er is hier in Enschede dit weekend een beurs. Kreeg er toevallig net een mail over Papa Mama Ik Beurs 2015 .. Denk dat ik er even langs ga morgen of zondag aangezien het toch om de hoek is.

Hoe gaat t hier voor de rest met iedereen. Heeft iemand nog wat van tessebess gehoord. Hoop dat het goed met haar gaat. Mook met anoniempje trouwens, mocht er iemand nog contact met haar hebben! :)

Mariah en Vanes, volgens mij komen beiden jullie nods eraan of niet?

3. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi yankee, ik verwacht mijn ongi as zondag of uiterlijk maandag. Hoop niet dat hij komt natuurlijk, maar ik ga daarna pas een test doen. Duimen dat de ongi uitblijft. Veel plezier bij de beurs!

4. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Spannend Vanesje!
    Hopelijk een posi test.

Yankee, ziet er leuk uit die beurs.
    Wie weet wat je allemaal voor leuke spullen je tegen komt :D

Ik ben ook echt een zonfanaat maar ik mocht toch al niet veel zonnen vanwege verhoogde kans op huidkanker door de medicatie die ik gebruikte dus ik ben er wel aan gewend dat ik niet lang mag zitten. Is ook niet goed voor de kleine nu.

Wat leuk die fotoshoot, Liesje!
    Hopelijk komen er mooie foto's uit.

Ik denk dat ik mijn broertje even vraag of ie wat foto's wilt maken.
    Hij is er echt goed in dus hopelijk wil ie het doen.

5. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    He beeb en liesje, jullie hebben ook geslachtsbepaling laten doen toch?
    Hoeveel weken waren jullie toen? En hadden ze het in 1 keer goed?

6. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ik was 15 weken en ze zei 100% zeker meisje en vorige week was het ook nog steeds een meisje.
    Komt volgens mij niet vaak voor dat het fout is, als ze twijfelen zullen ze dat wel zeggen lijkt mij.
    Maar na de 2 de echo was ik zelf oas overtuigd dat het echt een meisje is.

Net op kraam visite geweest wat een lief klein mannetje.

7. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik was 16 weken :)
    Toen meisje, met 20 weken nog steeds een meisje en met 24 weken ook nog haha.

Vanaf 15 weken kan het al wel hoor.
    Dan is het geslacht al wel ontwikkeld.

8. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Hoe staat het ervoor Vanesje?

9. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja, Vanes ik ben ook benieuwd!

Hoe is het hier? Lekker rustig
    Iedereen goed weekend gehad?
    Aankomende week wordt het weer prachtig weer!!
    Zin in!

10. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hey meiden, hier alles nog rustig. Geen klachten of een naderende ongi. Maar ik weet nog dat ik vorige maand zelfs een dag later ongi werd dan voorgaande maanden en ook zonder echt klachten en ineens barstte het los, dus uk heb nog geen hoop.

11. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Weer even afwachten dus vanesje!
    Gisteren en vandaag aan de gang in huis geweest. Hond verhaart op dit moment ontzettend dus elke dag op dit moment veel stofzuigen.
    Vriend heeft gisteren eindelijk de eettafel gemaakt. Miste al ruim 5 maanden een eettafel..
    Morgen gaan we ff snel gratis trouwen. Dus hoop dat het een beetje mooie dag word.. Daarna koffie en gebak bij ons en s avonds uit eten (tapas) met de familie.
    Ruikt hier nu heerlijke naar brownietaart en daar komt zo nog een stroopwafeltaart bij.:D

12. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat leuk Tika!!

Alvast gefeliciteerd !

13. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Krijg er honger van:) handig een man die goed kan bakken!
    Mooie dag morgen!

Yankee wanneer had jij noude geslachts echo en hoever ben je dan?
    Al zenuwachtig?

14. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Tika wat leuk! Vast een hele mooie dag toegewenst! En ik duim voor mooi weer.

Meiden als jullie het willen zou ik het super leuk vinden om wat buikenfotos te mogen zien. Ben zo benieuwd hoe jullie buikjes groeien.

"Leest verder op buikenfotos topic"
    wauw liesje wat een prachtige buik! Groeit goed! En erg leuke foto's.

15. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Spannend nog even Vanesje.
    Heb je wel een testdag in gedachte voor als je niet ongi word?

Voor nu ziet het er goed uit Tika!
    Hopelijk hebben jullie een hele mooie en gezellige dag morgen.
    Klinkt allema erg lekker die taarten haha.

Mijn buikfoto van afgelopen dinsdag met 25 weken.
    Al weer bijna een week geleden!

16. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Beeb!! Jeetje echt al een toeter geweldig!
    Vanes, heb geen buikfoto gedeeld omdat ik echt nog geen buik heb! Ben geen kilo aangekomen.. Haha dus ben benieuwd wanneer dat komt ben nu 14 weken en 2 dagen

Liesje, ik heb maandag (morgen over een week) 20 april de geslachtsbepaling. Ben dan 15 weken en drie dagen! Ben reuze benieuwd.. Heb het helaas pas in de avond (half 7) maar zal het hier wel plaatsen als ik het weet.. Mochten ze het nog niet kunnen zien, mogen we wel gratis terugkomen. Maar hoop natuurlijk dat ze het dan al kunnen zien!!

17. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Spannend! Maar met 15 weken kunnen ze het vaak wel zien.
    Erg he dat wachten ik had het toen ook s avonds, en was zo zenuwachtig ze ging eerst gewoon naar de baby kijken en ik dacht alleen maar kijk nou maar daar beneden haha.

18. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Dank je :D
    Word ook al wel echt onhandig met slapen, schoenen aantrekken en werken haha. Maar ben er zeker trots op!

Dan hebben we samen een spannende dag Yankee!
    Jij de geslachtsbepaling en ik 2 uur later een 4D HD echo.
    Ben heel benieuwd hoe der gezichtje eruit ziet.
    Ik hoop heel erg hard dat de naam voor haar me zo ineens te binnen schiet die avond haha.
    Ben ook benauwd wat het voor jullie word!

Hebben jullie al wel een idee voor een naam?

19. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Voor een meisje heb ik al een naam.. Die heb ik sinds ik 16 was haha (toen kende ik m'n man niet eens) .. Ik hou van korte namen. Vanwege m'n achtergrond (half Marokkaans) wil ik wel een Arabische naam.

Voor een jongen weet ik echt niks. Echt de kamerkleuren niet, de naam niet, niks niet.. Haha heb altijd gedacht alleen meisjes te baren :) dus wordt nog wat aangezien ik continu droom dat het een jongen wordt.. M'n man vindt noah mooi maar dat wordt hem echt niet, vind het een te zware naam voor een ukkie haha. Dus totaal geen idee eigenlijk voor een evt jongen. Na de 20e maar echt goed voor zitten

Jullie dus nog geen namen? Wel lijstje van evt top drie?
    Liesje, jij al wel een naam?

Naam is eigenlijk best moeilijk.!!

Leuk zo een 4d echo dan zie je echt vormpje van het gezicht etc. Wij doen een 4d geslachtsecho. Omdat het maar tien euro duurder was dan een normale geslachtsecho en omdat je dan ook filmpje/meer foto's meekreeg waaronder met kleur. Maar met 15,5 week zie je vast niet veel maar toch ben ik al reuze benieuwd

Liesje, klopt ik denk dat het echt een lange dag gaat worden!! Hahaha van mij mag ze ook meteen met het apparaat tussen de benen koekeloeren (echo praktijk heet toevallig ook koekeloere :) ) hahaha vond k wel grappig

20. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Word nog spannend voor je dan :p
    Als het toch een jochie is dan heb je nog heel wat te bedenken haha.

Wij hebben zelfs nog geen top 3 van namen.
    Mijn nummer 1 vind hij absoluut niet mooi :(
    En alles wat hij bedenkt vind ik ook niet geweldig haha.

Enige waar we het heel snel over eens waren was het geboortekaartje :D

Ben benieuwd naar je foto's dan!!
    Wel even hier plaatsen hé maandag?

Deel Deze Pagina